Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 13 of 101 FirstFirst ... 38111213141518233863 ... LastLast
Results 121 to 130 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #121
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Δεν σε καταλαβα κι εσενα καθολου....αφορα αλλους ποιους? Απο το τουρκικο φορουμ ή απο το γαλλικο!
    Επειδη δεν σε ενδιεφερε εσενα πρεπει να ισχυει και για εμας ή μηπως νομιζεις οτι ειναι δικη μου μονο απορια?
    Οσο για το ποσες σελιδες γραφτηκαν....εχουμε και οριο στις συζητησεις μας??? Για να ξερουμε
    Αν δεν σε ενδιαφερει το θεμα και δεν θες να συμμετεχεις, μην το διαβαζεις....απλο το πραγμα

  2. Advertise Here
  3. #122
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Δεν σε καταλαβα κι εσενα καθολου....αφορα αλλους ποιους? Απο το τουρκικο φορουμ ή απο το γαλλικο!
    Επειδη δεν σε ενδιεφερε εσενα πρεπει να ισχυει και για εμας ή μηπως νομιζεις οτι ειναι δικη μου μονο απορια?
    Οσο για το ποσες σελιδες γραφτηκαν....εχουμε και οριο στις συζητησεις μας??? Για να ξερουμε
    Αν δεν σε ενδιαφερει το θεμα και δεν θες να συμμετεχεις, μην το διαβαζεις....απλο το πραγμα
    Eδώ που γράφουμε είμαστε φιλοξενούμενοι και εγώ, και εσύ, και άγγλος και ο τούρκος οποτε αυτό το λέει από μονο του το forum είναι γαλλικό, αν δεν το ήξερες καιρός να το μάθεις και φυσικά έχει και ένα ιδιοκτητη που το έστησε.

  4. #123
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες......μαλλον εκει επρεπε εξ' αρχης!!!!

  5. #124
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Καλημερα σε ολους!!!

    Βλεπω οτι ονοματα δεν λεμε ολοι μας τελικα.....αυτο βεβαια ειναι απολυτως λογικο....απλα συνεχεια ακουω αν δεν λεμε τα πραγματα με το ονομα τους, να κραταμε το στομα μας κλειστο!!!
    Εγω παντως απαντηση δεν πηρα στην ερωτηση.......γιατι φετος υπαρχουν τοσοι διαχειριστες σε αυτο το φορουμ...καποιος πρεπει να το εχει αποφασισει και να εχει τους λογους στου βεβαια!!
    Αυτοι οι λογοι λοιπον ειναι λογικο να τους μαθουμε κι εμεις!!!
    Δεν μιλησα ποτε για τις αποχωρησεις γιατι ο καθενας εχει το δικαιωμα να πραξει οπως νομιζει αυτος καλυτερα....τωρα αν θελετε να το εξειδικευσουμε και να μιλησουμε με ονοματα...οκ
    Του Στεφανου οι αποχωρηση εμενα μου βρωμαει πολυ....δεν μπορει ενας administrator να αποχωρει και να μιλαει για κλικες και οι υπολοιποι να σφυριζουν αδιαφορα
    Να σου απαντήσω εγώ που ξέρω λίγα παραπάνω εκ των έσω.
    1)Ο ''μεγάλος'' κάθε μήνα καθερεί και προάγει κάποια άτομα από κάθε υποφόρουμ.
    Αυτό γίνεται με δικά του κριτίρια και απλά στο τέλος μας ρωτάει αν συμφωνούμε με τα ονόματα που επέλεξε.
    Πως γίνεται αυτή η επιλογή?
    Η κάποιος ''εμπιστός'' του, που βλέπει ότι κάποιο μέλος προσφέρει τα μέγιστα στο φόρουμ(και ο ίδιος το βλέπει αυτό πολλές φορές) τα προτείνει, ή διαλέγει κάποια άτομα, βάση των αριθμών των πόστ και τις επισκεψιμότητάς τους (άσχετα αν αυτά προέρχονται από καφέδες, κεράσματα, και πέφτει έξω στην επιλογή του......(βλέπεις δε ξέρει όλες τις γλώσσες που γίνονται τα πόστ), ή κάποιοι ''δημοκράτες'' του στέλνουν κατευθείαν πμ, παρακάμπτοντας τη γνώμη των μελλοντικών συναδέλφων του, και ζητάνε απευθείας να γίνουν διαχειριστές, επαίνοντας το ''έργο'' τους.
    Άναλογα πόσο πολυπληθές είναι σε επισκεψιμότητα ένα υποφόρουμ σε αριθμό μελών (το ελληνικό είναι δεύτερο μετά το γαλλικό) υπάρχει κι ένας σχετικός αριθμών προτάσεων κάθε μήνα.
    2)Όσο αφορά τώρα τη δικιά μου παραίτηση.....να μη σου βρομάει καθόλου.
    Οι συνάδελφοι διαχειριστές είναι ενήμεροι εδώ και 2 μήνες περίπου, ότι δεν ασχολούμε και απλά περίμενα να το αποδεχτεί και ο ''μεγάλος'' (καθώτι στην αρχή ήτανε αρνητικός στο να αποχωρήσω......αλλά κανένας δε κάθεται με το ζόρι).
    Τα περί κλίκας τώρα.
    Θα κάνω ένα περιληπτικό απολογισμό και δε με νοιάζει η όποια κριτική εκ των υστέρων.
    Με κάνανε διαχειριστή τη πρώτη φορά, με το ζόρι (στη κυριολεξία), χωρίς τη σύμφωνη γνώμη μου.....σε μια περιόδο που οι περισσότεροι συνάδελφοι της εποχής εκείνης, ήταν απώντες....και επικρατούσε ένα μπάχαλο στο φόρουμ.
    Προσπάθησα να βάλω κάποια πράγματα σε μια τάξη (άνθρωπος είμαι θα έκανα και λάθη).
    Τσακώθηκα με διαχειριστές δημόσια όταν ήταν λάθος....προσπάθησα να εξαλείψω όσο μπορούσα διπλο-τριπλοεγγραφές με άτομα που χρησιμοποιούσαν το εκάστωτε διαφορετικό όνομα για διφορούμενους σκοπούς.
    Ακόμα και για το @therapia ζήτησα τον υποβιβασμό του, χωρίς να γνωρίζω προσωπικά το παιδί και έχοντας το σεβασμό μου για τη συνεισφορά του στο φόρουμ (το γνωρίζει αυτό κιόλας από πρωσοπικούς του φίλους ότι δεν ήταν προσωπικό το θέμα).....απλά μετά τη περιπέτεια του, η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη σα διαχειριστής, στο να μπαίνει μόνο να σβήνει πόστ και να χώνει κάρτες σε ότι καταφερόταν εναντίον του.
    Αρκετοί δυσαρέστηθηκαν (ίσως το εκλαμβάνανε ότι είναι επί προσωπικού το θέμα), όταν έστελνα κάποια πόστ στο κουβά, ή έριχνα καμιά προειδοποίηση, ή είχα αντίθετη γνώμη με κάποιες τοποθετήσεις (πάντα βάσει των κανονισμών του φόρουμ).
    Πότε δε χαρίστηκα ούτε σε φίλο ή γνωστό, κάνοντας τα στραβά μάτια, σε ότι έχει να κάνει με τους κανονισμούς (ακόμα και συναδέλφους....που ψυχράθηκαν λίγο με αυτή τη συμπεριφορά).
    Με αποτέλεσμα τα παρεάκια και οι γνωριμίες που ο καθένας μας έχει δημιουργήσει εδώ μέσα (κλίκες)......όταν θιγόντουσαν με τη συμπεριφορά μου, να είναι όλο ειρωνικά και καυστικά σχόλια για το προσωπό μου, εδώ αλλά και σε διάφορα φόρουμ που επισκέφτομαι.
    Κι επειδή δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα......και επειδή ο Έλληνας θεωρεί φίλο του, κάποιο που είναι σύμφωνος με τα συμφεροντά του και ''εχθρό'' όποιον είναι εναντίον αυτών.......αποφάσισα να αποτραβηχτώ για να έχω τη προσωπική μου ησυχία.
    Ο ''μεγάλος'' μου είχε προτείνει να παραμείνει η ιδιότητα, αλλά να μην ασχολούμε.
    Εγώ δε δέχτηκα γιατί όσο υπάρχει η ιδιότητα......θα υπάρχει και η υπόνεια ότι μπορεί να λαμβάνω μέρος στη διαχείρηση.
    Πλέων δεν έχω πρόσβαση σε οποιαδήποτε διαχειριστική λειτουργεία, γι αυτό το δήλωσα και δημόσια, ώστε να είστε ενήμεροι ότι δεν παρεμβένω πλέων στη λειτουργεία του φόρουμ.
    Οι διαχειριστές είναι πλέων αρκετοί και άμα δουλέψουν και συνεργαστούν αμερόληπτα και χωρίς επηρεασμούς από φιλίες και γνωριμίες.......θα υπάρχει ομόνοια και θετικό κλίμα στη κοινότητα

  6. #125
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Σε ευχαριστω για την απαντηση Στεφανε...περιεκτικοτατη και πολυ αναλυτικη για να βγουν πολλα συμπερασματα!!!!

  7. #126
    Junior Member
    Join Date
    17-08-2009
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Yparxei kanena arxeiaki raruga

  8. #127
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by basilakisdio View Post
    Yparxei kanena arxeiaki raruga
    ti simainei afto ?

  9. #128
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    ti simainei afto ?
    raduga enooi malon o filos einai ta rosika.

  10. #129
    Junior Member
    Join Date
    17-08-2009
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    raduga 75E

  11. #130
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by basilakisdio View Post
    raduga 75E
    αφου σου το απαντισανε ρε φιλε γιατι ρωτας παντου??????? δες εκει που ρωτισες 7:20

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •