Δεν σε καταλαβα κι εσενα καθολου....αφορα αλλους ποιους? Απο το τουρκικο φορουμ ή απο το γαλλικο!
Επειδη δεν σε ενδιεφερε εσενα πρεπει να ισχυει και για εμας ή μηπως νομιζεις οτι ειναι δικη μου μονο απορια?
Οσο για το ποσες σελιδες γραφτηκαν....εχουμε και οριο στις συζητησεις μας??? Για να ξερουμε
Αν δεν σε ενδιαφερει το θεμα και δεν θες να συμμετεχεις, μην το διαβαζεις....απλο το πραγμα










