Δεκτης PANASAT της nova sd πωλειται 30 euro η 60 euro μαζι με το πιατο του.αθηνα.αφηστε μηνυμα.
Εγω αυτο γιατι δεν το πιανω?
Με νέα ανίχνευση ,όντως δεν υπάρχει, μάλλον δοκιμαστική μετάδοση θα ήταν.
Θα ''καθαρίσω'' το θέμα σε λίγο !!
Ε... μάλλον έφτασε η ώρα του πακέτου...
Μην μου κάνεις παράπονα γιατί θα τα μεταφέρω όλα
nomizo oti kapoioi exoun xefigi apo to 8ema k prepi gia arxi na paroun toulaxiston 5 points timoria...mono ego 8a perno...ante na do
bab.....