Καλημέρα φίλε μου και κακώς άνοιξες νέο θέμα
Σκέψου ο καθένας που έχει μια ερώτηση να ανοίγει κι ένα θέμα, τι έχει να γίνει
Υπάρχει ήδη το θέμα για dreambox και άμα διάβαζες τις τελευταίες σείδες, θα έβλεπες ότι έχω απαντήσει για το ίδιο συγκεκριμένο ερώτημα, πριν 2 μέρες










