Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 67 of 101 FirstFirst ... 174257626566676869727792 ... LastLast
Results 661 to 670 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #661
    Senior Member zarkgeo's Avatar
    Join Date
    26-11-2009
    Location
    Valhalla
    Posts
    260
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Το δικό μου το ανεμιστηράκι από τον 800άρι έκανε σαν τρακτέρ και ανέβαζε θερμοκρασία αντί να κατεβάσει.
    Πήρα κι εγώ από τη μαμά Κίνα ένα παρόμοιο ανεμιστηράκι (πήρα και δώρο το μπλε mousepad), αποσύνδεσα το μανάτο και πλέον όλα δουλεύουν μια χαρά.
    Μέχρι να σκορπίσει, θα δουλεύει ακατάπαυστα...

  2. Advertise Here
  3. #662
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by zarkgeo View Post
    Το δικό μου το ανεμιστηράκι από τον 800άρι έκανε σαν τρακτέρ και ανέβαζε θερμοκρασία αντί να κατεβάσει.
    Πήρα κι εγώ από τη μαμά Κίνα ένα παρόμοιο ανεμιστηράκι (πήρα και δώρο το μπλε mousepad), αποσύνδεσα το μανάτο και πλέον όλα δουλεύουν μια χαρά.
    Μέχρι να σκορπίσει, θα δουλεύει ακατάπαυστα...
    O 800 den 8elei anenisthraki ...mia psyktra tis prokopis 8eli sto cpu me aftokolito diplis opseos apagogis 8ermokrasias ...san aftes pou exoun ta mabo sto tsipset .
    Me to komati afto alouminio tou enos xiliostou pou exoun vali kai ton anemisthra tis kakias oras den finete apagogi 8ermokrasias

  4. #663
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    O 800 den 8elei anenisthraki ...mia psyktra tis prokopis 8eli sto cpu me aftokolito diplis opseos apagogis 8ermokrasias ...san aftes pou exoun ta mabo sto tsipset .
    Me to komati afto alouminio tou enos xiliostou pou exoun vali kai ton anemisthra tis kakias oras den finete apagogi 8ermokrasias
    σταθη μιας και γνωριζεις, υπαρχει τροπος οταν το βαζεις σε αναμονη να κοβετε το ρευμα απο τα usb?? ''dm800''

  5. #664
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    σταθη μιας και γνωριζεις, υπαρχει τροπος οταν το βαζεις σε αναμονη να κοβετε το ρευμα απο τα usb?? ''dm800''
    Έχω την εντύπωση πως όχι. Μπορείς όμως να φτιαχτεί ενα κυκλωματάκι (αντίστοιχο υπάρχει για 220V) το οποίο να "ακούει" τον ήχο από π.χ. κάποιο RCA Audio out και μόλις "βλέπει" μηδενική ένταση να κλείνει ενα ρελέ στο οποίο ρελέ μπορεί να είναι συνδεδεμένο το fan. Φυσικά το κυκλωματάκι απαιτεί δική του τροφοδοσία, αλλά εκεί μπορείς να παίξεις με τα 12VDC απο το τροφοδοτικό με splitter που υπάρχουν στην αγορά. Σωστός Σταθάκο;;;

  6. #665
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Έχω την εντύπωση πως όχι. Μπορείς όμως να φτιαχτεί ενα κυκλωματάκι (αντίστοιχο υπάρχει για 220V) το οποίο να "ακούει" τον ήχο από π.χ. κάποιο RCA Audio out και μόλις "βλέπει" μηδενική ένταση να κλείνει ενα ρελέ στο οποίο ρελέ μπορεί να είναι συνδεδεμένο το fan. Φυσικά το κυκλωματάκι απαιτεί δική του τροφοδοσία, αλλά εκεί μπορείς να παίξεις με τα 12VDC απο το τροφοδοτικό με splitter που υπάρχουν στην αγορά. Σωστός Σταθάκο;;;
    καταλαβα και νομιζω οτι εχω κατι τετοιο (φωτοριθμικο) απο τα παλια παιδευομουν με πλακετιτσες.... αλλα που!
    ευχαριστω παντος για την ιδεα :)

  7. #666
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Nα κάνω και εγώ μια ερώτηση και αν ξέρει κάποιος ας μου πει: Aς αρχίσω από την αρχή φλασαρο τον 800ari σπίτι μου και δiνει ip 192.158.151.150 όλα καλά μέχρι εδώ ανοίγει το μηχάνημα παίζει όλα ok. Πάμε παρακάτω, περνω το 800ari μου πάντα original και το παω στον εξωχικο μου, βάζο το μηχανάκι δουλεύει και παω να βάλω άλλο image το ετοιμάζω και μου βγάζει στην οθόνη αυτήν την ip 192.158.151.150 ιδια με την πρωτη.
    Eχει κολλήσει μια ip στην οθόνη του 800ari και μπορώ να το "φλασαρο" μονο στο συγκεκριμένο ρούτερ πουθενά αλλου, το dcc δουλεύει άψογα όπως και όλα τα υπόλοιπα τι μπορεί να φταίει?
    Yπ όψιν αν παω στην παραμετροποίηση δικτύου δίνει την σωστή ip και φυσικά με αυτήν δουλεύει το dcc το dreamedit klp

    Δημητρη κινέζο δεν θέλω είμαι του original εγώ

  8. #667
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Nα κάνω και εγώ μια ερώτηση και αν ξέρει κάποιος ας μου πει: Aς αρχίσω από την αρχή φλασαρο τον 800ari σπίτι μου και δiνει ip 192.158.151.150 όλα καλά μέχρι εδώ ανοίγει το μηχάνημα παίζει όλα ok. Πάμε παρακάτω, περνω το 800ari μου πάντα original και το παω στον εξωχικο μου, βάζο το μηχανάκι δουλεύει και παω να βάλω άλλο image το ετοιμάζω και μου βγάζει στην οθόνη αυτήν την ip 192.158.151.150 ιδια με την πρωτη.
    Eχει κολλήσει μια ip στην οθόνη του 800ari και μπορώ να το "φλασαρο" μονο στο συγκεκριμένο ρούτερ πουθενά αλλου, το dcc δουλεύει άψογα όπως και όλα τα υπόλοιπα τι μπορεί να φταίει?
    Yπ όψιν αν παω στην παραμετροποίηση δικτύου δίνει την σωστή ip και φυσικά με αυτήν δουλεύει το dcc το dreamedit klp

    Δημητρη κινέζο δεν θέλω είμαι του original εγώ
    το dhp ειναι ενεργο η εχεις δηλωση εσυ ip στον δεκτη;;
    ΥΓ:εγω φταιω που παω να σας βαλω στον ισιο δρομο

  9. #668
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    το dhp ειναι ενεργο η εχεις δηλωση εσυ ip στον δεκτη;;
    ΥΓ:εγω φταιω που παω να σας βαλω στον ισιο δρομο
    energo einai den orisa ego ip

  10. #669
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Nα κάνω και εγώ μια ερώτηση και αν ξέρει κάποιος ας μου πει: Aς αρχίσω από την αρχή φλασαρο τον 800ari σπίτι μου και δiνει ip 192.158.151.150 όλα καλά μέχρι εδώ ανοίγει το μηχάνημα παίζει όλα ok. Πάμε παρακάτω, περνω το 800ari μου πάντα original και το παω στον εξωχικο μου, βάζο το μηχανάκι δουλεύει και παω να βάλω άλλο image το ετοιμάζω και μου βγάζει στην οθόνη αυτήν την ip 192.158.151.150 ιδια με την πρωτη.
    Eχει κολλήσει μια ip στην οθόνη του 800ari και μπορώ να το "φλασαρο" μονο στο συγκεκριμένο ρούτερ πουθενά αλλου, το dcc δουλεύει άψογα όπως και όλα τα υπόλοιπα τι μπορεί να φταίει?
    Yπ όψιν αν παω στην παραμετροποίηση δικτύου δίνει την σωστή ip και φυσικά με αυτήν δουλεύει το dcc το dreamedit klp

    Δημητρη κινέζο δεν θέλω είμαι του original εγώ
    εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι περνει '' χχχ.158.151.χχχ '' αμερικης

  11. #670
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι περνει '' χχχ.158.151.χχχ '' αμερικης
    paradigma dino giorgi, mipos prepei na grapso kai to tilefono mou?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •