Soo... Good morning!!!
Το πρόβλημα είναι ότι έχει καρφωτή IP στο Boot Menu του κατά πάσα πιθανότητα.
Έστω ότι:
- Είσαι στο σπίτι (όχι στο εξοχικό!).
- Bootάρεις το μηχάνημα με πατημένο το Power.
- Θα σου βγάλει την IP (προφανώς την ίδια).
- Χτυπάς με Telnet εκείνη την ώρα την IP απο το PC σου και...
- Βουαλά... Είσαι στο Boot Menu του 800αρη. Στο πεδίο με τις ρυθμίσεις, δες αν είναι DHCP ή static.
- Κάνεις Save, κάνεις reboot, βγάζεις ρεύμα, βάζεις ρεύμα και ξανά boot με το Power Pressed.
Για πες μας τα αποτελέσματα.