Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 71 of 101 FirstFirst ... 214661666970717273768196 ... LastLast
Results 701 to 710 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #701
    Member
    Join Date
    12-10-2009
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    me pio alo dekti mporo na do ta hd tis avon opos to dm800hd me cccam

  2. Advertise Here
  3. #702
    Member
    Join Date
    26-11-2009
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Gia proti fora dokimasa na vgalo spdif (optiki) audio out se enisxiti apo dm800hd original alla tipota!!! Exei 8ema i spdif?

  4. #703
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by K Garlic View Post
    Gia proti fora dokimasa na vgalo spdif (optiki) audio out se enisxiti apo dm800hd original alla tipota!!! Exei 8ema i spdif?
    Θα πας σε κάποιο κανάλι hd και πατώντας στο τηλεκοντρόλ το audio, θα διαλέξεις ήχο Ac3, και το downmix να είναι στο "κλειστό". Καλύτερα μη πας σε κάποιο ντοκυμαντέρ κανάλι hd, γιατί συνήθως δεν έχουν ήχο Dolby Digital 5.1. Κανένα θέμα δεν έχει η spdif, αλλά για σιγουριά κάνοντας τα πιο πάνω, κράτα και λίγο με το χέρι σου πατημένο το καλώδιο στον db, γιατί μπορεί να μην κάνει καλή επαφή. αυτό συνέβαινε σε μένα, αλλά σε κλώνο 800άρι, μέχρι που ξήλωσα μια άλλη από 500άρι τη κόλησα στον 800άρι και όλα καλά.

  5. #704
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by vake16 View Post
    me pio alo dekti mporo na do ta hd tis avon opos to dm800hd me cccam
    αμα εισαι σε κανεναν ντελιβερα επανω που τα παρεχει, με οποιονδηποτε δεκτη hd που κανει cs. ουδ αλλος το ξεχνας

  6. #705
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εγινε η μαμακια στο 500αρακι.
    καταφερα με telnet να περασω κανα 2 image.
    στο τελευταιο(eagle)επαιξε για λιγο και μετα μουλαρωσε.μαυρη μαυριλα...
    το παλεψα για συνδεση με το dreamup(ειχα θεμα με την πορτα)και τελικα εκανα συνδεση.
    ΟΜΩΣ...συνδεεται κανονικα με τον δεκτη,ξεκιναει να κανει flash το Image Που του εχω επιλεξει,αλλα μετα απο 10-15 δευτερολεπτα,μου λεει οτι η διαδικασια διακοπηκε απο τον χρηστη.
    το μονο που κανει,ειναι flash erase.
    τι κανω...?
    Attached Images Attached Images

  7. #706
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dmtrpapa View Post
    εγινε η μαμακια στο 500αρακι.
    καταφερα με telnet να περασω κανα 2 image.
    στο τελευταιο(eagle)επαιξε για λιγο και μετα μουλαρωσε.μαυρη μαυριλα...
    το παλεψα για συνδεση με το dreamup(ειχα θεμα με την πορτα)και τελικα εκανα συνδεση.
    ΟΜΩΣ...συνδεεται κανονικα με τον δεκτη,ξεκιναει να κανει flash το Image Που του εχω επιλεξει,αλλα μετα απο 10-15 δευτερολεπτα,μου λεει οτι η διαδικασια διακοπηκε απο τον χρηστη.
    το μονο που κανει,ειναι flash erase.
    τι κανω...?
    ουαουυυ καλoς ορισες στον κοσμο του j-tag

  8. #707
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    ουαουυυ καλoς ορισες στον κοσμο του j-tag
    δεν ξερω τι ειναι το j-tag(??)αλλα νομιζω οτι τον επανεφερα.
    του ξαναπερασα το eagle,και τωρα του ξαναπερναω το Pli.
    δεν εχω εικονα για να βλεπω τι κανει(ειναι μακρυα η τιβι απο το pc που εχει σειριακη θυρα)αλλα μου φαινεται οτι ξεκολλησε.
    θαθ επανερθω με νεοτερα.

  9. #708
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dmtrpapa View Post
    δεν ξερω τι ειναι το j-tag(??)αλλα νομιζω οτι τον επανεφερα.
    του ξαναπερασα το eagle,και τωρα του ξαναπερναω το Pli.
    δεν εχω εικονα για να βλεπω τι κανει(ειναι μακρυα η τιβι απο το pc που εχει σειριακη θυρα)αλλα μου φαινεται οτι ξεκολλησε.
    θαθ επανερθω με νεοτερα.
    Βάλε ρε φίλε ένα image σταθερό που σου έχουν προτείνει τα παιδιά και άστονα στην ησυχία του
    Να μεγαλώσεις μνήμη διαβάζω και να κάνεις παπάδες με ένα 500αράκι
    Ξεκαθάρισε τι θέλεις από το μηχανάκι.....να σου πούνε τα παιδιά αν γίνεται......γιατί θα το στείλεις στο τέλος και θα κλαίγεσε

  10. #709
    Senior Member
    Join Date
    29-05-2009
    Posts
    119
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Βάλε ρε φίλε ένα image σταθερό που σου έχουν προτείνει τα παιδιά και άστονα στην ησυχία του
    Να μεγαλώσεις μνήμη διαβάζω και να κάνεις παπάδες με ένα 500αράκι
    Ξεκαθάρισε τι θέλεις από το μηχανάκι.....να σου πούνε τα παιδιά αν γίνεται......γιατί θα το στείλεις στο τέλος και θα κλαίγεσε
    βρε-δεν τον σκαλιζω για να τον σκαλιζω.ψαχνω ενα image που να μπορει να δεχτει την newcamd του 9000,ωστε να την μοιραζω απο τον 9000 στον 500.
    εαν δεν γινει,δεν θα σκασω στην τελικη.
    ξερω οτι το μηχανακι ειναι περιορισμενων δυνατοτητων,αλλα οι ερωτησεις,εχουν να κανουν περισσοτερο με περιεργεια παρα με αναγκη.
    του περναω το pli και τον αφηνω στην ακρη,για να μην με αφησει..

  11. #710
    Senior Member
    Join Date
    03-10-2007
    Posts
    220
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ρε φιλε πλακα μας κανεις ?

    ψαχνεις image ΝΑ ΕΙΝΑ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ 9000 ???

    μην ψαχνεις για image ψαξε για emu και η λυση σου εχει δωθει πιο πανω

    αληθεια , και χωρις παρεξηγηση , εχεις καταλαβει πια ειναι η διαφορα image - emu ?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •