Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 29 of 101 FirstFirst ... 41924272829303134395479 ... LastLast
Results 281 to 290 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #281
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by dvb-x View Post
    ta pragmata sto internet einai kalytera shmera an 8es na kalyf8eis......
    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    VPN?? Gia pes mou en......
    Ωραία τα λέτε αλλά...

    1ον) Είστε off topic και τα posts μεταφέρθηκαν στην γενικές συζητήσεις.

    2ον)

    @dvb-x Έχεις τα δίκια σου, αλλά δεν είναι ανάγκη να αποπαίρνεις τους συνομιλιτές σου, ούτε να τους ειρωνεύεσαι. Μπορείς απλά να πεις την γνώμη σου χωρίς περιττά λόγια. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι, πως ότι εχει γίνει στο παρελθόν, έχει γίνει με κάρφωμα. Μην ακούτε για ιστορίες με scanαρισματα, παρακολουθήσεις και τέτοια... Η μόνη υπόθεση που μπορεί να στοιχειοθετηθεί στα δικαστήρια, πρέπει να είναι με στοιχεία απο σύλληψη επ' αυτοφόρο. Οποιαδήποτε άλλη "συνομοσία" με ips, μπλα μπλα μπλα κλπ, απλά δεν ευσταθεί. ΑΝ βέβαια στην συνέχεια ζητηθεί στο δικαστήριο, άρση του τηλεπικοινωνιακού απορρήτου και γίνει έλεγχος για traces, εκεί τα πράγματα αλλάζουν. Τα μεγάλα κεφάλια πάντως, σε μια-δυο μέρες είναι έξω με έναν καλό δικηγόρο και τα γνωστά λαδώματα. Τι ψάχνεται. Το μόνο σίγουρο είναι οτι όποιος μπλέκει με τα πίτουρα, τον τρώνε οι κότες οπότε...προσοχή.

    @kostastnt Βρε φιλαράκι, πολύ θεωρεία συνωμοσίας.... Μην βάζεις στο κεφάλι σου τέτοια πράγματα. Απλα, ΔΕΝ υπάρχουν. Το openVPN είναι πολύ αξιόλογο και όχι αποκλειστικά για το CS που έχει γίνει η νέα μόδα, αλλά για όλες τις remote εργασίες. Δεν είναι τυχαίο οτι η πλειοψηφία των μεγάλων εταιριών, βασίζεται σε αυτό για τους εξωτερικούς συνεργάτες τους και τέλος σχετικά με τις κάρτες, έχουμε πει. Πεταμένα λεφτά. Όπως και να έχει, κάποια στιγμή θα κλείσουν. Τώρα αν είσαι απο τους τυχερούς και κάνεις απόσβεση ε...μην το πεις ούτε του παπά που λένε.

  2. Advertise Here
  3. #282
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Δεν έχω κάρτες έτσι κι αλλιώς :) Δεν μιλάω για θεωρίες συνομωσίας κτλ αλλά θέλω να τονίσω πως αν θέλει κάποιος να σε πιάσει θα το κάνει :) Το openvpn και κάθε ιδιωτική εταιρεία όταν τους ζητηθούν τα στοιχεία κάποιου λες να προστατέψουν τον πελάτη? Την πάρτυ τους δεν θα κοιτάξουν? Απλά στην περίπτωση που λέμε δεν πιστεύω ότι υπάρχει και τόση θέληση να πιαστούν οι καρτάδες :)

    ΥΓ. Άλλο το VPN μεταξύ 2 ατόμων για μοίρασμα και άλλο να εμπιστεύσαι μια εταιρεία για την προστασία σου..

  4. #283
    Senior Member manous's Avatar
    Join Date
    23-01-2010
    Location
    Greece
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Οταν ειχαν αρχισει τα πεσιματα πριν 3-4 χρονια αν θυμαμαι καλα ουτε ενταλματα χρειαζοντουσαν ουτε τιποτα για να παρακολουθησουν την γραμμη σου, μετα εβγαινε το ενταλμα για το πεσιμο.
    Ειχε γινει και πρωταπριλια σε επαιρναν φιλοι να κατεβασεις τον σερβιτορο σου και δεν τους πιστευες!!!
    Δεν μιλαω φυσικα για pay servers, το χαβαλε μας καναμε, και αν παρακολουθουσαμε 1 ωρα tv ηταν ζητημα (αν και τ' ανοιγαμε ολα). Κοντρουλες καναμε για το ποιο δυνατο σερβιτορο. Ουτε λεφτα βγαζαμε, ουτε τιποτα, ενα χομπυ που συνδιαζε networks, linux & tv.

  5. #284
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    ετσι ακριβως φιλε μου. τωρα τα πραματα εχουν αλαξει εχει γινει επαγγελμα. ο καθενας περνει ενα ντριμποξακι, βαζει και μια ασπρουλα μεσα και το παιζει σερβερας. καθε τετραγωνο και σερβερας. εδω πας σε μαναβικο και μαζι με τα ροδακινα και τους γερμαδες σου σφυριζει στο αυτι ''εχω και ταδε κολπο ενδιαφερεσαι;;''

  6. #285
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Δεν έχω κάρτες έτσι κι αλλιώς :) Δεν μιλάω για θεωρίες συνομωσίας κτλ αλλά θέλω να τονίσω πως αν θέλει κάποιος να σε πιάσει θα το κάνει :) Το openvpn και κάθε ιδιωτική εταιρεία όταν τους ζητηθούν τα στοιχεία κάποιου λες να προστατέψουν τον πελάτη? Την πάρτυ τους δεν θα κοιτάξουν? Απλά στην περίπτωση που λέμε δεν πιστεύω ότι υπάρχει και τόση θέληση να πιαστούν οι καρτάδες :)

    ΥΓ. Άλλο το VPN μεταξύ 2 ατόμων για μοίρασμα και άλλο να εμπιστεύσαι μια εταιρεία για την προστασία σου..
    To VPN σαν έννοια, είναι κάτι πολύ γενικό. Απο την στιγμή που δύο ή περισσότερα μηχανήματα (ότι και να είναι αυτά τα μηχανήματα) "πιαστούν" μεταξύ τους και μιλάνε με VPN, οιοσδήποτε μπει ανάμεσα για να "snifάρει" πακέτα και να καταλάβει τι ακριβώς ανταλλάσεται μεταξύ αυτών των μηχανημάτων, το VPN πέφτει. Απο άκρη σε άκρη, το VPN "προστατεύει" τους χρήστες που το χρησιμοποιούν. Το αν είναι μεγάλη εταιρία ή δύο άτομα που κάνουν μεταξύ τους "την πλάκα" τους, το VPN είναι VPN. Απλά και ξάστερα....

    Τα υπόλοιπα είναι λόγια περιττά. Φυσικά και δεν μπορούν να τσακώσουν άτομα ΑΠΛΑ μέσω IP. Φτάνουν στις IP απο άλλα κόλπα και κυρίως απο καρφώματα. Μην λεμε ότι θέλουμε και κυρίως μην φοβόμαστε έτσι απλα. Προς Θεού, δεν παροτρύνω κανένα προς την παρανομία, ίσα ίσα που είμαι αντίθετος με αυτό και το έχω δηλώσει δημοσίως στο παρελθόν, αλλά "αν θέλει η π0υτ@ν@ να κρυφτεί..." μόνο απο την χαρά της θα προδωθεί και απο τίποτε άλλο...

  7. #286
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Δηλαδη να κανω την εξης ερωτηση, εαν αποφασισω απο την επομενη σεζον να πω σε 2 φιλαρακια μου να παρουμε μια συνδρομη και να την μοιραζουμε μονο σε μας τους 3 θα μας πουνε τιποτα? σιγα μη κατσουν να ψαξουνε εμας!

  8. #287
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by k_palios View Post
    Δηλαδη να κανω την εξης ερωτηση, εαν αποφασισω απο την επομενη σεζον να πω σε 2 φιλαρακια μου να παρουμε μια συνδρομη και να την μοιραζουμε μονο σε μας τους 3 θα μας πουνε τιποτα? σιγα μη κατσουν να ψαξουνε εμας!
    Φυσικά και δεν πρόκειται να σας ψάξουν βρε συ. Αρκεί βέβαια να ειστε ειλικρινεις μαζί τους. Όποιος πάει να πάρει την κάρτα/συνδρομη να τους πει να μην παντρέψουν την κάρτα με τον δέκτη, και να σας ανοίξουν και τα HD γιατί έχετε πανάκριβους δέκτες HD Dreambox και θέλετε να τα βλέπετε όλα.

    ????

  9. #288
    Member
    Join Date
    15-02-2011
    Posts
    25
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Na kanw ligo to synhgoro tou diavolou, peri nomimothtas k paranomias sthn ellada (xwris na yponnow kati)?
    Opoios 8elei as apanthsei stis parakatw erwthseis
    To na mhn plhrwnei kapoios sta diodia k na shkwnei th mpara einai nomimo h paranomo?
    To na mhn ta dhlwnei ola sth forologikh tou dhlwsh (aka forodiafygh) einai nomimo h oxi?
    To na mhn plhrwnei ert mesw ths deh einai nomimo h paranomo?
    To na dinei (h k na eisprattei) fakelakia se nosokomeia, poleodomies, efories, ypourgeia, vouleutika grafeia klp. einai nomimo h paranomo?
    To na mhn kovei h k na mhn pairnei apodei3eis se pashs fysews synallages einai nomimo h paranomo?
    To na kapnizei se xwro pou apagoreuetai to kapnisma einai nomimo h paranomo?
    To na parkarei se meros pou apagoreuetai einai nomimo h paranomo?
    Telika sthn ellada ti einai....nomimo k ti......paranomo? Pws mporoume na milame peri nomimothtas otan ta epishma stoixeia spane ola ta konter?
    Ena sxetika prosfato dhmosieyma: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=392598
    Mhpws telika oloi symmetexoyn ligo poly s ayto to gaitanaki? Giati kales oi syzhthseis se 8ewrhtiko epipedo, sthn ellada omws poy oi nomoi den efarmozontai (dystyxws), gia poia paranomia k nomimothta omiloume?
    Nomizw pws se mia xwra pou einai oti na nai, elaxisth shmasia exei to an kratas ta prosxhmata h oxi...

  10. #289
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Σευχαριστω βρε ρουλη για τις διευκρινησεις σου με κατατοπησες.... Λεω να τους πω και την dns μου σε περιπτωση που θελουν να δουν καμια μπαλα

  11. #290
    Senior Member mv_best's Avatar
    Join Date
    27-07-2009
    Posts
    218
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by dvb-x View Post
    Na kanw ligo to synhgoro tou diavolou, peri nomimothtas k paranomias sthn ellada (xwris na yponnow kati)?
    Opoios 8elei as apanthsei stis parakatw erwthseis
    To na mhn plhrwnei kapoios sta diodia k na shkwnei th mpara einai nomimo h paranomo?
    To na mhn ta dhlwnei ola sth forologikh tou dhlwsh (aka forodiafygh) einai nomimo h oxi?
    To na mhn plhrwnei ert mesw ths deh einai nomimo h paranomo?
    To na dinei (h k na eisprattei) fakelakia se nosokomeia, poleodomies, efories, ypourgeia, vouleutika grafeia klp. einai nomimo h paranomo?
    To na mhn kovei h k na mhn pairnei apodei3eis se pashs fysews synallages einai nomimo h paranomo?
    To na kapnizei se xwro pou apagoreuetai to kapnisma einai nomimo h paranomo?
    To na parkarei se meros pou apagoreuetai einai nomimo h paranomo?
    Telika sthn ellada ti einai....nomimo k ti......paranomo? Pws mporoume na milame peri nomimothtas otan ta epishma stoixeia spane ola ta konter?
    Ena sxetika prosfato dhmosieyma: http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=392598
    Mhpws telika oloi symmetexoyn ligo poly s ayto to gaitanaki? Giati kales oi syzhthseis se 8ewrhtiko epipedo, sthn ellada omws poy oi nomoi den efarmozontai (dystyxws), gia poia paranomia k nomimothta omiloume?
    Nomizw pws se mia xwra pou einai oti na nai, elaxisth shmasia exei to an kratas ta prosxhmata h oxi...
    Φιλε μου να ξερεις το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι πρωτα.Οταν το κρατος σε θεωρει εκ προοιμιου κλεφτη,χωρις να εισαι(βλεπε περαιωσεις,τεκμηρια,αδικους φορους),οταν για να κινηθει η δημοσια κρατικη μηχανη χρειαζεται λαδακι γιατι ο αλλος δεν κανει την δουλεια του αλλιως,οταν πας σε οπιαδηποτε δημοσια υπηρεσια και σου φερονται λες και εισαι πολιτης στην ουγκαντα(νοσοκομεια κ.τ.λ),οταν οι οικονομιες μιας ζωης ειναι αβεβαιες απο λαθος χειρισμους οχι δικους σου,σε αναγκαζουν να οδηγηθεις σε πλαγιους μεθοδους,απο την στιγμη που οι εχοντες την εξουσια ενδιαφερονται μονο να μην χαθουν τα δικα τους προνομια.Για να αποκτηθει συνειδηση πρεπει να δωθει η καταλληλη παιδεια.Για τον κοσμο ομως που εχει αγανακτισει,βλεποντας να του φορολογουνε και τον αερα που αναπνεει,σιγουρα το τελευταιο που θα τον νοιαξει δεν ειναι το τι ειναι νομιμο και τι παρανομο αλλα το να καταφερει να επιβιωσει.Ξεφυγαμε συγνωμη.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •