Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 24 of 85 FirstFirst ... 1419222324252629344974 ... LastLast
Results 231 to 240 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #231
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    ne ginete molis 8a to sindesis piso apo to dm800 8a sou kani kati kolpakia den pirazi kanis epanakinisi gia na to anagnorisi

  2. Advertise Here
  3. #232
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Θά μπορούσε κάποιος φίλος νά μέ ενημερώσει ποιό αναλυτικά γιατί φοβάμαι μήν προκαλέσω κάποια βλάβη σέ έναν ή καί στούς δύο δέκτες. Ευχαριστώ

  4. #233
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    παλικαρι μου τον octagon δεν τον εχω δουλεψει. για τους dbox/humax εχω να σου πω οτι δεν εχουν προβλημα. εχουμε εικονα και απο τους δυο δεκτες ιδιο καναλι η" διαφορετικο(οριζοντια/καθετα) απο τον ιδιο transporter

  5. #234
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tens View Post
    Θά μπορούσε κάποιος φίλος νά μέ ενημερώσει ποιό αναλυτικά γιατί φοβάμαι μήν προκαλέσω κάποια βλάβη σέ έναν ή καί στούς δύο δέκτες. Ευχαριστώ
    vre file ti zimia na kanis ama diavasis tis odigies xriseos apo tin dream multimedia to idio grafi ke gia ton gnisio

    otan 8a sindesis to kaladio sto lnb out 8a sou xalasi i ikona ine normal ton svinis telios ton anavis ton dm 800 ke 8a dis oti doulevi kanonik


    prin peraso kalodia gia ka8e dekti ksexorista akrivos to idio ekana

  6. #235
    Member
    Join Date
    06-12-2010
    Posts
    38
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by tens View Post
    Παιδιά Γειά σας. Ο δέκτης πού χρησιμοποιούσα μέχρι σήμερα ήταν ο octagon sf 918 hd.Τώρα αγόρασα καί ενα dreambox dm 800 hd pvr. ΕΡΩΤΗΣΗ΄Μπορώ νά χρησιμοποιώ καί τούς δύο δέκτες συδεοντας τό καλώδιο πού κατεβαίνει από τό μοτέρ στό lnb in τού dm800 καί από lnb out του dm800 να συνδεθώ μέ τό lnb in τού octagon καί από τό scart τού octagon νά συνδεθώ μέ τήν τηλεόραση καί νά βλεπω τά κανάλια πού επιλέγω. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Ναι,ετσι ακριβως οπως το λες θα το κανεις.
    Απλως καθε φορα ο ενας απο τους δυο δεκτες,αυτος που δεν θα παρακολουθεις, θα ειναι σε standby η' κλειστος απο το κουμπι ΟΝ/OFF
    Μαλλον μονο στον Octagon ισχυει το ΟΝ/OFF γιατι ο DM800 δεν εχει.

  7. #236
    Senior Member
    Join Date
    10-10-2009
    Posts
    285
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Kalispera pedes.
    Exo enan edision pingulux kai den mporo na kativaso to programa pingulux_150611_v1142 online. Ti prepi na kano?
    Pos mporo na rikso to programa me alon tropo ?
    Ean kseri kanis na mu grapsi ti diadikasia analitika.
    Perimeno

  8. #237
    Junior Member
    Join Date
    01-04-2005
    Posts
    13
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλησπέρα,
    'Οποιος φίλος γνωρίζει απο Qboxhd και μπορεί ας με βοηθήσει:
    1. Υπάρχει κάτιο το οποίο πρέπει να ρυθμίσω όταν έχω 2 tuner δορυφορικά;
    2. Τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω για να λειτουργίσουνε 8 ή περισσότερα lnb με ή χωρίς κινητό πιάτο.
    Ευχαριστώ

  9. #238
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by jjavram View Post
    Καλησπέρα,
    'Οποιος φίλος γνωρίζει απο Qboxhd και μπορεί ας με βοηθήσει:
    1. Υπάρχει κάτιο το οποίο πρέπει να ρυθμίσω όταν έχω 2 tuner δορυφορικά;
    2. Τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω για να λειτουργίσουνε 8 ή περισσότερα lnb με ή χωρίς κινητό πιάτο.
    Ευχαριστώ
    Αυτο ισως σε βοηθησει!!

    http://www.qboxsvn.com/blog/?page_id=81

    Αλλα 8 ή περισσοτερα lnb σε κινητο πιατο τι θα πιασεις ακριβως???

  10. #239
    Junior Member
    Join Date
    01-04-2005
    Posts
    13
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Τίποτα.
    Ψώρα είναι και ξύνωμε.
    Όσο για τα tutorial της duolabs τα έχω αλλά πουθενά δεν αναφέρει κάτι.
    Ευχαριστώ πάντως.-

  11. #240
    Member
    Join Date
    18-08-2009
    Posts
    67
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Γεια χαρα σε ολους.
    Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα. Πηρα ενα Amiko 7900 και περασα κανονικα τα keys με μορφη bin απο το usb. Ανοιξε κανονικα τα καναλια.ολα οκ. Το θεμα ειναι οτι απο εκεινη τη στιγμη εχει χαθει η επιλογη για να περασω νεα κλειδια! δηλαδη πηγαινοντας menu--ca settings μετα εχουν εξαφανιστει οι επιλογες!! εκανα κ αναβαθμιση firmware αλλα παλι τα ιδια. Μηπως εχει ασχοληθει κανεις με αυτον το δεκτη να μου πει τι λαθος εχω κανει?

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •