tora arxises na mas les leptomeries.....
koita to lan otan to koymponeis mesa sto koyti anabei kanena lampaki?
peksto ligo pano-kato......kai prosexe
me to lan kalitera min epixeireis........
bres ena kalodio null modem 232 einai pio argo alla pio sigoyro










