Re paidia kana arxeio pou na logaretai?
Eixa kapoio, alla pleon den to vriskw sta logs
Kamia boitheia me pm
Eyxaristw prokatabolika
kai ego arxeio pou na logarete akoma psaxno! osa exo vrei ta dokimasa alla tpt!!! an thelei kapoios na voithisei?!
Καλησπερα.Κανω αναφορα καποιες συμπεριφορες για να βοηθησω αλλα και για να βοηθηθω.Πρωτον μετα τα τελευταια κοψιματα υπαρχουν καποια αρχεια που παροτι δεν λογκαρονται πλεον με παλια λογκ συνεχειζουν και παιζουν (για ποσο ακομη αγνωστο).Δευτερον και μυστηριο καποια απο αυτα τα αρχεια που το χασανι τους δινη στα λογκ γραμμη cb και αφου περαστη στην καρτα αυτη δεν αναγνωριζεται απο δεκτες οπως για παραδειγμα Αινιγμα η Μεγκασατ κ.λ.π ενω αυτοι οι δεκτες την καρτα την επαιζαν οταν αυτη ειχαι αλλο αρχειο με γραμμη c3.Αυτα μεχρι νεοτερων.
kalimera se oloys malon badizoyme pros to telos an iparxei kati poy na logarei kai theleis kapoios as dwsei ligo fos kaisemena eyxaristo
Παιδες υπαρχει ενα αρχειο bdc που δουλευει ακομα....
ρε συ πως μου μηλας ετσι?? ειπα τιποτα κακο.. απλως για να ενημερωνωνται καπιοι που δεν ξερουν αμαν!