Tha parakaleso apantes edo na min rotane oute na apantane. to thema einai mono gia arxeia SXOLIA DEN XREIAZONTE to leei to thema apo mono tou![]()
Tha parakaleso apantes edo na min rotane oute na apantane. to thema einai mono gia arxeia SXOLIA DEN XREIAZONTE to leei to thema apo mono tou![]()
den to katalava afto as vgi o douros na mou to eksigi afto pou egrapse
alios na min anakatevete se kati pou den ton kovi to kefali
katalaves file ke uote me endiaferi an me petaksi ekso
den exo anangi kanenan ke an 8eli as grapsoun ta atoma edo mesa pios voi8ise ke pios oxi
Κοίτα ρε το πμ που σου έστειλα......διάβασε καλά τι έγραψα.....σου λέω δεν έχω κανένα διαχειριστικό δικαίωμα εδώ και 2 μήνες
Πώς λοιπόν θα σε κάνω ban.....αφού είμαι απλό μέλος όπως εσύ
Ζήτησες να σου δώσω παραπάνω πμ και σου είπα έχεις χάσει επεισόδια.....τίποτα παραπάνω.....τίποτα παρακάτω
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ena megalo efxaristw ston filo nikolis123 gia tin voitheia pou prosefere se emena kai profanws kai se alla paidia sto forum
Καλημερα.Το σιγουρο ειναι απο αυτα που διαβαζω οτι πραγματι παρα πολυ τα θελουν ετοιμα στο πιατο και δεν παρακολουθουν ουτε διαβαζουν τιποτα.Δευτερον ειναι οτι τα αρχεια εχουν ψοφηση ειναι παρα πολυ λιγα και δεν υπαρχη εμπιστοσυνη για αυτο και οι βοηθειες ειναι λιγες και πριβε απο γνωστο σε γνωστο.Ετσι λοιπον δεν πρεπη να υπαρχουν παρεξηγησεις μεταξυ μας λιγη υπομονη κανη καλο και οπως με προλαβε ο φιλος ποιο πανω ειναι χομπυ και δυστυχος αυτο εχη και κοστος και χρονο αλλα πανω απο ολα ασχολια και πειραματα.
συγχαρητηρια στον ukj για την ψυχοαναλυση.
καλη επιτυχια με την θεραπεια
Καλησπερα σ ολη την παρεα.. οντας paron και σε ευκολες και σε δυσκολες καταστασεις του φορουμ και προσπαθωνατας να βοηθω αναλογα με τις δυνατοτητες μου...βλεπω ποσο ενδιαφερον απεκτησε ξαφνικα η εδω ενοτητα... αληθεια που ησαν τοσο καιρο καμποσοι απο εμας?????Τωρα λειτουργει το ρηθεν: Ο εχων δυο αρχεια περνει και το δικο μου για να εχει τρια??? τελικα για να θυμισω κακες εποχες αυτη η καρτα ητανε παντα τιτανοδρακομπανανομαιμουδοασβος,,,οχι γιατι εφτεγε η φουκαριαρα αλλα γιατι ετσι μαθαμε να λειτουργουμε...