ΒΟΗΘΕΙΑ!ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!Το μπλε ερπετο μου βγαζει atr3B 78 12 00 00 54 C4 03 00 8F F1 90 00 μετα απο λαθοσ φορτωμα!Καμια ιδεα?
ΒΟΗΘΕΙΑ!ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!Το μπλε ερπετο μου βγαζει atr3B 78 12 00 00 54 C4 03 00 8F F1 90 00 μετα απο λαθοσ φορτωμα!Καμια ιδεα?
kalispera se olous....ti vre pedia ?ema8a oti epese megalo klisimo? giati vre?
pleon eime skliros...to mono pou mporo na sas po imerologiaka 10/12 me 20/12...
filika bab
re gamoto to ipame 1000lies fores BDC afto ine gia ton drako
25052011 με 29ΚΒ Κ ΟΧΙ ΜΕ 26ΚΒ. Λαθοσ αρχειο?
kita pio piso estila kati katevaseto ke kita tis odigies
ke to la8os grafete etzi λαθος με σιγμα τελικο λολ
μηπως μπορει καποιος να μου στειλει καποιο ενεργο δρακοαρχειο με pm ? ευχαριστω προκαταβολικά.
Την καλησπέρα μου σε όλους.Παρακολουθώ στενά το thread, παρά το γεγονός ότι δεν αναρτώ απαντήσεις.
Ζορίστηκα πολυ να καταφέρω τον Blue dragon loader να δουλεψει.
Στην αρχή, δεν ήθελαν τα windows 7, αλλά ας είναι καλά τα παλιά laptopάκια που κουβαλούν παλιολειτουργικά όπως τα vista.
Φρέσκος στο programming της blue dragon, δοκίμασα και της πέρασα πολλά απανωτά αρχεία .bdc.
Στην αρχή μου έβγαζαν ότι κολούσε το encryption. Αφότου όμως ξεπεράστηκε αυτός ο σκόπελος, έπειτα είχα το περίφημο error:
"No Flash File Found".
Δοκίμασα και κάποιες οδηγίες επαναφοράς: Δηλαδή:a) erase me Dragon Crypto 1.1 b)Erase blue dragon loader 1.0 kai c)Load .bdc αρχείο...
Αλλά μάταια...
'Εβαλα έπειτα τον programmer στα windows 7, και το φόρτωμα της κάρτας έγινε κανονικά.
Η διαπίστωση που έκανα ήταν ότι o dragon loader και τα vista συνεργάζονται προβληματικά.