Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 58 of 61 FirstFirst ... 83348535657585960 ... LastLast
Results 571 to 580 of 607

Thread: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

  1. #571
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by gurukos View Post
    Giati vre file Snakie? ti kaname pali? anaferame kana eptasfragisto mustiko?
    Ok, parakalw ton mr Mod na diagrapsei ta epimaxa posts loipon...
    kai sugnwmi
    Μην αρπάζεσαι ..φίλε μου πάρε το σαν προτροπή και για τους άλλους.

  2. Advertise Here
  3. #572
    Member gurukos's Avatar
    Join Date
    03-05-2009
    Location
    Elladara
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    δεν αρπάχτηκα...
    είμαι λίγο παραπονιάρης (οταν μου κανουν παρατηρήσεις...)
    τεσπα, ok, δίκιο παιδια, σωστή παρατήρηση, θα φροντίσω (-ουμε) να ειμαστε λίγο πιο προσεχτικοί!
    Χαιρετισμούς
    <

  4. #573
    Senior Member
    Join Date
    16-11-2005
    Posts
    224
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    γεια σας,παιδια.μου εδωσαν μια καρτα 5.8 και θελω να την μοιρασω με wireless splitter WRT-1 σε 2 δεκτες.λετε να κολλησει η καρτα η κατι αλλο προκυψει?
    ευχαριστω πολυ!

  5. #574
    Junior Member Suarez7's Avatar
    Join Date
    22-07-2011
    Posts
    13
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Απο οτι ξερω οχι...

  6. #575
    Senior Member
    Join Date
    16-11-2005
    Posts
    224
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    διοτι με την εν λογω καρτα βλεπω τα ελευθερα (μεγα-σταρ...),ντοκιμαντερ,αλλα οχι το νοβα σπορτ και σινεμα!

  7. #576
    New Member
    Join Date
    28-07-2011
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    καλησπερα παιδια, αντιμετωπιζω το εξης προβλημα δεν ξερω αν υπαρχει λυση και αν το ποσταρω στο σωστο θεμα.

    ειμαι συνδρομητης νοβα, πληρωνω κανονικα εδω και χρονια το φουλ πακετο.
    εως τωρα ειχα δυο παλιους αποκωδικοποιητες panasat και τους δουλευα σε σπιτι και εξοχικο μεταφεροντας την καρτα.

    πριν μερικες μερες ο ενας του σπιτιου δεν εδειχνε και φωναξα εναν τεχνικο να δει τι συμβαινει.
    αυτος μου αλλαξε το μηχανημα και το lnb (αν το λεω καλα) με αποτελεσμα να κλειδωσει και η καρτα.
    επειδη το εκανε αυτο χωρις να ρωτησει ή να παρει εγκριση (ελειπα απο το σπιτι εγω, ήταν η καθαριστρια) του επεστρεψα την επομενη μερα τον αποκωδικοποιητη με την απαιτηση να ακυρωσει την αντικατασταση καθως εχω και τριτο παλιο αποκωδικοποιητη εφεδρικο και δεν επιθυμω αυτον της νοβα.

    οπως θα μαντεψετε, δυο βδομαδες τωρα με εχουν γραψει στα παλια τους τα παπουτσια, ουτε μηχανημα εχω, ουτε συνδεση ουτε τιποτα.
    ο ενας με στελνει στον αλλο, δεν ειναι κανεις υπευθυνος κλπ κλπ

    μηπως ξερει κανεις καποιο τροπο να κανω την κλειδωμενη καρτα να δουλεψει στους παλιους αποκωδικοποιητες?

    δεν θελω να κανω κατι παρανομο, ουτε να βαλω τα γνωστα κουτια με τη συνδρομη των 5 ευρω το μηνα (αν και ολοι οι φιλοι μου με κοροϊδευουν που συνεχιζω να πληρωνω σα μ@λακας), θελω απλα να χρησιμοποιω κανονικα τον εξοπλισμο μου οπως εκανα ως τωρα.

    δεν βλεπω το λογο να πληρωσω στη νοβα νεο αποκωδικοποιητη τον οποιο θα μου κλειδωσουν κιολας, και να μην χρησιμοποιωσω καποιον παλιο, ή να μην αγορασω καποιον αλλο απο το εμποριο!!!

    καθε βοηθεια ευπροσδεκτη, ευχαριστω...

  8. #577
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Quote Originally Posted by sm6 View Post
    καλησπερα παιδια, αντιμετωπιζω το εξης προβλημα δεν ξερω αν υπαρχει λυση και αν το ποσταρω στο σωστο θεμα.

    ειμαι συνδρομητης νοβα, πληρωνω κανονικα εδω και χρονια το φουλ πακετο.
    εως τωρα ειχα δυο παλιους αποκωδικοποιητες panasat και τους δουλευα σε σπιτι και εξοχικο μεταφεροντας την καρτα.

    πριν μερικες μερες ο ενας του σπιτιου δεν εδειχνε και φωναξα εναν τεχνικο να δει τι συμβαινει.
    αυτος μου αλλαξε το μηχανημα και το lnb (αν το λεω καλα) με αποτελεσμα να κλειδωσει και η καρτα.
    επειδη το εκανε αυτο χωρις να ρωτησει ή να παρει εγκριση (ελειπα απο το σπιτι εγω, ήταν η καθαριστρια) του επεστρεψα την επομενη μερα τον αποκωδικοποιητη με την απαιτηση να ακυρωσει την αντικατασταση καθως εχω και τριτο παλιο αποκωδικοποιητη εφεδρικο και δεν επιθυμω αυτον της νοβα.

    οπως θα μαντεψετε, δυο βδομαδες τωρα με εχουν γραψει στα παλια τους τα παπουτσια, ουτε μηχανημα εχω, ουτε συνδεση ουτε τιποτα.
    ο ενας με στελνει στον αλλο, δεν ειναι κανεις υπευθυνος κλπ κλπ

    μηπως ξερει κανεις καποιο τροπο να κανω την κλειδωμενη καρτα να δουλεψει στους παλιους αποκωδικοποιητες?

    δεν θελω να κανω κατι παρανομο, ουτε να βαλω τα γνωστα κουτια με τη συνδρομη των 5 ευρω το μηνα (αν και ολοι οι φιλοι μου με κοροϊδευουν που συνεχιζω να πληρωνω σα μ@λακας), θελω απλα να χρησιμοποιω κανονικα τον εξοπλισμο μου οπως εκανα ως τωρα.

    δεν βλεπω το λογο να πληρωσω στη νοβα νεο αποκωδικοποιητη τον οποιο θα μου κλειδωσουν κιολας, και να μην χρησιμοποιωσω καποιον παλιο, ή να μην αγορασω καποιον αλλο απο το εμποριο!!!

    καθε βοηθεια ευπροσδεκτη, ευχαριστω...
    οχι φιλε μου την στιγμη που εχεις απο τα παλια συμβολαια, και η καρτα σου ειναι να παιζει σε οποιοδηποτε δεκτη του εμποριου. ειναι υποχρεωμενοι να σου κανουν αντικατασταση της καρτας και να σου δωσουν αλλη που θα την ενεργοποιησης στον δικο σου δεκτη.
    παρε τηλεφ και ζητα τον υπευθυνο και βαλε και τις φωνες, αλλιως θα σε εχουν μπαλακι απο εδω και απο εκει.

  9. #578
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Λογικά ο τεχνικός άλλαξε τον panasat με pace. Από τη στιγμή που το έκανε αυθαίρετα, ο φίλος μπορεί να απαιτήσει ξεπάντρεμα της κάρτας.

  10. #579
    Senior Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    109
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    diladi an valw tin kappa mou (h opoia den einai pantremeni) mesa se pace tha pantreutei mazi tou?

  11. #580
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Pantrema & Ksepantrema Nova Kartas & Se Pious Dektes Pezi!

    Νομίζω πως ναι.

Page 58 of 61 FirstFirst ... 83348535657585960 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. HD dektes me CI
    By gevalias in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 5
    Last Post: 30-04-2009, 11:42:53
  2. kapsimo kartas k tora no atr
    By dalas10 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 6
    Last Post: 15-04-2009, 23:57:25
  3. Question Kseklidoma kartas n0v@ v4.0
    By konakihotel in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 0
    Last Post: 10-06-2008, 10:20:37
  4. cs nova mou doulevei mono gia mia mera!!
    By giol in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 2
    Last Post: 25-12-2005, 08:01:44

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •