Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 62 of 105 FirstFirst ... 123752576061626364677287 ... LastLast
Results 611 to 620 of 1049

Thread: Συζητήσεις BD cart014

  1. #611
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    Καλημερα σ ολη την παρεα..πληροφοριακα παρακολουθωντας αρκουντως ανελλειπως τα logs που περνουν καθημερινα παρατηρω πως υπαρχουν αρκετα ακομα C3 και πολυ περισσοτερα CB.. απλα εμεις δεν τα εχουμε...και για την φαγωμαρα και τις διαγραφες κι εγω με την σειρα μου θα συνηστουσα περισσοτερη ψυχραιμια απο ολους μας.. Φιλικα παντα και με χαμογελο... χομπυ πρεπει να κανουμε...και να θυμωμαστε πως ουτε οι διαχειριστες ουτε τα μελοι ειναι υποχρωμενοι να δεινουν αρχεια ..αν το κανουν καλη τους θεληση κι οχι υποχρεωση....

  2. Advertise Here
  3. #612
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Καλημερα σ ολη την παρεα..πληροφοριακα παρακολουθωντας αρκουντως ανελλειπως τα logs που περνουν καθημερινα παρατηρω πως υπαρχουν αρκετα ακομα C3 και πολυ περισσοτερα CB.. απλα εμεις δεν τα εχουμε...και για την φαγωμαρα και τις διαγραφες κι εγω με την σειρα μου θα συνηστουσα περισσοτερη ψυχραιμια απο ολους μας.. Φιλικα παντα και με χαμογελο... χομπυ πρεπει να κανουμε...και να θυμωμαστε πως ουτε οι διαχειριστες ουτε τα μελοι ειναι υποχρωμενοι να δεινουν αρχεια ..αν το κανουν καλη τους θεληση κι οχι υποχρεωση....
    Καλημέρα φιλαράκο.
    Αφού παρακολουθείς τα log χθές +- 30' από τις 14.00 τι έγινε ? σκούπα η επισκευή.?

  4. #613
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Καλημέρα φιλαράκο.
    Αφού παρακολουθείς τα log χθές +- 30' από τις 14.00 τι έγινε ? σκούπα η επισκευή.?
    kalimera filarako.. xtes htan h mera poy eixa black out kai etsi den exo safi eikona,,, pantos simera ston elegxo poy ekana..''eimai sta resta moy''+1..

  5. #614
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    re an8rope ti 8elis tora na sou ta xoso ke esena

    den katalaves akoma ti ginete AXARISTIA
    meta mou grafis se proigoumeno post kopse tin ironia voi8ate pion?


    ke kati prosopiko file ( κουκλε ) sou pai vreeeeeeeeeeeee omorfopedo ti 8elis ke griniazis

    Φίλε @nikolis123
    βλέπω μια επιθετικότητα η κάνω λάθος ,ηρέμησε και πρόσεχε τις εκφράσεις σου.
    το ότι 'βοήθησες' μερικούς δεν σου δίνει το δικαίωμα να ειρωνεύεσαι άλλους.
    βρε πας καλα η σε βαρεσε η ζεστη;;
    1)το ποστ μου που εχεις κανει quote και απαντας, απευθυνετε στο μελος konos και οχι σε εσενα εκτος και αν εισαι το ιδιο ατομο. και
    2)ανεφερα να κοψετε τις ειρωνειες γενικα, αλλα απευθυνετε και στο ποστ 590 που εκανες.
    βρε θα μας τρελανετε εδω μεσα.
    ΥΓ:και στο φιναλε, αν βοηθησες καποια παιδια απο εδω μεσα ΜΠΡΑΒΟ σου. τι μας το κοπανας σε καθε ποστ σου.

  6. #615
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    kalimera filarako.. xtes htan h mera poy eixa black out kai etsi den exo safi eikona,,, pantos simera ston elegxo poy ekana..''eimai sta resta moy''+1..
    ali fora na plironis to revma
    paratirondas file vlepo oti ta 8b megalonoun olo ke perisotero ala edo ke 3 meres menoun ola sta8era

  7. #616
    Junior Member
    Join Date
    19-05-2010
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    eimai ligo asxetos exo enan drako kai to loader gia tis gates to bazo kai moy grafei synexeia testink card.ti ginetai kai pvs doyleyei?

  8. #617
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    Quote Originally Posted by OSF View Post
    eimai ligo asxetos exo enan drako kai to loader gia tis gates to bazo kai moy grafei synexeia testink card.ti ginetai kai pvs doyleyei?
    loader gia gates???? nabreis to loader gia to drako,,psaxe sta arxeia xoris sxolia..

  9. #618
    Junior Member
    Join Date
    19-05-2010
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    to mhxanhma to loader leo ama kanei kai pos doyleyei.

  10. #619
    Junior Member
    Join Date
    19-05-2010
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    θa me βοηθεσει kaneis sos

  11. #620
    New Member
    Join Date
    02-02-2008
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - ΣυζητήσειςATR

    sthle moy me pm ti akribos thes k tha soy po!!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •