Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 52 of 101 FirstFirst ... 22742475051525354576277 ... LastLast
Results 511 to 520 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #511
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PRR View Post
    Καλησπερα σας!!!!!Μια ερωτηση!Το tring το αλβανικο θα δειξει φετος ελλ. ποδοσφαιρο?????Ξερει κανεις?
    ενας απο τους αντιπροσωπους της εδω ελλαδα λεει πως ναι. ποιο πολλα δεν γνωριζω

  2. Advertise Here
  3. #512
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Unbenannt.jpg

    afto pos eksigite tora

  4. #513
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    Unbenannt.jpg

    afto pos eksigite tora
    aplo einai re nikola,, ekei poy epines tin mpyra soy xexastikes allaxe kanalli efyges apo tin noba kai loggarises kana allo paketo...xaxa!!!

  5. #514
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    to dbox 2 ine sta8ero xoris sindesi se tv mono me tin kerea ala kati 8a egine tromaksa molis to ida

  6. #515
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    aplo einai re nikola,, ekei poy epines tin mpyra soy xexastikes allaxe kanalli efyges apo tin noba kai loggarises kana allo paketo...xaxa!!!
    Paron kane kana post exeis kollisei sto 666 grousouzia tha mas paei

  7. #516
    Senior Member
    Join Date
    03-10-2007
    Posts
    220
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Το Europa League στο Conn-X Τv!

    Bόμβα στο αθλητικό τηλεοπτικό σκηνικό, καθώς το gazzetta.gr έχει την αποκλειστική πληροφορία ότι ο ANT1 έδωσε το πακέτο των μεταδόσεων του Europa League στο Conn-X Tv!

    Aλλάζει το τηλεοπτικό σκηνικό στα αθλητικά την επόμενη περίοδο, καθώς ο ANT1 συμφώνησε να δώσει τα δικαιώματα του Europa League στο Conn-X Tv, το οποίο πλέον αποκτά ισχυρό τηλεοπτικό πακέτο.

    Όλα ξεκίνησαν στη μέση της περασμένης τηλεοπτικής περιόδου, όταν η πτώση της διαφήμισης σε επίπεδα 40% υποχρέωσε το κανάλι του Αμαρουσίου να αναζητήσει τρόπους να ξεφορτωθεί τα ακριβά του προγράμματα και να κάνει περικοπές. Το Europa League ήταν αρκετά δαπανηρό και έβαζε τον AΝΤ1 «μέσα», καθώς του στοίχιζε περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, ενώ τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα δεν ξεπέρασαν τα τρία!

    Αυτή τη «μαύρη τρύπα» των επτά εκατομμυρίων, οι ιθύνοντες του AΝΤ1 έψαχναν τρόπο να την κλείσουν ενόψει της επόμενης τηλεοπτικής περιόδου καθώς δεν υπάρχει κανένα σημάδι ανάκαμψης της τηλεοπτικής διαφήμισης, ενώ υπήρχε ακόμη ένας χρόνος συμβολαίου με τη θυγατρική της UEFA στα τηλεοπτικά, την Team, για το Europa League.

    Στην αρχή ζητήθηκε η άδεια από την Team για να δώσει αλλού ο AΝΤ1 το πακέτο του, αλλά δεν πήρε το «πράσινο φως». Ύστερα από έντονες πιέσεις του σταθμού και μπροστά στην απειλή ότι η Team μπορεί να μην πάρει... φράγκο, υπαναχώρησε και επετράπη στον AΝΤ1 να δώσει τα δικαιώματα.

    Το επόμενο βήμα ήταν η εξεύρεση πρόθυμου καναλιού να πάρει το προϊόν και το μοναδικό που υπήρχε ήταν το Conn-X Tv καθώς θέλει να εμπλουτίσει το πρόγραμμά του προκειμένου να κερδίσει περισσότερους συνδρομητές, καθώς μέχρι τώρα οι πωλήσεις του συνδρομητικού πακέτου της θυγατρικής εταιρίας του ΟΤΕ κινείται σε χαμηλά νούμερα. Τελικά επήλθε συμφωνία και με τη σύμφωνη γνώμη της Team το Europa League αλλάζει τηλεοπτική στέγη, γεγονός που μάλλον θα προβληματίσει τους οπαδούς της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού Βόλου ( και του ΠΑΟ αν αποκλεισθει απο το champion league ) εάν προκριθούν οι ομάδες τους στη φάση των ομίλων, καθώς δεν θα μπορούν να δουν τα ματς στην ανοιχτή τηλεόραση.

    Παράλληλα η συμφωνία αυτή ενδεχομένως να δημιουργήσει νέα δεδομένα και στο Champions League, καθώς και το MEGA δεν θα έλεγε όχι σε πιθανή παραχώρηση του τελευταίου χρόνου του συμβολαίου σε άλλο κανάλι, από τη στιγμή που υπήρχε ζημιά και για το Μεγάλο Κανάλι με τα δικαιώματα της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης. Και σίγουρα το Conn-X Tv θα περιμένει με ανοιχτές αγκάλες το Champions League, εάν θελήσει να το δώσει το MEGA.

  8. #517
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kurt4000 View Post
    Paron kane kana post exeis kollisei sto 666 grousouzia tha mas paei
    kollisame ston exapodo!!!!!!!!!!!!!!

  9. #518
    Member
    Join Date
    26-01-2009
    Location
    GREECE
    Posts
    76
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Καλημερα καλο μηνα!ΜΙΑ ερωτηση!Η καρτα της ακατανομαστης αμα της κοψεις στιγμιαια τα 12ν κανει reset στο sid counder η οχι?

  10. #519
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    kalo mhna kai kalh ebdomada se olous

  11. #520
    Member
    Join Date
    09-11-2008
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    kalo mhna...o digiturk se pio doriforo einai ? iparxei kana arxeio na douleuh?

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •