
Originally Posted by
Fhillip_Morris
φιλε μου αν απο ολα αυτα που γραφω εσυ καταλαβες οτι θιχτηκα για την irdeto, ε και που απαντω λαθος μου ειναι. ισως να μην καταλαβες οτι ολη η αναφορα στην irdeto ηταν γιατι κατι παιδακια εδω μεσα εχουν λαθος αποψεις οταν βγαινουν και λενε,''και σιγα την νοαβ.. θα μας τα κλαση... θα μας κανει αυτο....θα μας κανει το αλλο'' σε ολους αυτους απαντησα θελωντας να τους υποδειξω οτι η νοβα δεν ειναι παρα μονο ενα τιποτα. μια κονσολα με 4-5 κουμπακια τους εχουν δειξει και δουλευουν αλλα απο τεχνογνωσια αστα να πανε. και οτι σε τελικη αναλυση δεν ειναι η νοβα αλλα απο πισω μια εταιρεια που ασχολειται χρονια με αυτα.
αλλα οπως ειπε και ο φιλος ο ferrari το να κανεις εγραφη για να απαντησης σε ενα ποστ και μαλιστα οχι σαν απλο μελος αλλα σαν premium. ε ναι κατι δεν παει καλα. ισως ειναι και αυτο που γραφεις κλεινοντας το ποστ σου ''Happy Card Sharing,G9legend '' αν ειναι ετσι οκ εχεις δικιο, εχουν φαει μεγαλη ,,,,,,, αυτην την εποχη οι σερβεραδες και ισως να ειναι ασχημα για αυτους να ακουγονται καποια πραματα, αυτην την δυσκολη εποχη για αυτους.