helloo..einai kaneis edw..xreiazomai boitheiaaaa
otan xriazese voithia eksigis kai ti voithia thes den petas ena hello thelo voithia kai telos ayto sto kafeneio oxi se ayto to thema edo.
helloo..einai kaneis edw..xreiazomai boitheiaaaa
otan xriazese voithia eksigis kai ti voithia thes den petas ena hello thelo voithia kai telos ayto sto kafeneio oxi se ayto to thema edo.
ti theleis palikari mou ?
grapse to kai ase ti eisagoges
Exo ena dm 800hd ferrari prota epeze ta video to my toube player ta katevazi ala den ta pezi mou grafi sory this video is not availaible se ola ta video,ti ginete.efxaristo.
exei allaksei to api apo to you tube
καλησπερα εχω ενα drembox dm500 γνησιο,μπορω να βαλω κωδικο κατα την εκκινηση του δεκτη η κατι αλλο για προστασια των παιδιων?? ευχαριστω
Παιδια γεια σας.Προσπαθω να λογγαρω με τον dm7025 και δεν μπορω,εχω βαλει τα αρχεια(usr) που εχω και στον dm 800 αλλα τιποτα.Χρειαζεται κατι διαφορετικο ο dm 7025?
Kalispera se olou. 8elo na alakso sto DM800 HD clone (L3 Tuner) boot76 sim2.01 exei problima me HD kanalia kai na agoraso kai na balo (Rev M Tuner) einai simbato?