den einai dipla ta lnb?
allakse to kalodio kai des
mporei nane kamena
stin foto den fenonte ta lnb...
den einai dipla ta lnb?
allakse to kalodio kai des
mporei nane kamena
stin foto den fenonte ta lnb...
ekan opos tales ta ekana ola delit apo scce kai kratisa ta newcamd list ,mg_cfg ,peer.cfg ,priority.list ,replace.list
kai ksana reboot ekana epanakinish ala mayro palh to mono sth dokimh diktioy ta bgazh ola prasina eno ptota naneserver kokino
an san server ton blepeis prasino......sto newcamd den fenete
an taxeis ola sosta tha koympones amesos
gnomi moy
pare tin grammi poy soydosan backup
kai ksanaftiaxe to dream...apo tin arxi......apoti katalaba exeis polla poy den xreiazonte
a kai kati allo....mipos o dektis soy einai kai klidomenos?
paidia,geia sas.
blepete kanonika apo tis grammes sas?
avon problima