Ξέρετε αν υπάρχει συζεύκτης φάσεων?
Είναι τεχνικώς δυνατόν να δουλεύουν μερικά μοντέλα με ουδέτερο και γείωση?
paidia kserei kaneis ean ektos apo co nnex mporoume na doume kapou allou tin aek???
se internet site
Γειά σας
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σε μια γραμμή log τι είναι το καθετί
Πχ. Τυχαία 25 May 2011 00:19:43 824038C371A36F00001030326C00587DF2A545C8 F2F4289F8C20A85599478FC167D54DCF84DA9132 1F685B543341E5CAED977D664191B032D82CE5
Γνωρίζω οτι το το sn είναι το 71A36F (ώς εκεί) .
Ευχαριστώ
Το μετέφερα εδώ για να απαντηθεί γιατί στα log files δεν νομίζω....άχρηστα είναι πλέον.