Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 97 of 105 FirstFirst ... 477287929596979899102 ... LastLast
Results 961 to 970 of 1049

Thread: Συζητήσεις BD cart014

  1. #961
    Senior Member
    Join Date
    23-04-2010
    Posts
    197
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    kalispera gia na min blepo poli kosmo mesa i oli diakopes eiste i blepete me kapoion tropo an iparxei kati enimerwste kai toys ipolipoys an kapios blpeis enoo kai oxi na dwsei kati eyxaristo

  2. Advertise Here
  3. #962
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    151
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΛΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΟΣΟ ΕΛΕΙΠΑ. ΤΟ hsn ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ
    log file ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΕΔΩ. ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ log file ΕΙΝΑΙ ΧΤΕΣΙΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ? ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ?

    Εντελώς φιλικά ούτε κουφοί είμαστε ούτε τυφλοί,
    οποτε ποιος ο λόγος να γραφεις κεφαλαια?

  4. #963
    Member
    Join Date
    17-06-2010
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    Quote Originally Posted by fandom View Post
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΛΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΟΣΟ ΕΛΕΙΠΑ. ΤΟ hsn ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ
    log file ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΕΔΩ. ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ log file ΕΙΝΑΙ ΧΤΕΣΙΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ? ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ?
    Dokimases tin grammi pou vrikes me to hsn na to steileis me emk ke den doulepse?

  5. #964
    Senior Member jon-pac's Avatar
    Join Date
    09-02-2010
    Posts
    117
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    kai sxetiki anakinosi apo to team
    19 August 2011 Nova stays down, problem getting new working Nova file!

  6. #965
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    151
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    Quote Originally Posted by spaikas View Post
    Dokimases tin grammi pou vrikes me to hsn na to steileis me emk ke den doulepse?
    Την δοκίμασ την γραμμή αλλά τίποτα .Και δείνχει μέσα στο log file να περνάει αρκετές φορές.

  7. #966
    Member
    Join Date
    17-06-2010
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    mporeis na mou to steileis se pm na to dokimaso kego?

  8. #967
    Junior Member mmkk777's Avatar
    Join Date
    21-10-2009
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    Μου το στέλνεις και μένα να το δοκιμάσω?

  9. #968
    Senior Member
    Join Date
    25-03-2008
    Posts
    269
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    paei kai auti i kartoula, pethane...!
    as perimenoume tora xristougenna i apo tou xronou mpas kai emfanistei alli stin agora!
    pantos den pisteuo na exei kaneis parapono paidia. sxedon oloi mas xortasame minakia tiletheasis... kala ta pige to drakaki!

  10. #969
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    532
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Συζητήσεις BD cart

    Quote Originally Posted by jon-pac View Post
    kai sxetiki anakinosi apo to team

    19 August 2011 Nova stays down, problem getting new working Nova file!

    Auto deixnei oti exoun skopo na tin ypostiriksoun ?

  11. #970
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: Συζητήσεις BD cart

    Quote Originally Posted by miltossat View Post
    Auto deixnei oti exoun skopo na tin ypostiriksoun ?
    ayto einai apo to site tou kiwi pou eixe ftiaksi gia tis dragon den einai apo tin episimi omada i episimi omada telos ekopse tin ypostiriksi pro polou.kapou ton martio an thimame kala.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •