kalispera gia na min blepo poli kosmo mesa i oli diakopes eiste i blepete me kapoion tropo an iparxei kati enimerwste kai toys ipolipoys an kapios blpeis enoo kai oxi na dwsei kati eyxaristo
kalispera gia na min blepo poli kosmo mesa i oli diakopes eiste i blepete me kapoion tropo an iparxei kati enimerwste kai toys ipolipoys an kapios blpeis enoo kai oxi na dwsei kati eyxaristo
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΛΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΟΣΟ ΕΛΕΙΠΑ. ΤΟ hsn ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ
log file ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΕΔΩ. ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ log file ΕΙΝΑΙ ΧΤΕΣΙΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ? ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ?
Εντελώς φιλικά ούτε κουφοί είμαστε ούτε τυφλοί,
οποτε ποιος ο λόγος να γραφεις κεφαλαια?
kai sxetiki anakinosi apo to team
19 August 2011 Nova stays down, problem getting new working Nova file!
mporeis na mou to steileis se pm na to dokimaso kego?
Μου το στέλνεις και μένα να το δοκιμάσω?
paei kai auti i kartoula, pethane...!
as perimenoume tora xristougenna i apo tou xronou mpas kai emfanistei alli stin agora!
pantos den pisteuo na exei kaneis parapono paidia. sxedon oloi mas xortasame minakia tiletheasis... kala ta pige to drakaki!