to drakaki pezei tippota allo na dokimasoume?
exei dokimasei kaneis tourko?
an nai mono stis 42 i kai stis 7e giati vlepo oti stis 7 exei kalo paketaki.
to drakaki pezei tippota allo na dokimasoume?
exei dokimasei kaneis tourko?
an nai mono stis 42 i kai stis 7e giati vlepo oti stis 7 exei kalo paketaki.
Τελικα παιδια το αρχειο είναι για τα cy. Ανοιξε κανονικά.
pio arxeio file mou?
Μερικοί εδώ μέσα παίζουν με την νοημοσύνη μας, και ξέρει αυτός γιατί πράγμα μιλάω, οποτε ας κόψη το δούλεμα και ας βοηθήσει αν ξέρει κάτι στα παιδιά που ζητάνε κάτι, έστω με pm. Ειδάλλως σωπαίνει και μένει απλός θεατής.
Επειδή μπορώ να στήλω μόνο 3pm κάθε ώρα όποιος φίλος στέλνει pm ας μου γράψει και ένα email για να μπορέσω να του το στήλω.