Μια ερώτηση φίλοι μου. Να αγοράσω dm 500hd ή 800hd se ή 800hd pvr?
αν εχεις τα χρηματα περιμενε τον 7020 hd
Τα λεφτα δεν περισσεύουν, οπως πιστευω σε κανένα. Ενα απλό hd θέλω χωρίς να το ψάχνω ιδιαίτερα. Νομίζω ότι ο 500hd θα είναι υπέρ αρκετός. Το ζήτημα είναι α τον πάρω με sim ferrari ή 2.1? Αν και δεν προκειται να μπώ στην διαδικασία συνεχους αλλαγής image. ενα σταθερό θέλω να βλέπω χωρίς κολλήματα.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!
Καλησπερα,παιδια.
γνωριζει καποιος ποια η διαφορα μεταξυ των dm 500s-518s και 528s στο image?
ευχαριστω πολυ!
ρε παιδια ρωτατε τι δεκτη να παρετε !!!!!
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ !!!!
1) οικονομικη ανεση
original - μαιμου , ο καθενας ξερει την τσεπη του , συγκρινει τιμες και αποφασιζει
το ιδιο ισχυει και στα διαφορα μοντελα απο την στιγμη που υπαρχει διαφορα στην τιμη
2) αναγκες του καθενος
αλλος τον θελει απλα για να βλεπει τα ελευθερα , αλλος για να βαλει ενα softcam key , αλλος για πιο πονηρους σκοπους, αλλος ........
αλλος για να προσθεσει μια καρτα που εχει , αλλος για να προσθεσει δυο καρτες , αλλος για περισσοτερες, αλλος ........
αλλος για να τον εχει απλα και να βλεπει , αλλος για να προσθεσει εξωτερικο σκληρο , αλλος για να προσθεσει εξτρα tuner , αλλος ........
ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΡΩΤΑΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ
ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ , ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ !!!!!
Καλησπερα,παιδια.
γνωριζει καποιος ποια η διαφορα μεταξυ των dm 500s-518s και 528s στο image?
ευχαριστω πολυ!Συγνωμη για την αντιγραφη ξανα.μια βοηθεια παιδια!