Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 62 of 100 FirstFirst ... 123752576061626364677287 ... LastLast
Results 611 to 620 of 1000

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #611
    Member windjim's Avatar
    Join Date
    29-06-2011
    Posts
    60
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by windjim View Post
    Πρός όλους τούς κ.κ Διαχειριστάς

    Κάντε έναν έλεγχο στίς διευθύνσεις τών χρηστών αυτών πού κάνουν εγγραφή καί τσούπ πρώτο πόστ διαφημίζουν εναν pay server.
    Εγώ μάνι μάνι πού είμαι λίγο καιρό εγγεγραμμένος χρήστης καί είδα όχι μόνο τό παραπάνω τελευταίο πόστ αλλά καί άλλα προηγούμενα ίδια.
    Στήν ανάγκη μπλοκάρετέ τους καί διαγράψτε τους,αντί νά ανέχεστε κάποιους άλλους εδώ μέσα νά καρφώνουν καί να οδηγούν σέ μαζικές διαγραφές.

    Μετα τιμής

    Winjim
    Βρέ παληκάρια τό είδε κανείς αυτό πού σάς έγραψα νά κάνει κάτι πρίν σκάσει μύτη ό επόμενος σπάμερ καί κάνει τά ιδια ;;;

  2. Advertise Here
  3. #612
    Senior Member
    Join Date
    30-11-2009
    Posts
    245
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    exo kai ego to newnigma2
    pies rithmisis na koitaxoume

  4. #613
    Junior Member
    Join Date
    06-10-2011
    Posts
    21
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια καλησπερα.
    Ψαχνω να βρω το cccam.prio στο Box μου var/etc και δεν υπαρχει. Μπορω να το κατεβασω απο πουθενα και να το τοποθετησω στον φακελο μαζι με το cccam.cgf?

    Dreambox800hd pvr(clone)
    enigma 2 blakc hole , dream elite 1.33V3, sim2.01

  5. #614
    Senior Member manous's Avatar
    Join Date
    23-01-2010
    Location
    Greece
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dklap View Post
    Παιδια καλησπερα.
    Ψαχνω να βρω το cccam.prio στο Box μου var/etc και δεν υπαρχει. Μπορω να το κατεβασω απο πουθενα και να το τοποθετησω στον φακελο μαζι με το cccam.cgf?

    Dreambox800hd pvr(clone)
    enigma 2 blakc hole , dream elite 1.33V3, sim2.01
    Πηγαινε cardsharing section-cccam και θα βρεις.
    http://www.satsupreme.com/showthread...oviders/page11

  6. #615
    Junior Member
    Join Date
    06-10-2011
    Posts
    21
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    OK Manous σε ευχαριστώ πολυ
    Μπορει καποιος να μου πει γιατι με δεν δουλεύει το Box μου με συγκεκριμένη cline αλλα με άλλη δουλεύει?
    Ο server αλλάζει και η port.
    Πρεπει να κανω ανοιξω καποιο port στον router μου?
    Ενω κανει download τα διαφορα Plugins δεν δουλεύει η αλλη cline.
    Φταιει ο provider μου?

  7. #616
    Junior Member
    Join Date
    18-03-2009
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γειάς σας και από εμένα,
    ξέρει κάποιος να μου πει αν υπάρχει εντολή για να δω την έκδοση της SIM του μηχανήματος (800hd se)?
    Στην εκκίνηση βγάζει ένα εικονίδιο στην LED οθόνη και λέει για SIM 2 ενώ το κουτί το ίδιο γράφει απέξω σε αυτοκολλητάκι με ολόγραμμα SIM 2.01 και θέλω να ξέρω τι τελικά έχω 2 ή 2,01 για να μην έχω και πρόβλημα με τα αντίστοιχα ίματζ.
    Παναγιώτης

  8. #617
    Senior Member manous's Avatar
    Join Date
    23-01-2010
    Location
    Greece
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dklap View Post
    OK Manous σε ευχαριστώ πολυ
    Μπορει καποιος να μου πει γιατι με δεν δουλεύει το Box μου με συγκεκριμένη cline αλλα με άλλη δουλεύει?
    Ο server αλλάζει και η port.
    Πρεπει να κανω ανοιξω καποιο port στον router μου?
    Ενω κανει download τα διαφορα Plugins δεν δουλεύει η αλλη cline.
    Φταιει ο provider μου?
    Λιγο μπερδεμενα τα λες,
    η cline που λες αφορα το cs σε cccam αλλο πραγμα ο server οπου συνδεεσαι για να καταβεζεις τα plugins.
    Αυτη που σου δουλευει (cline) ειναι ακομα ενεργη, ενω η αλλη μαλλον κοπηκε, δεν χρειαζεται να κανεις κατι στον router (ή στον provider) σου αν εισαι client.

    Quote Originally Posted by aboulafia2004 View Post
    Γειάς σας και από εμένα,
    ξέρει κάποιος να μου πει αν υπάρχει εντολή για να δω την έκδοση της SIM του μηχανήματος (800hd se)?
    Στην εκκίνηση βγάζει ένα εικονίδιο στην LED οθόνη και λέει για SIM 2 ενώ το κουτί το ίδιο γράφει απέξω σε αυτοκολλητάκι με ολόγραμμα SIM 2.01 και θέλω να ξέρω τι τελικά έχω 2 ή 2,01 για να μην έχω και πρόβλημα με τα αντίστοιχα ίματζ.
    Παναγιώτης
    Στην εκκινηση αρχικα εμφανιζεται το λογοτυπο ''Dream Multimedia'', και στην συνεχεια εμφανιζεται η sim και ο bl. πχ Sim201 team, #82 δηλ. sim 2.01 bootloader82. Με telnet επισης στον δεκτη σου μπορεις να το διαπιστωσεις, κοιτα μερικες σελιδες ποιο πισω.....

  9. #618
    Member
    Join Date
    26-11-2009
    Posts
    32
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπερα.
    Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καταστημα η ελληνικο σαιτ για αγορα 800 hd κλωνου.
    ευχαριστω.

  10. #619
    Junior Member
    Join Date
    06-10-2011
    Posts
    21
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Manous
    Με το οτι κατεβάζω plugins εννοώ οτι συνδέεται καπου ο DreamBox μου(δεν το εγραψα καλα).Εχει διέξοδο προς τα εξω(internet)
    Η cline που δεν δουλεύει ειναι ολοκαινουρια μου την στείλανε χθες.
    Η παλαιοτερη δουλεύει χωρις προβλημα αλλα η καινουρια δεν .....
    Να κυνηγήσω τον provider μου???????

  11. #620
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by stavroulis View Post
    Καλησπερα.
    Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καταστημα η ελληνικο σαιτ για αγορα 800 hd κλωνου.
    ευχαριστω.
    ama adiasis ke ta pm 8a se stilo alios den ginete

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •