exo kai ego to newnigma2
pies rithmisis na koitaxoume
Παιδια καλησπερα.
Ψαχνω να βρω το cccam.prio στο Box μου var/etc και δεν υπαρχει. Μπορω να το κατεβασω απο πουθενα και να το τοποθετησω στον φακελο μαζι με το cccam.cgf?
Dreambox800hd pvr(clone)
enigma 2 blakc hole , dream elite 1.33V3, sim2.01
Πηγαινε cardsharing section-cccam και θα βρεις.
http://www.satsupreme.com/showthread...oviders/page11
OK Manous σε ευχαριστώ πολυ
Μπορει καποιος να μου πει γιατι με δεν δουλεύει το Box μου με συγκεκριμένη cline αλλα με άλλη δουλεύει?
Ο server αλλάζει και η port.
Πρεπει να κανω ανοιξω καποιο port στον router μου?
Ενω κανει download τα διαφορα Plugins δεν δουλεύει η αλλη cline.
Φταιει ο provider μου?
Γειάς σας και από εμένα,
ξέρει κάποιος να μου πει αν υπάρχει εντολή για να δω την έκδοση της SIM του μηχανήματος (800hd se)?
Στην εκκίνηση βγάζει ένα εικονίδιο στην LED οθόνη και λέει για SIM 2 ενώ το κουτί το ίδιο γράφει απέξω σε αυτοκολλητάκι με ολόγραμμα SIM 2.01 και θέλω να ξέρω τι τελικά έχω 2 ή 2,01 για να μην έχω και πρόβλημα με τα αντίστοιχα ίματζ.
Παναγιώτης
Λιγο μπερδεμενα τα λες,
η cline που λες αφορα το cs σε cccam αλλο πραγμα ο server οπου συνδεεσαι για να καταβεζεις τα plugins.
Αυτη που σου δουλευει (cline) ειναι ακομα ενεργη, ενω η αλλη μαλλον κοπηκε, δεν χρειαζεται να κανεις κατι στον router (ή στον provider) σου αν εισαι client.
Στην εκκινηση αρχικα εμφανιζεται το λογοτυπο ''Dream Multimedia'', και στην συνεχεια εμφανιζεται η sim και ο bl. πχ Sim201 team, #82 δηλ. sim 2.01 bootloader82. Με telnet επισης στον δεκτη σου μπορεις να το διαπιστωσεις, κοιτα μερικες σελιδες ποιο πισω.....
Καλησπερα.
Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καταστημα η ελληνικο σαιτ για αγορα 800 hd κλωνου.
ευχαριστω.
Manous
Με το οτι κατεβάζω plugins εννοώ οτι συνδέεται καπου ο DreamBox μου(δεν το εγραψα καλα).Εχει διέξοδο προς τα εξω(internet)
Η cline που δεν δουλεύει ειναι ολοκαινουρια μου την στείλανε χθες.
Η παλαιοτερη δουλεύει χωρις προβλημα αλλα η καινουρια δεν .....
Να κυνηγήσω τον provider μου???????