εφοσον ανάβει στην οθόνη το Dream multimedia βαλε αλλο ιματζ αν ειναι κλώνος μην βαλεις οριτζιναλ ιματζ
εφοσον ανάβει στην οθόνη το Dream multimedia βαλε αλλο ιματζ αν ειναι κλώνος μην βαλεις οριτζιναλ ιματζ
φιλε μου δεν κανουν ολα τα ιματζ για τους 800 αρηδες η τους αλλους hd δεκτες (800 HD SE kai 500 hd) αν μιλαμε για κλωνους.
πρεπει πρωτα να βρεις τι σιμ εχει επανω ο δεκτης σου. (2.01, ferrari, e_star) και αφου βρεις τι φορα ο δεκτης, τοτε να περασεις το αντιστοιχο ιματζ που θες
Παιδιά η sim είναι άσπρη.. Δεν έχει τίποτα επάνω. Τι κάρτα δλδ είναι αυτή ?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Αυτό ισχύει στό εσωτερικό σου δίκτυο,πχ μοιράζεις μία κάρτα από τόν ένα δέκτη στόν άλλο.
Αυτή ή απάντηση τά λέει όλα.
Δές τήν παραπάνω απάντηση,είναι σαφέστατη.
Μα πώς θα τό κάνει αφού δέν έχει δικαιώματα reshare ;
Μία ip φαίνεται φυσικά,αλλα τό ρεζουμέ ειναι πως δυο συσκευές μία σύνδεση δέν γίνεται έτσι πού πάς νά τό κάνεις.
Δέν λέω πώς δέν γίνεται μέ τίποτα,λέω πώς δέν γίνεται έτσι πού πάς νά τό κάνεις.
Παιδιά ευχαριστώ γιά τή αμεση απαντησή σας αλλά επειδή πιάνω γιά πρώτη φορά στά χέρια μου δέκτη DM θά ήθελα νά μού πείτε από πού καί πώς μπορώ νά κατεβάσω τό Cccam 2.1.4 καί τό Cccam.cfg καί πώς θά τά περάσω στόν δέκτη μου. Ευχαριστώ