Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 69 of 100 FirstFirst ... 194459646768697071747994 ... LastLast
Results 681 to 690 of 1000

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #681
    Junior Member
    Join Date
    20-04-2005
    Posts
    18
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εφοσον ανάβει στην οθόνη το Dream multimedia βαλε αλλο ιματζ αν ειναι κλώνος μην βαλεις οριτζιναλ ιματζ

  2. Advertise Here
  3. #682
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    Εχω μια απορια:
    Μεσω router με 2 dreambox o enas διαβαζε την καρτα κ τον εχουμε server και ο αλλος client και παιζανε κ οι 2.
    Αυτο τωρα μπορει να γινει αν ο ενας παιρνει κλαδια και τον κανουμε server και ο αλλος γινει client?
    Mιλαω μονο για τις εντολες
    F: user_BoxA pw_BoxA
    C: 192.168.0.10 12000 user_BoxA pw_BoxA no
    Και κατι αλλο παιζει ρολο αν ειναι cccam ή mgcamd;;;
    Ευχαριστώ
    αν τα κλαδια αυτα τα παιρνεις απο καποιον αλλον ξεχασε το. σιγουρα θα σου εχει κοψει τα δικαιωματα να δοσεις εσυ ποιο κατω.

  4. #683
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by merlinios View Post
    Καλησπέρα σε όλη την παρέα

    Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό γιατί έχω απελπιστεί μέσα στην άγνοια μου για το θέμα..

    Έχω εναν DM800HD ο οποίος είχε μια έκδοση του nabilo (δε ξέρω πια έκανα το λάθος να μην δω πριν φλασάρω) .

    Πήγα να φλασάρω geminι που το πήρα απο το ihaveadreambox και έβγαλε flashing failed (002 CRC failed )Box will be unusable now .

    Δοκίμασα να περάσω το μαμά firmware απο την dream multimedia . Το έβαλα από το web interface του dreambox το οποίο μου είπε ότι τελείωσε και έκανε reboot. Στο reboot δεν κάνει τίποτα. Ανάβει στην οθόνη το Dream multimedia και η ethernet δειχνει κολλημένη με αναμενα λαμπάκια. Δοκίμασα με dreamup τελευταία έκδοση επίσης και με μια έκδοση 1.3.3.4 patched v2009 .

    Την πάτησα πολύ άσχημα γιατί νόμιζα ότι το να flasharis DM800 είναι σαν τον 500άρη . Θα σας ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να με βοηθήσετε για το τι πρέπει να κοιτάξω να κάνω για να τον σώσω.

    Οτιδήποτε πληροφορία θα σας χρειαζόταν για να βγάλετε ένα συμπέρασμα πέστε μου για να σας πω.

    Ευχαριστώ
    φιλε μου δεν κανουν ολα τα ιματζ για τους 800 αρηδες η τους αλλους hd δεκτες (800 HD SE kai 500 hd) αν μιλαμε για κλωνους.
    πρεπει πρωτα να βρεις τι σιμ εχει επανω ο δεκτης σου. (2.01, ferrari, e_star) και αφου βρεις τι φορα ο δεκτης, τοτε να περασεις το αντιστοιχο ιματζ που θες

  5. #684
    New Member
    Join Date
    26-08-2009
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδιά η sim είναι άσπρη.. Δεν έχει τίποτα επάνω. Τι κάρτα δλδ είναι αυτή ?

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

  6. #685
    Senior Member manous's Avatar
    Join Date
    23-01-2010
    Location
    Greece
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by merlinios View Post
    Παιδιά η sim είναι άσπρη.. Δεν έχει τίποτα επάνω. Τι κάρτα δλδ είναι αυτή ?

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
    Μεσα στον δεκτη ειναι η sim σου, μοιαζει σαν κινητης τ/φ. Για κοιτα στο κουτι συσκευασιας ή κατω απο τον δεκτη για κανενα αυτοκολητο που να αναφερει την sim.

  7. #686
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    αν τα κλαδια αυτα τα παιρνεις απο καποιον αλλον ξεχασε το. σιγουρα θα σου εχει κοψει τα δικαιωματα να δοσεις εσυ ποιο κατω.
    ΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ Να τα παω πιο κατω μεσα στο ιδιο ρουτερ θελω να τα σπρωχνω

  8. #687
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    ΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ Να τα παω πιο κατω μεσα στο ιδιο ρουτερ θελω να τα σπρωχνω
    Kai pali an to kaneis tha sou kopsei ta dikaiwmata.Giati tha vlepei oti to kaneis share.

  9. #688
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by harrys13 View Post
    Kai pali an to kaneis tha sou kopsei ta dikaiwmata.Giati tha vlepei oti to kaneis share.
    Α οκ εγω νομιζα οτι εξω απο το ρουτερ mia ip φαινεται οποτε δεν θα ειχα προβλημα να εχω 2 συσκευες με μια συνδεση.

  10. #689
    Member windjim's Avatar
    Join Date
    29-06-2011
    Posts
    60
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    Εχω μια απορια:
    Μεσω router με 2 dreambox o enas διαβαζε την καρτα κ τον εχουμε server και ο αλλος client και παιζανε κ οι 2.
    Αυτο τωρα μπορει να γινει αν ο ενας παιρνει κλαδια και τον κανουμε server και ο αλλος γινει client?
    Mιλαω μονο για τις εντολες
    F: user_BoxA pw_BoxA
    C: 192.168.0.10 12000 user_BoxA pw_BoxA no
    Και κατι αλλο παιζει ρολο αν ειναι cccam ή mgcamd;;;
    Ευχαριστώ
    Αυτό ισχύει στό εσωτερικό σου δίκτυο,πχ μοιράζεις μία κάρτα από τόν ένα δέκτη στόν άλλο.

    Quote Originally Posted by windjim View Post
    Μήν τά μπερδέυεις φίλε μου τά CCcam Mgcam.
    Tό CCcam παίζει καί τούς δύο ρόλους δηλαδή server-client,ενώ τό Mgcam είναι μόνο client.
    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    αν τα κλαδια αυτα τα παιρνεις απο καποιον αλλον ξεχασε το. σιγουρα θα σου εχει κοψει τα δικαιωματα να δοσεις εσυ ποιο κατω.
    Αυτή ή απάντηση τά λέει όλα.

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    ΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ Να τα παω πιο κατω μεσα στο ιδιο ρουτερ θελω να τα σπρωχνω
    Δές τήν παραπάνω απάντηση,είναι σαφέστατη.

    Quote Originally Posted by harrys13 View Post
    Kai pali an to kaneis tha sou kopsei ta dikaiwmata.Giati tha vlepei oti to kaneis share.
    Μα πώς θα τό κάνει αφού δέν έχει δικαιώματα reshare ;

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    Α οκ εγω νομιζα οτι εξω απο το ρουτερ mia ip φαινεται οποτε δεν θα ειχα προβλημα να εχω 2 συσκευες με μια συνδεση.
    Μία ip φαίνεται φυσικά,αλλα τό ρεζουμέ ειναι πως δυο συσκευές μία σύνδεση δέν γίνεται έτσι πού πάς νά τό κάνεις.
    Δέν λέω πώς δέν γίνεται μέ τίποτα,λέω πώς δέν γίνεται έτσι πού πάς νά τό κάνεις.

  11. #690
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδιά ευχαριστώ γιά τή αμεση απαντησή σας αλλά επειδή πιάνω γιά πρώτη φορά στά χέρια μου δέκτη DM θά ήθελα νά μού πείτε από πού καί πώς μπορώ νά κατεβάσω τό Cccam 2.1.4 καί τό Cccam.cfg καί πώς θά τά περάσω στόν δέκτη μου. Ευχαριστώ

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •