Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 70 of 100 FirstFirst ... 204560656869707172758095 ... LastLast
Results 691 to 700 of 1000

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #691
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καπου μεσα στο φορουμ εχει ολα τα cam και config gia enigma 1-2 ψαξε και θα τα βρεις αν οχι στειλε πμ να στα στειλω,Αλλιως βαλε ναβιλο ιματσε τα εχει ολα μεσα στον σερβερ τους ετοιμα απλα κανεις ινσταλ και για 800αριδες και 500αριδες..Τωρα πως τα περνας χειροκινητα μεσα σε ντρεαμ χρειαζεσαι το dcc-e2 v1.30 για dm 800 και για 500 dccv2.95,,τα cam και τα config απλα ριχνεις μεσα στο φακελο τα cam που λεγαμε πχ cccam 2.0.11 enigma1 kai cccam gonfig 2.0.11 tpm και μετα τα κανεις manual install μεσα απο το μενου του dreambox τα υπολοιπα ψαξε και θα τα βρεις


    Φίλε μου ... παρακαλώ... μην χρησιμοποιείς κόκκινη γραμματοσειρά.

  2. Advertise Here
  3. #692
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Ειπα να δωσο λιγο χρωμα στη ζωη μας αφου ενοχλει τεσπα εσυ ξερεις!

  4. #693
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by windjim View Post
    Αυτό ισχύει στό εσωτερικό σου δίκτυο,πχ μοιράζεις μία κάρτα από τόν ένα δέκτη στόν άλλο.






    Αυτή ή απάντηση τά λέει όλα.



    Δές τήν παραπάνω απάντηση,είναι σαφέστατη.



    Μα πώς θα τό κάνει αφού δέν έχει δικαιώματα reshare ;



    Μία ip φαίνεται φυσικά,αλλα τό ρεζουμέ ειναι πως δυο συσκευές μία σύνδεση δέν γίνεται έτσι πού πάς νά τό κάνεις.
    Δέν λέω πώς δέν γίνεται μέ τίποτα,λέω πώς δέν γίνεται έτσι πού πάς νά τό κάνεις.
    Υπαρχει αλλη μεθοδος λοιπον;
    Μπορουμε να την μαθουμε;

  5. #694
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    Υπαρχει αλλη μεθοδος λοιπον;
    Μπορουμε να την μαθουμε;
    iparxi file ala min nomizis oti aftos pousou dini tin grami oti ine malakas 8a to katalavi amesos ke 8a fas klotzia ke den 8a ksanavlepis tipota meta pas alou gia grami

  6. #695
    Member
    Join Date
    01-10-2011
    Posts
    28
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    Υπαρχει αλλη μεθοδος λοιπον;
    Μπορουμε να την μαθουμε;
    Αν χρησιμοποιείς payserver, μπορείς να ζητήσεις να σου στείλει και δεύτερη cline που θα δουλεύει μόνο στο ίδιο υποδίκτυο με την πρώτη και έτσι θα βάλεις από μία σε κάθε κουτί.

  7. #696
    Junior Member
    Join Date
    24-08-2008
    Posts
    17
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by japetus View Post
    Αν χρησιμοποιείς payserver, μπορείς να ζητήσεις να σου στείλει και δεύτερη cline που θα δουλεύει μόνο στο ίδιο υποδίκτυο με την πρώτη και έτσι θα βάλεις από μία σε κάθε κουτί.
    Αυτή είναι η καλύτερη λύση γιατί όπως είπε παραπάνω και ο nikolis123 θα το καταλάβει αμέσως ότι έχεις και δεύτερο αποκωδικοποιητή να τραβάει από πίσω από τον όγκο των κλειδιών που θα του ζητάς. Οι σοβαροί serverάδες ελέγχουν τα πάντα και αν διαπιστώσουν ότι πας να κάνεις τίποτα σε πετάνε χωρίς δεύτερη κουβέντα και δεν παίρνεις και τα χρήματά σου πίσω. Αυτό βέβαια που μπορείς να κάνεις άνετα είναι να δουλεύει η ο ένας ή ο άλλος dreambox με την ίδια γραμμή αλλά ο ένας από τους δύο πρέπει να είναι εντελώς κλειστός (από ρεύμα) όσο δουλεύει ο άλλος για να μην κάνει καν login στον server και φαίνεται διπλοlogάρισμα. Δεν νομίζω όμως ότι κάτι τέτοιο σε καλύπτει.

  8. #697
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπερα σε ολη την παρεα.Εχω μια αντικα dreambox 7000s και image nabilo .το προβλημα ειναι οτι ειχα 2 δορυφορους κα τωρα θελω να βαλω 4 αλλα αυτο το image γενικα τρελαινεται με αυτες τις αλλαγες και δεν δουλευει.επειδη δουλευω vpn δοκμασα και sifteam αλλα δεν τρεχει το vpn σωστα.καποιο αλλο image με vpn και να δεχεται και αλλαγες στους δορυφορουσ?

  9. #698
    Member windjim's Avatar
    Join Date
    29-06-2011
    Posts
    60
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    καλησπερα σε ολη την παρεα.Εχω μια αντικα dreambox 7000s και image nabilo .το προβλημα ειναι οτι ειχα 2 δορυφορους κα τωρα θελω να βαλω 4 αλλα αυτο το image γενικα τρελαινεται με αυτες τις αλλαγες και δεν δουλευει.επειδη δουλευω vpn δοκμασα και sifteam αλλα δεν τρεχει το vpn σωστα.καποιο αλλο image με vpn και να δεχεται και αλλαγες στους δορυφορουσ?
    Ξαναπέρασε τό λογισμικό από την αρχή καί ρύθμισέ τον,γιατί μπορώ να σού εγγυηθώ πώς όλα αυτά ακριβώς όπως τά λές σέ εμένα δουλευουν μιά χαρά.

  10. #699
    Member reflex's Avatar
    Join Date
    13-04-2005
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σας παιδιά, θέλω να μου πείτε ποιον dreambox να αγοράσω?500, 800HD SE,ή 8000
    ποια είναι η διαφορά ανάμεσα 800HD SE και 8000? και αν αξίζει η μεγάλη διαφορά χρημάτων?
    Ευχαριστώ

  11. #700
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γειά σας φίλοι.Θά ήθελα νά μού πείτε ποιό NABILO IMAGE μπορώ νά περάσω σέ DREAMBOX 800 HD Boot 82 Sim 2,01 κλώνο?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •