Καπου μεσα στο φορουμ εχει ολα τα cam και config gia enigma 1-2 ψαξε και θα τα βρεις αν οχι στειλε πμ να στα στειλω,Αλλιως βαλε ναβιλο ιματσε τα εχει ολα μεσα στον σερβερ τους ετοιμα απλα κανεις ινσταλ και για 800αριδες και 500αριδες..Τωρα πως τα περνας χειροκινητα μεσα σε ντρεαμ χρειαζεσαι το dcc-e2 v1.30 για dm 800 και για 500 dccv2.95,,τα cam και τα config απλα ριχνεις μεσα στο φακελο τα cam που λεγαμε πχ cccam 2.0.11 enigma1 kai cccam gonfig 2.0.11 tpm και μετα τα κανεις manual install μεσα απο το μενου του dreambox τα υπολοιπα ψαξε και θα τα βρεις
Φίλε μου ... παρακαλώ... μην χρησιμοποιείς κόκκινη γραμματοσειρά.










