mipos vrike kanis to kolpo se dreambox me to prasino koumpi gia ta sky germanika na anigoume to portal oute sto sport 1 -2 ginete oute sto bundesliga
mipos vrike kanis to kolpo se dreambox me to prasino koumpi gia ta sky germanika na anigoume to portal oute sto sport 1 -2 ginete oute sto bundesliga
exo dreambox 800hd-se me nemesis image pano tou..thelo na peraso ola ta plugin se usb-stick gia na adiaso tin mnimi tou..mporei na me voithisei kapoios?
Καλημερα.
Ειμαι απο χτες περήφανος ιδιοκτήτης ενός DreamBox 500s ( κλόνος ).
Θα ήθελα αν μπορούσα μια βοήθεια.
Ποιο είναι το καλύτερο Image να βάλω για να φορτόσω το προτόκολο NewCamd525
Εχω βάλει το gemini 4.20 αλλα εκτος του ότι δεν εχει στο αυτοματο install καθόλου cams, εβαλα manual to 2.2.. και δεν παιζει αυτο που ηθελα
Διαβασα οτι καλό ειναι το Pli.
Εχει καποιος καμια ιδέα?
Ευχαριστώ πολύ
mia xara einai to pli , na katebaseis auto pou leei old frame buffer . kai gia na xrisimopoiiseis to newcamd protocol theleis to mgcam 1.35a . yparxei sxetikos odigos edo sto forum gia to how to .
καλησπερα στην παρεα.ηθελα να ρωτησω μεχρι ποσα gb usb υποστηριζει ο dream 800 hd ?