Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 5 of 100 FirstFirst ... 3456710153055 ... LastLast
Results 41 to 50 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #41
    Junior Member
    Join Date
    17-02-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Χρόνια Πολλά σε όλους
    Παίζεται τιποτα πάλι με τα HD της κυρίας
    Χάθηκαν απο τον σερβιτώρο μου τα 2 που έπαιζαν .... και απο οτι ακούω και απο άλλους ...
    Τους έστειλα mail αλλα δεν έχουν απαντήσει ακόμα ....
    Εχει ακούσει κανείς κάτι ? Κάνει η κυρία καινούγια κόλπα ?

  2. Advertise Here
  3. #42
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nkaka25 View Post
    Χρόνια Πολλά σε όλους
    Παίζεται τιποτα πάλι με τα HD της κυρίας
    Χάθηκαν απο τον σερβιτώρο μου τα 2 που έπαιζαν .... και απο οτι ακούω και απο άλλους ...
    Τους έστειλα mail αλλα δεν έχουν απαντήσει ακόμα ....
    Εχει ακούσει κανείς κάτι ? Κάνει η κυρία καινούγια κόλπα ?
    τα χουντονια παιζουν κανονικα. απλα το 90% των σερβεραδων τα εκλεβαν απο αυτους που τα ειχαν. τους βρηκαν λοιπον ολους αυτους και ίδιως κατι ρωσους, σκοπιανους, βουλγαρους κ.λ.π pay servers και τους εριξαν πορτα. σε καποιον τετοιο μαλλον ησουν και εσυ

  4. #43
    Junior Member
    Join Date
    17-02-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ο κλέψας του κλέψαντος ... ωραία ...
    Μια και τελειώνει η συνδρομή μου αν θες στείλε κανένα pm για τα original ...

  5. #44
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nkaka25 View Post
    Ο κλέψας του κλέψαντος ... ωραία ...
    Μια και τελειώνει η συνδρομή μου αν θες στείλε κανένα pm για τα original ...
    φιλαρακι μου εδω κανεις καποιο λαθος, δεν εχω καμια σχεση με τετοια κολπα. οποτε οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να βοηθησω σε αυτο το κοματι.

  6. #45
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nkaka25 View Post
    Ο κλέψας του κλέψαντος ... ωραία ...
    Μια και τελειώνει η συνδρομή μου αν θες στείλε κανένα pm για τα original ...
    ti ta thes re megale mpelades sto kefali sou thelis? eutixos gia mena na exei o theos kala ton OPAP!!! pou kerdisa 190 eura sto kino kai peira mixanaki pou petaei!!! PACE leventes ola ta lefta leme!!! kai ta vlepo ola xoris diakopes, hountou mountou ola sto piato mou.

  7. #46
    Senior Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    280
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    ti ta thes re megale mpelades sto kefali sou thelis? Eutixos gia mena na exei o theos kala ton opap!!! Pou kerdisa 190 eura sto kino kai peira mixanaki pou petaei!!! Pace leventes ola ta lefta leme!!! Kai ta vlepo ola xoris diakopes, hountou mountou ola sto piato mou.
    Μη σταματας να παιζης Κινο μπορη να βγαζης και το 60αρι της συνδρομουλας σου!:-p

  8. #47
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by serfer2 View Post
    Μη σταματας να παιζης Κινο μπορη να βγαζης και το 60αρι της συνδρομουλας σου!:-p
    o epomenos stoxos einai OTE TV tama toxo ston eauto mou, a kai h sindromoula einai pano apo 60 eura

  9. #48
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    318
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    o epomenos stoxos einai OTE TV tama toxo ston eauto mou, a kai h sindromoula einai pano apo 60 eura
    aman aman ta mirologia
    ego leo na pao ston ainikola stin eklisia na wgalo kana paneraki na masoume kana filodorima gia ton OTE TV ti les vre nikoli kali i skepsi mou axxxa

  10. #49
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    o epomenos stoxos einai OTE TV tama toxo ston eauto mou, a kai h sindromoula einai pano apo 60 eura
    Quote Originally Posted by siafari View Post
    aman aman ta mirologia
    ego leo na pao ston ainikola stin eklisia na wgalo kana paneraki na masoume kana filodorima gia ton OTE TV ti les vre nikoli kali i skepsi mou axxxa
    Χρόνια πολλά παλικάρια μου.
    Γράψτε στον Βενιζέλο να σας στείλει μερικά ψιλά.....έχει μπόλικα

  11. #50
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Χρόνια πολλά παλικάρια μου.
    Γράψτε στον Βενιζέλο να σας στείλει μερικά ψιλά.....έχει μπόλικα
    autos giorgi mono xontra pernei ta psila pethanane, me psila mas afise autos kai se ligo oute auta tha exoume

Page 5 of 100 FirstFirst ... 3456710153055 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •