Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 7 of 100 FirstFirst ... 25678912173257 ... LastLast
Results 61 to 70 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #61
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    318
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Χρόνια Πολλά και στους 2 σας.

    Διακρίνω μια 'κόντρα' ανάμεσά σας ή μου φαίνεται ?
    Ηρεμήστε .
    giorgi
    otan o enas leei ton allo mpaxalako auto esi to les kontra??
    ego to leo vrisimo
    xronia polla ke se sena!!

  2. Advertise Here
  3. #62
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by siafari View Post
    giorgi
    otan o enas leei ton allo mpaxalako auto esi to les kontra??
    ego to leo vrisimo
    xronia polla ke se sena!!
    Μέρες που ήτανε ... δεν βάλαμε ζυγαριά στα όσα είπε ο καθένας σας.
    σίγουρα δεν ταίριαζαν με το πνεύμα των ημερών, γιαυτό έβαλα λίγη σκούπα!!.
    Πάντως ούτε ο Νικόλας ούτε και εγώ θα μέναμε θεατές !!!! αν δεν ήταν Γιορτές..

  4. #63
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1
    Quote Originally Posted by siafari View Post
    den se evrisa oute anaferthika prosopika
    tora esi giati grafis tetia garagiozlikia aporo
    ego den eime kan gramenos eki mesa
    megalitero mpaxalo ke garagiozis apo sena den yparxi telika
    mipos ksexases ta vrisidia pou erixnes edo mesa ke sto satportal??? leo mipos ta ksexases na skaliso na vro ta palia sou post edo mesa ke sto satportal!
    Δεν ξερω ποιος εισαι φιλε αλλα ουτε με ενδιαφερει εγω απλα ανεφερα οτι η σερβερ που εχω δοκιμασει πανε καλα ακομα μεχρι τωρα που μιλαμε τιποτα παραπανω!και ακομα ασχολησε με το ιδιο θεμα τη σου φταιει το καθε φορουμ και αναφερεις δεν ξερω τελως παντων σταματα το εδω

    Quote Originally Posted by siafari View Post
    den se evrisa oute anaferthika prosopika
    tora esi giati grafis tetia garagiozlikia aporo
    ego den eime kan gramenos eki mesa
    megalitero mpaxalo ke garagiozis apo sena den yparxi telika
    mipos ksexases ta vrisidia pou erixnes edo mesa ke sto satportal??? leo mipos ta ksexases na skaliso na vro ta palia sou post edo mesa ke sto satportal!
    Οσο για τα βρισιδια που λες για εδω μεσα δεν το νομιζω γιατι αν εβριζα εδω δεν θα υπηρχα καν αυτο ειναι το μονο σιγουρο!Και για το σατπορταλ πανε ρωτα το φιλο το boomerang που ειναι admin sto satportal η και ολα τα παιδια που ειναι μεσα και μετα ελα να λες της μπουρδες σου αν σε εβρισα ,αλλα και να σε εβρισα ισως απλα να σε ανταπεδωσα τα δικα σου βρισιδια τιποτα παραπανω!και για να μην γινομαστε κουραστικη και χαλαμε τα θεματα αν εχεις καποιο προβλημα στειλε πμ δεν χρειαζεται να γραφεις εδω

  5. #64
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ρε kurt4000 ξέρεις τι θα πει multiquote?
    Είναι το τελευταίο εικονείδιο τέρμα δεξιά με το συνεφάκι κε το σταυρό
    Αυτό που κάνεις λέγεται post count και μπορεί να σε στειλει κάποιος για spam
    Δεν έχω όρεξη προσωπικά να θέλω να δω νέα πόστ σε ένα θέμα και να διαβάζω δύο σελιδες με πόστ σου
    Φταίνε βέβαια και οι διαχειριστές που δε σου έχουν μαζέψει όλα τα πόστ σε ένα, και να σου ρίξουν και μια προειδοποιήση για να συνετιστείς
    Έλεος πια

  6. #65
    Junior Member
    Join Date
    15-10-2010
    Location
    GREECE
    Posts
    13
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Καλησπερά.
    Ξέρει κανείς τίποτα για viper card?

  7. #66
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Ρε kurt4000 ξέρεις τι θα πει multiquote?
    Είναι το τελευταίο εικονείδιο τέρμα δεξιά με το συνεφάκι κε το σταυρό
    Αυτό που κάνεις λέγεται post count και μπορεί να σε στειλει κάποιος για spam
    Δεν έχω όρεξη προσωπικά να θέλω να δω νέα πόστ σε ένα θέμα και να διαβάζω δύο σελιδες με πόστ σου
    Φταίνε βέβαια και οι διαχειριστές που δε σου έχουν μαζέψει όλα τα πόστ σε ένα, και να σου ρίξουν και μια προειδοποιήση για να συνετιστείς
    Έλεος πια
    Εχουμε χρονιάρες μέρες και δείχνουμε κατανόηση. Κακέ ε κακέ.

  8. #67
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by aekman70 View Post
    Καλησπερά.
    Ξέρει κανείς τίποτα για viper card?
    Θα σου έλεγα να είσαι προσεκτικός και να μην πιστεύεις αυτά που γράφονται δεξιά και αριστερά, οποτε λιγη προσοχη για το τι αγοράζεις, και ειδικά στις σημερινές δύσκολες μέρες που βιώνουμε όλοι μας.

  9. #68
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    318
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Εχουμε χρονιάρες μέρες και δείχνουμε κατανόηση. Κακέ ε κακέ.
    mpa esi nikola epeses se xeimeria narki xaxaxax

  10. #69
    New Member
    Join Date
    04-01-2012
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Εχω ακούσει και διαβάσει ότι γίνεται να πιάσεις filmnet απλά συνδέοντας ένα κομμένο καλώδιο κεραίας...
    Ξέρει κανείς πώς ακριβώς ? δηλαδή τι πρεπει να κοπει ? :P

  11. #70
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by UDieAnyway View Post
    Εχω ακούσει και διαβάσει ότι γίνεται να πιάσεις filmnet απλά συνδέοντας ένα κομμένο καλώδιο κεραίας...
    Ξέρει κανείς πώς ακριβώς ? δηλαδή τι πρεπει να κοπει ? :P
    Αν κατάλαβα καλά από αυτά που γραφεις αναφέρεσαι σε αναλογικό δεκτη την nova σωστά? αν ναι εκείνο που γνωρίζω είναι ότι το 1995-96 κάναμε ένα μικρό τρικ στο μηχάνημα αφαιρώντας ένα ποδαράκι από το ολοκληρωμένο που έχει μέσα, και βάζοντας μια δίοδο έπαιζε το μηχάνημα αλλα χωρίς ήχο. Tι μου θύμισες τώρα ξέρεις? περασμένα και ωραία χρονια.

Page 7 of 100 FirstFirst ... 25678912173257 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •