Δεν ξερω ποιος εισαι φιλε αλλα ουτε με ενδιαφερει εγω απλα ανεφερα οτι η σερβερ που εχω δοκιμασει πανε καλα ακομα μεχρι τωρα που μιλαμε τιποτα παραπανω!και ακομα ασχολησε με το ιδιο θεμα τη σου φταιει το καθε φορουμ και αναφερεις δεν ξερω τελως παντων σταματα το εδω
Οσο για τα βρισιδια που λες για εδω μεσα δεν το νομιζω γιατι αν εβριζα εδω δεν θα υπηρχα καν αυτο ειναι το μονο σιγουρο!Και για το σατπορταλ πανε ρωτα το φιλο το boomerang που ειναι admin sto satportal η και ολα τα παιδια που ειναι μεσα και μετα ελα να λες της μπουρδες σου αν σε εβρισα ,αλλα και να σε εβρισα ισως απλα να σε ανταπεδωσα τα δικα σου βρισιδια τιποτα παραπανω!και για να μην γινομαστε κουραστικη και χαλαμε τα θεματα αν εχεις καποιο προβλημα στειλε πμ δεν χρειαζεται να γραφεις εδω
Ρε kurt4000 ξέρεις τι θα πει multiquote?
Είναι το τελευταίο εικονείδιο τέρμα δεξιά με το συνεφάκι κε το σταυρό
Αυτό που κάνεις λέγεται post count και μπορεί να σε στειλει κάποιος για spam
Δεν έχω όρεξη προσωπικά να θέλω να δω νέα πόστ σε ένα θέμα και να διαβάζω δύο σελιδες με πόστ σου
Φταίνε βέβαια και οι διαχειριστές που δε σου έχουν μαζέψει όλα τα πόστ σε ένα, και να σου ρίξουν και μια προειδοποιήση για να συνετιστείς
Έλεος πια
Καλησπερά.
Ξέρει κανείς τίποτα για viper card?
Εχω ακούσει και διαβάσει ότι γίνεται να πιάσεις filmnet απλά συνδέοντας ένα κομμένο καλώδιο κεραίας...
Ξέρει κανείς πώς ακριβώς ? δηλαδή τι πρεπει να κοπει ? :P
Αν κατάλαβα καλά από αυτά που γραφεις αναφέρεσαι σε αναλογικό δεκτη την nova σωστά? αν ναι εκείνο που γνωρίζω είναι ότι το 1995-96 κάναμε ένα μικρό τρικ στο μηχάνημα αφαιρώντας ένα ποδαράκι από το ολοκληρωμένο που έχει μέσα, και βάζοντας μια δίοδο έπαιζε το μηχάνημα αλλα χωρίς ήχο. Tι μου θύμισες τώρα ξέρεις? περασμένα και ωραία χρονια.