Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 34 of 85 FirstFirst ... 92429323334353639445984 ... LastLast
Results 331 to 340 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #331
    Member
    Join Date
    01-03-2005
    Posts
    63
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    νομιζω αυτα γινανε ψηφιακα τελος οι αναλογικες συχνοτητες

  2. Advertise Here
  3. #332
    New Member
    Join Date
    20-02-2012
    Location
    ΡΕΘΥΜΝΟ
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Γειά σας αδέλφια,
    είμαι νέος κάτοχος του δέκτη ΑΜΙΚΟ ΑΛΙΕΝ 8900 (ΕΝΙΓΜΑ 1 ΚΑΙ ΕΝΙΓΜΑ 2).
    Αγόρασα (150ε) τον πολύ καλό δέκτη διαισθητικά χωρίς να μου τον προτείνει κανείς μέσω ίντερνετ μου τον φέρανε σπίτι. Επειδή όμως είδα ότι το προσπέκτους είναι χάλια(κακογραμμένο σε αγγλικά και πολωνικά) θέλω τη βοήθειά από φίλους που έχουν αυτό το δέκτη.
    Παλαιότερα είχα 4 δέκτες, $@βα- $@βα ιν α box831- 1 μανχάταν(παλιό) και έναν openbox(παλιό).
    Καθώτι οι μειώσεις στον μισθουλάκο μας υπερβαίνουν πλέον τα 400 ευρώ τον μήνα, αποφάσισα να χωρίσω με την κυρία (ήμουν παντρεμένος 20 χρόνια) και να παντρευτώ μιά ρωσίδα. Από ότι κατάλαβα η Ρωσίδα έχει πολλούς γκόμενους και μάλιστα Έλληνες. Η ρωσίδα με έστειλε να βλέπω τα αθλητικά μου - Ιταλικά-Ισπανικά-Πολωνικά -αραβικά κλπ στέλνοντάς μου ένα μήνυμα
    με ένα deskey: το κλασσικό 01-02-03- κλπ
    με ένα username: S1#####
    κι 1 password : **********(11 νούμερα)
    ξέρει κάποιος
    α)που ακριβώς μπαίνουν και που θα βρώ μέσα στον δέκτη το ΝC525 πρωτόκολλο (ή θα πρέπει να το κατεβάσω σε στικάκι και να το βάλω στο USB του δέκτη?).
    β)θα πρέπει να ανοίξω το ενιγμα2 μήπως? εκεί είναι το λινουξ ή αρκεί το ενιγμα1?
    Αδέλφια συγνώμη για την πολυλογία αλλά έχω πελαγώσει με αυτό τον δέκτη που καταλαβαίνω ότι έχει πολλές δυνατότητες. Ο αντιπρόσωπος δεν έχει την διάθεση να με βοηθήσει ούτε στα βασικά χαρακτηριστικά του δέκτη.
    Η κυρία με πίκρανε, αντί να με κάνει άγαλμα που την πλήρωνα 20 χρόνια, αυτή μου απαγόρευσε να δω ισπανικούς,ιταλικούς και βραζιλιάνικους αγώνες.
    ΜΗ ΜΕ ΠΙΚΡΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ. (κάθε προσωπικό μήνυμα δεκτό)


  4. #333
    Senior Member
    Join Date
    08-02-2010
    Posts
    110
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Na rotiso kati exo ena inet500s kai otan vlepo ena kanali kai patao info mou vgazei deksia ena SNR pou exei dipla ena pososto px SNR : 80% AGC:82% kai BER:25 kserei kaneis ti einai to katheena apo auta ta tria simvola???

  5. #334
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    318
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by siouris View Post
    Na rotiso kati exo ena inet500s kai otan vlepo ena kanali kai patao info mou vgazei deksia ena SNR pou exei dipla ena pososto px SNR : 80% AGC:82% kai BER:25 kserei kaneis ti einai to katheena apo auta ta tria simvola???
    piotita ke isxys simatos ..BER BitErrorRatio - Ο δείκτης σφάλματος κομμάτι του τρέχοντος σήματος - αυτό θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη (0 είναι ΟΚ).

  6. #335
    Member
    Join Date
    21-02-2011
    Location
    Greece
    Posts
    37
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλησπερα σ ολους.Πως θα μαθαινω για καινουργιες ενημερωσεις για kaon(ote tv) -commander 6000irci?
    Ευχαριστω Γιαννης

  7. #336
    Senior Member
    Join Date
    08-02-2010
    Posts
    110
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Eixa rotisei Kai pio pano Kai mou apadise Enas filos,alla den mou diefkrinise to SNR einai i entasi simatos apo to doriforo kai to AGC einai I poiotita tou simatos??? giati vlepo to SNR polles fores na peftei kai na mou kollaei to kanali Kai anarotiemai ti fteei...(auto ginetai an to SNR pesei Kato apo 75% sinithos einai sto 80%) milao opos egrapsa kai se 2-3 post pano Gia dekti inet 500s. Euxaristo ek ton proteron paidia

  8. #337
    Junior Member
    Join Date
    28-02-2005
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by agathos View Post
    Γειά σας αδέλφια,
    είμαι νέος κάτοχος του δέκτη ΑΜΙΚΟ ΑΛΙΕΝ 8900 (ΕΝΙΓΜΑ 1 ΚΑΙ ΕΝΙΓΜΑ 2).
    Αγόρασα (150ε) τον πολύ καλό δέκτη διαισθητικά χωρίς να μου τον προτείνει κανείς μέσω ίντερνετ μου τον φέρανε σπίτι. Επειδή όμως είδα ότι το προσπέκτους είναι χάλια(κακογραμμένο σε αγγλικά και πολωνικά) θέλω τη βοήθειά από φίλους που έχουν αυτό το δέκτη.
    Παλαιότερα είχα 4 δέκτες, $@βα- $@βα ιν α box831- 1 μανχάταν(παλιό) και έναν openbox(παλιό).
    Καθώτι οι μειώσεις στον μισθουλάκο μας υπερβαίνουν πλέον τα 400 ευρώ τον μήνα, αποφάσισα να χωρίσω με την κυρία (ήμουν παντρεμένος 20 χρόνια) και να παντρευτώ μιά ρωσίδα. Από ότι κατάλαβα η Ρωσίδα έχει πολλούς γκόμενους και μάλιστα Έλληνες. Η ρωσίδα με έστειλε να βλέπω τα αθλητικά μου - Ιταλικά-Ισπανικά-Πολωνικά -αραβικά κλπ στέλνοντάς μου ένα μήνυμα
    με ένα deskey: το κλασσικό 01-02-03- κλπ
    με ένα username: S1#####
    κι 1 password : **********(11 νούμερα)
    ξέρει κάποιος
    α)που ακριβώς μπαίνουν και που θα βρώ μέσα στον δέκτη το ΝC525 πρωτόκολλο (ή θα πρέπει να το κατεβάσω σε στικάκι και να το βάλω στο USB του δέκτη?).
    β)θα πρέπει να ανοίξω το ενιγμα2 μήπως? εκεί είναι το λινουξ ή αρκεί το ενιγμα1?
    Αδέλφια συγνώμη για την πολυλογία αλλά έχω πελαγώσει με αυτό τον δέκτη που καταλαβαίνω ότι έχει πολλές δυνατότητες. Ο αντιπρόσωπος δεν έχει την διάθεση να με βοηθήσει ούτε στα βασικά χαρακτηριστικά του δέκτη.
    Η κυρία με πίκρανε, αντί να με κάνει άγαλμα που την πλήρωνα 20 χρόνια, αυτή μου απαγόρευσε να δω ισπανικούς,ιταλικούς και βραζιλιάνικους αγώνες.
    ΜΗ ΜΕ ΠΙΚΡΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ. (κάθε προσωπικό μήνυμα δεκτό)

    Φιλε τον εχω και εγω
    Ειναι ευκολος με το Spark Image που εχει. Αυτος απο μονος του εχει το Oscam το οποιο δεν το πολυ κατεχω αλλα βαζοντας του το CCAm plugin δουλευει με την Ν γραμμουλα σου. Αν θελεις περισσοτερα για που και τι πμ
    Τωρα σειρα μου για βοηθεια. Εχω βαλει το ΙPKteam e2 στον δεκτη που δουλευει ομοως μονο με Oscam. Αν μπορει καποιος να μου πει αυτη τη γραμμη του CCam πως μπαινει σε Oscam?
    C: pimpo.zair.org 11100 user1 pswd2

  9. #338
    Junior Member
    Join Date
    28-02-2005
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    O amiko shd-8900 δεν εχει Ccam πρεπει να του βαλεις ccam plugin

  10. #339
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    318
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by siouris View Post
    Eixa rotisei Kai pio pano Kai mou apadise Enas filos,alla den mou diefkrinise to SNR einai i entasi simatos apo to doriforo kai to AGC einai I poiotita tou simatos??? giati vlepo to SNR polles fores na peftei kai na mou kollaei to kanali Kai anarotiemai ti fteei...(auto ginetai an to SNR pesei Kato apo 75% sinithos einai sto 80%) milao opos egrapsa kai se 2-3 post pano Gia dekti inet 500s. Euxaristo ek ton proteron paidia
    na kseris ena pragma
    ke me tin piotita ke me tin isxy tou simatos an den eine se kanonika epipeda tote tha exis provlimata ke tha sou kola ke o dektis sinexia!!
    px mpori na exis poli megali isxy sto sima ,alla na exis polla metra ke mapa piotita kalodio !!tote eine doro adoro an i piotita tou simatos sou eine poli xamili!!

  11. #340
    New Member
    Join Date
    02-04-2008
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Αλβανικο διαζυγιο και παμε γιι'αλλα !!!

    Γεια σας παιδια,

    επεσε προσφατα στα χερια μου ενας KAON 660HD του αλβανικου μπουκετου digitalb και δυστυχως ειναι παντρεμενος με καρτα την οποια δεν εχω... Καταφερα και του κολλησα στην ποιοτικοτατη πλακετα του ενα rs232 συνδετηρα και καταφερα και τον "διαβασα" με το προγραμμα KAON SERIAL READER. Βγαζει τα εξης:


    =====================================
    ST710x OTA B/L Version 6.3.1
    Date Mar 29 2007, Time 1802
    =====================================
    FLASH ID: 0x22E0, FLASH COM: 0x00EC
    No Sync...

    και διαφορα αλλα οπως hardware version - software version

    ST710x (0xC7)
    MODEL : KSF-S660HDCO
    H/W VER : 01.00.15.8E
    S/W VER : 00.13.05.08
    DATE : Feb 28 2008
    TIME : 22:05:28

    και τα εξης στο menu:

    Ιnfo: 20.05.23-D637.2052
    Loader: F.1.3
    Micom:3.0.1
    MAC: 00:08.....

    προφανως ειναι με CPU ST7101 και θα υπαρχει τροπος για τα εξης οπου και θελω τη βοηθεια σας σκοπευοντας να του δωσω οριστικο ΔΙΑΖΥΓΙΟ
    με την καρτα η οποια τον εγκατελειψε,χεχεχε...

    1. Ειναι στανταρ κλωνος με ιδια πλακετα με τους EDISION ARGUS VIP2 - YUMATU HD ST7101 - OPTICUM 9500HD
    αρα λογικα θα υπαρχει τροπος για να γινει JTAG σε καποιον απο αυτους. Αν ναι...ΠΩΣ??? :))))

    2.Υπαρχουν ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ-ΕΝΕΡΓΕΣ Ο.Τ.Α. συχνοτητες για αναβαθμιση μεσω καποιου provider σε Hotbird/Astra κι αν ναι ποιες ειναι αυτες?



    Ευχαριστω πολυ!!!

    Δεν ανοίγουμε καινούργιο θέμα έτσι .... το μετέφερα εδώ

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •