καλημερα σε ολους
Εχω εναν 7025 με gemini 4.60 και θελω καποια βοηθεια σε κατι ποθ αντιμετωπιζω...
1. πολλες φορες παραμορφωνεται ο ηχος ....
2. εαν υπαρχει καποιο splitscreen για τον 7025
3. Εαν καποιος εχει δουλεψει το ddamir γιατι ενω το εχω εγκαταστησει δν μου εμφανιζεται στα plugins και δν μπορς να το τρεξω
ευχαριστω









