Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 35 of 85 FirstFirst ... 1025303334353637404560 ... LastLast
Results 341 to 350 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #341
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Να ρωτήσω κάποιον που εχει δέκτη ONLIEN LN 3060 CU πατσαρισμένο (ο δικός μου φοράει την V1.3.88),τι είδους κλειδιά παίρνει(softcam ή keys.bin),πώς τα στέλνουμε και πώς μπαίνουμε στο μενού των κλειδιών με το Τ/Χ για χειροκίνητα κλειδιά?

  2. Advertise Here
  3. #342
    Member
    Join Date
    21-02-2011
    Location
    Greece
    Posts
    37
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    ξερει κανεις να μου πει πως θα βαλω στον ΚΑΟΝ του οτε RTB KAI RTI La premiere παρ ολες τις προσπαθειες μου δεν καταφερα τιποτα γιατι?
    ScreenShot004.jpgScreenShot005.jpg

  4. #343
    New Member
    Join Date
    22-04-2007
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Γεια σας

    Έχω ένα δέκτη Xtrend ET 9200 Linux TWIN, με Pli image


    Θα ήθελα να ρωτήσω, το ccam.cfg και το softcam.key , μπαίνει στους ιδίους folders που αντίστοιχα μπαίνουν σε dreambox δέκτες?
    Το ccam.cfg το έχω στο var/etc , το όποιο δουλεύει μια χαρά
    Το softcam.key το έχω στο var/keys , το όποιο δεν μου δουλεύει προφανώς, μιας και δεν μου ανοίγει τα κανάλια της digea στις 33 Ε.
    στο ccam.cfg έχω βάλει την εντολή SOFTKEY FILE : /var/keys/SoftCam.Key

    μπορεί να μου πει κάποιος που έχω το λάθος

  5. #344
    VIP Member mile kristo's Avatar
    Join Date
    24-06-2007
    Location
    EU
    Posts
    1,729
    Uploads
    268
    Likes
    72

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by basxxx View Post
    Γεια σας

    Έχω ένα δέκτη Xtrend ET 9200 Linux TWIN, με Pli image


    Θα ήθελα να ρωτήσω, το ccam.cfg και το softcam.key , μπαίνει στους ιδίους folders που αντίστοιχα μπαίνουν σε dreambox δέκτες?
    Το ccam.cfg το έχω στο var/etc , το όποιο δουλεύει μια χαρά
    Το softcam.key το έχω στο var/keys , το όποιο δεν μου δουλεύει προφανώς, μιας και δεν μου ανοίγει τα κανάλια της digea στις 33 Ε.
    στο ccam.cfg έχω βάλει την εντολή SOFTKEY FILE : /var/keys/SoftCam.Key

    μπορεί να μου πει κάποιος που έχω το λάθος
    το cccam.cfg χαι το softcam.keys μπαίνουν ακριβώς οπος στον drerambox δεν πρεπει να πειράξεις τιποτα στο cccam.cfg δεσ attributes στο softcam.keys i τα κλειδια

  6. #345
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by mile kristo View Post
    το cccam.cfg χαι το softcam.keys μπαίνουν ακριβώς οπος στον drerambox δεν πρεπει να πειράξεις τιποτα στο cccam.cfg δεσ attributes στο softcam.keys i τα κλειδια
    Το attributes ποσο να ειναι ???

  7. #346
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Μια βοηθεια σχετικα με την αγορα δεκτη.
    Επειδη δεν θελω να μπλεξω με κλωναρια (dream) και οι γνησιοι ειναι ακριβοι εχω καταληξει σε VU+ uno ή Xtrend .
    Ποια επιλογη να κανω ?

  8. #347
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    το ιδιο καλοι ειναι με ενα ελαφρυ προβαδισαμ για τους vu αλλα προσεκτικα γιατι υπαρχουν κλωνοι και γι αυτους .

  9. #348
    New Member
    Join Date
    22-04-2007
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by raptor21 View Post
    Το attributes ποσο να ειναι ???
    Στα keys ειναι 644, δοκιμασα τα ιδια αρχεια και παλι me pli image σε dm 8000 αλλα και εκει δεν μου ανοιξαν καναλια biss, οπως opap απο 13, odie απο 39...


    κανεις μηπως εχει κατι αλλο να προτεινει??

    αα να ρωτησω opap , odie και digea καναλια σας ανοιγουν εσας με emu ccam και softcam.key ???

  10. #349
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by <arturo> View Post
    το ιδιο καλοι ειναι με ενα ελαφρυ προβαδισαμ για τους vu αλλα προσεκτικα γιατι υπαρχουν κλωνοι και γι αυτους .
    Στους maxx αναφερεσε για κλωνους των vu+?

  11. #350
    Member
    Join Date
    02-02-2012
    Posts
    31
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    καλημερα παιδια , μου εχει μεινει ενας δεκτης της Nova ο πιο τελευταιος με hd αλλα χωρις σκληρο δισκο ... ξερουμε εαν γινετε να παιξει με Keys και αλλα . Ευχαριστω .

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •