ma prin meres epeze .na pire kapio update i karta.pantos ston ena pezi...kai to thema einai oti den alazo kanali ston deytero dm500 .sta idia kanalia einai kai i dyo
ma prin meres epeze .na pire kapio update i karta.pantos ston ena pezi...kai to thema einai oti den alazo kanali ston deytero dm500 .sta idia kanalia einai kai i dyo
paidia ta hd tis akatanomastis kai full pack to vrika sta 10 euro se server...
οι καρτες εχουν αναβαθμιστει και μπορουν να αποκοδικοποιουν μονο ενα σιντ δηλαδη ενα καναλι τη φορα και σε ενα δεκτη αρα με το που ζηταει ο δευτερος δεκτης να παρει στοιχεια για το καναλι (ιδιο η αλλο) η καρτα κολαει . Βεβαια αυτη η αναβαθμιση δεν ειναι καινουργια ειναι αρκετων μηνων πριν.
4δορυφοροι εκ των οποιων 3(hotbird-astra-eutelsat σ ενα πιατο 1,30 και ο αλλος eurobird σ ενα πιατο 0,90) και τους εχω συνδεδεμενους σε δυο δεκτες ΚΑΟΝ(ΟΤΕ ΤΒ)και DREAMBOX DM800HDse(γνησιο)οποτε εχω συνδρομη στον οτε τβ και μια γνησια καρτα ΑΛ ΤΖΑΖΙΡΑ στον DM800,Στο υπνοδωματιο εχω τον COMMANDER600IRCI σ ενα πιατο 1,20 με HELLAS SAT KAI TURKSAT.Το ερωτημα μου πως μπορω να βλεπω και τις δυο καρτες στον COMMANDER600IRCI με τον ποιο φτηνοτερο τροπο που ξερετε απο την εμπειρια σας ευχαριστω
Για τους giannissk και tens
Υπάρχει ειδικό θέμα για να ζητήσεις pm .
Εκεί μεταφέρθηκαν και τα δικά σας.
Ελπίζω την επόμενη φορά πρίν ποστάρετε να διαβάζετε και λίγο τα υπάρχοντα θέματα.
Geia stin parea
thelo tin gnomi kapoiou idikou giati exo to eksis provlima.
yparxei kapoio provlima sto sharing an eisai sto diktio tis cyta........?
giati exo paratirisei oti kapoies fores svinei to lampaki tou ethernet pou einai syndemeno me to dekti me apotelesma na einai off line kai na pagonei i ikona
kserei kanis ti mporei na ftaiei??????
to diktio...to cccam....o dm500clonos......??????
mipos yparxei kapoia rithmisi gia na min symvainei ayto?
efcharisto gia tin boithia sas
gia na to pa8eneis afto i apo kalwdio einai i apo to router i apo ton dekti sou gia parta ena ena k na apokliseis paragmata mpas k katalabeis ti einai. alles siskeves poy einai sindedemenes sto router to kanoyn i to kanei stin siggekrimeni 8esi mono???? apo to cam toy dekti den yparxei periptwsi na sto kanei opote koitas ta parapanw poy anafera