Εντάξει , έδωσα ένα σωρό λεφτά για τον edision .Και ξέρω και άλλα άτομα μέσα στα forums τα οποία έχουν άλλους δέκτες και έχουν το ίδιο πρόβλημα. Και σίγουρα δεν κλαίω για τα λεφτά αλλά για το ότι σε αυτή την χώρα κάνει ο καθένας ότι θέλει. Αυτό με τις παντρεμένες πρέπει να σταματήσει. Είναι λογικό βέβαια από μια πλευρά μιας και θέλει να σταματήσει την πειρατεία και το μαύρο χρήμα που βγάζουν κάποιοι. Αλλά εγώ και χιλιάδες άλλα άτομα δεν θέλουν τον pace .Θέλω έναν άλλο δέκτη. Δηλαδή τα μαγαζιά που πουλάνε δέκτες τι θα κάνουν απο δω και πέρα? Θα αρχισουν να πουλάνε συνδέσεις nova για να ζήσουν?




Reply With Quote





