ακριβως με ενα ονειροκουτι. απ αυτα δηλ που βλεπουμε στα ονειρα μας. χαχαχαχαχαχαχα
γεια σας ..
γνωριζει κανενας τι συμβαινει στο γερμανικο sky welt και εχουν χαθει τα 2 sport chanells και μερικα αλλα?εβαλα νεα settings (29-6-12)apo dreambox server και παλι δεν ανοιγουν.το σημα ειναι κοντα στο 64% ισχυ.(dreambox 7020s) ευχαριστω oulkas
Αντε παλι τι ραδιο αρβυλα ειναι αυτη παλι μου λετε ;Και αν ειναι ετσι γιατι εχετε το κακο συνηθειο να μην λετε λεπτομερειες ;
Οσο για τα λογια του xaniaras,που ειδες ηθελα ναξερα τα λογια του αερα και τις υπερβολες ; Καθε αλλο θαλεγα,100% ακριβη ηταν οσα ειπε.
Σιγουρα στα ονειρα μας τα τρελλα φιλε σιγουρα λεω.
Και εσυ δηλαδη που εισαι σιγουρος για οτι λες,που πολυ αμφιβαλω,γιατι δεν λες και σε μας να μαθουμε δηλαδη ;
Σταματα τις ραδιο αρβυλες,και αν εχεις κατι σιγουρο και ρεαλιστικο να πεις πεστο αλλιως μην λες τιποτα.
Και σου επαναλαμβανω μην λες λογια του αερα και υπερβολες αυτα που εγραψε ο xaniaras γιατι ηταν 100% ακριβη.Καταλαβες ;
καλημερα... ε ρε πλακες και εγω ακουσα οτι μετα απο την γατα τον δρακο ,,,θα κυκλοφορισει μια καρτα φασιανος...