!!!! κάτι παίζει παράξενο ...πιστεύω να εξόρκισα το κακό..
lli7lxdv.jpgδεν ξερω αν πρεπει να γελασω η να κλαψω;;;;;;;;;;
xaxaxaxaxax![]()
Τρεις γυναίκες αγοράζουναγγούρια σε ένα μανάβικο.
Η πρώτη λέει: "Θέλω ένα καμπυλωτό και χοντρό".
Η δεύτερη λέει: "Θέλω ένα χοντρό και μακρύ".
Και η τρίτη λέει: "Θέλω ένα για τη σαλάτα".
Σταμάτησε ο νταλικέρης για να πάρει ένα ωραίο κορίτσι που έκανε ωτοστόπ
και φορούσε ένα πολύ καυτό σορτς.
-Πως λέγεστε κύριε ?
-Λέγομαι Σνόου, Ρόι Σνόου (=χιόνι)
-Κι εγώ λέγομαι Τζουν (=Ιούνιος)
Μετά από λίγα μίλια τον προκάλεσε:
-Γιατί μου ρίχνετε τέτοιες πονηρές ματιές ;
-Απλά αναρωτιόμουνα, πως θα ήταν να είχαμε δεκαοκτώ πόντους χιόνι μέσα στον Ιούνιο
- Κάναμε σεξ για πρώτη φορά και αμέσως μετά με είπε.. ΤΣΟΥΛΑΡΑ...........!
- Κι εσυ τι εκανες ; - Τι να εκανα......, του είπα να πάρει τους φίλους του και να φύγει!
Βρίσκονται στη μέση της καυτής έρημου και την διασχίζουν 100 καμηλιέρηδες με 100 καμήλες. Ατελείωτος ο δρόμος.
Όσο περνάει ο καιρός, από την έλλειψη νερού και από την πολλή τη ζέστη, οι καημένες οι καμήλες αρχίζουν και ψοφούν μια-μια.
Μετά από ένα μήνα και ενώ ακόμα ταξιδεύουν, έχει μείνει μόνο μια καμήλα ζωντανή.
Τι να κάνουν οι καμηλιέρηδες, συμφωνούν να την καβαλήσουν όλοι μαζί, καθότι ο προορισμός τους βρίσκεται πολύ μακριά ακόμα. Όντως γραπώνεται ο καθένας από όπου μπορεί, άλλος από το μάτι, άλλος από το αυτί, άλλος από τα βυζιά της, σαν αχταρμάς!
Σε κάποια φάση γυρνάει ο πρώτος και λέει στον δεύτερο: ΄Μάγκα, η καμήλα δάκρυσε, πες το και στους άλλους'.
Γυρνάει ο δεύτερος στον τρίτο και λέει: ΄Μάγκα, η καμήλα δάκρυσε, πες το και στους άλλους'.
Όντως γίνεται το σπασμένο τηλέφωνο.
Φτάνει ο ενενηκοστός ένατος στον εκατοστό και του λέει: ΄Μάγκα, η καμήλα δάκρυσε', οπότε απαντάει και ο εκατοστός.
- Το ξέρω ρε συ, αλλά άμα την βγάλω, θα πέσω...