Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 38 of 85 FirstFirst ... 1328333637383940434863 ... LastLast
Results 371 to 380 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #371
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by lghon View Post
    file mou hobsat mipos mporeis na me voithisis se kti?pira ton opticum hd x405p kai thelo na peraso me loader ta kleidia i xeirokinita kai den mporo!!!an thes voithiseme se eyxaristo
    Sory φίλε μου αλλά δεν τον ξέρω τον δέκτη ,αλλά είμαι σίγουρος ότι αν κάποιος ξέρει θα σου απαντήσει.

  2. Advertise Here
  3. #372
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    ..Kalispera.Ean ksereis Germanika pigene edo Kai merikes plirofories apo ekei: Keyfiles Keymenü (Patch) wird mit F1+000 aktiviert. Dann Menü --> Installation --> Patch Menü Dort findet man das Keymenü Mit F1+333 kommt direkt das Keymenü des laufenden Kanals zum Bearbeiten und man CCW eingeben. OK, der Opti braucht eine softcam.key als Keksdatei Diese lässt sich ganz einfach per USB einspielen. Mit den Tasten USB --> gelbe Taste (Hochladen) --> Speichern auf USB lässt sich das Keyfile auf USB speichern!

    και η μετάφραση του παραπάνω απο το google .

    Keymenü keyfiles (Patch) ενεργοποιείται πατώντας το πλήκτρο F1 000. Στη συνέχεια Μενού -> Εγκατάσταση -> Μενού Patch, όπου μπορείτε να βρείτε το Keymenü Με 333 F1 είναι το δικαίωμα του τρέχοντος Keymenü κανάλι για να επεξεργάζεστε και να εισέλθουν στην CCW. Εντάξει, η βελτιστοποίηση χρειάζεται SoftCam.Key ως Keksdatei Αυτό μπορεί να είναι πολύ απλή εισαγωγή μέσω USB. Με τα κλειδιά USB -> κίτρινο κουμπί (Upload) -> Αποθήκευση σε USB μπορείτε να αποθηκεύσετε το αρχείο κλειδιών σε USB!

  4. #373
    New Member
    Join Date
    19-03-2012
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Καλως σας βρηκα κ καλησπερα σας,

    φιλε μου απλα να σε ενημερωσω οτι μονο βιαστικος δεν ειμαι ! ΑΣΧΕΤΟΣ ειμαι κ χρειαζομουνα μια βοηθεια, αλλα μαλλον το περιβαλλον δεν ειναι κ τοσο της βοηθειας!

    Αντι για ολο αυτο που εγραψες φιλε νικολα, θα ειχες κανει ενα copy-paste αν ειχες σκοπο να με βοηθησεις!!!

    Ευχαριστω πολυ κ να ειστε καλα!

    file kalos orises prota apo ola...apo tin poli viasini sou anoikses neo thama xoris na yparxei logos, an eixes afierosi poli ligo xrono tha evlepes oti yparxei to paron thema gia tis erotiseis sou.

  5. #374
    Member
    Join Date
    20-09-2005
    Location
    kreta
    Posts
    35
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Γεια σας.Μια βοηθεια αν ξερει κανεις.Εχω 1 AB IPBOX 900HD,μετα απο μια αναβαθμηση με USB stick ο δεκτης δεν λειτουργει σωστα.Οταν τον ανοιγω κανει booting, μετα loading, μετα βγαινει στην προσοψη του δεκτη MOUNT VAR και τελος error 79 συνεχεια.Δεν κανει συνδεση με την τηλεοραση και δεν μπορω να τον ξαναβαθμησω μηπως φτιαξει.Αν μπορει καποιος να βοηθηση θα του ειμαι ευγνομων.Ευχαριστω

  6. #375
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by theofanis View Post
    Γεια σας.Μια βοηθεια αν ξερει κανεις.Εχω 1 AB IPBOX 900HD,μετα απο μια αναβαθμηση με USB stick ο δεκτης δεν λειτουργει σωστα.Οταν τον ανοιγω κανει booting, μετα loading, μετα βγαινει στην προσοψη του δεκτη MOUNT VAR και τελος error 79 συνεχεια.Δεν κανει συνδεση με την τηλεοραση και δεν μπορω να τον ξαναβαθμησω μηπως φτιαξει.Αν μπορει καποιος να βοηθηση θα του ειμαι ευγνομων.Ευχαριστω
    Λογικά κάτι δεν πήγε καλά από το image που του πέρασες.. εκείνο που θα σου συμβούλευα είναι να περάσεις νέο image με rs 232 αν δεν κάνω λάθος έχει θήρα ο συγκεκριμένος δεκτης.

  7. #376
    Member
    Join Date
    20-09-2005
    Location
    kreta
    Posts
    35
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Ευχαριστω nikolas0212292 για το ενδιαφερον, αλλα δεν τα καταφερα να του περασω αλλο software με nulmodem cable.Χρησιμοποιω το PCEditor
    αλλα και το Flasher αλλα τιποτα.Αν εχεις αλλον τροπο θα το εκτιμουσα να μου το αναφερεις.Και παλι ευχαριστω

  8. #377
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Δες εδω, μηπως μπορει να σε βοηθησει .....

    Προς το τελος αναφερεται στο Software upgrade .....

  9. #378
    Member
    Join Date
    20-09-2005
    Location
    kreta
    Posts
    35
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Ευχαριστω telisgr.Θα το κοιταξω και θα απαντησω αν καταφερω τιποτα,παντως παλι ευχαριστω για την βοηθεια σου

  10. #379
    Member
    Join Date
    20-09-2005
    Location
    kreta
    Posts
    35
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Εκανα οτι αναφερετε αλλα χωρις τυχη.Οταν ο δεκτης μου βγαζει USB Upgrade μετα απο δευτερολεπτα αρχιζει και αναβοσβηνη error 10 χωρις να κανη τιποτε αλλο.Εδιαβασα τι σημαινει το error 79 οταν ανοιξω τον δεκτη, και το error 10 οταν προσπαθω να τον αναβαθμησω με usb stick, εκανα οτι αναφερεται για να το φτιαξω αλλα τιποτα.Αν καποιος ειχε
    τα ιδια προβληματα για αυτον τον δεκτη(AB IPBox 900HD) θα τον παρακαλουσα να βοηθηση.Ευχαριστω

  11. #380
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by theofanis View Post
    Εκανα οτι αναφερετε αλλα χωρις τυχη.Οταν ο δεκτης μου βγαζει USB Upgrade μετα απο δευτερολεπτα αρχιζει και αναβοσβηνη error 10 χωρις να κανη τιποτε αλλο.Εδιαβασα τι σημαινει το error 79 οταν ανοιξω τον δεκτη, και το error 10 οταν προσπαθω να τον αναβαθμησω με usb stick, εκανα οτι αναφερεται για να το φτιαξω αλλα τιποτα.Αν καποιος ειχε
    τα ιδια προβληματα για αυτον τον δεκτη(AB IPBox 900HD) θα τον παρακαλουσα να βοηθηση.Ευχαριστω
    Re filaraki ton flasares me rs232? i pali me usb?

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •