Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 78 of 101 FirstFirst ... 2853687376777879808388 ... LastLast
Results 771 to 780 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #771
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Δεν θα κατονομάσω κανέναν εδώ μέσα...αλλα θα πω το εξής: έχετε άνοιξη κουτί dm800hd η 8000hd η 800se η 7020hd? να δείτε πως είναι από μέσα? έχετε συγκρίνει την εικόνα ενός original από ένα κλώνο? αν δεν έχετε δει όλα αυτά δεν πρέπει να μιλάει κανέις... και κανεις δεν πρέπει να κάνει σύγκριση ένα κλώνο με έναν original. H μέρα με την νύχτα είναι ακόμη και στις κολλήσεις.
    Εγω χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του νικολα 123 πιο πανω το μονο που ξερω σε θεμα πλακετας τα κινεζικα με τα γερμανικα δεν εχουνε μεγαλες διαφορες παλια οποιαδηποτε τηλεoραση αν ανοιγες να κανεις επισκευη η ανταλλακτικα sony απο taiwan και μαλιστα η (Sony)ηταν πρωτοπορα στα ηλεκτρονικα ανταλακτικα πασης φυσεως) και καποια μοντελα ανταλλακτικα philips ολλανδιας,Και οταν δεν εβρισκες καποια ολοκληρωμενα γιατι η phlips σταματησε την παραγωγη τους υπηρχε παντα αντιστοιχοια απο sony απλα τα πραγματα η κινεζοι στα ηλεκτρονικα δεν μπηκαν τωρα υπηρχαν ανεκαθεν ειναι το στοιχειο τους εδω και αιωνες.Τωρα αμα συγκρινουμε λαμαρινες καλωδια και πλαστικα ενοοειτε τα γερμανικα ειναι τελεια
    Και τα υλικα που κατασκευαζουν οι γερμανοι τα dream το πιο πιθανο ειναι να το προμηθευονται απο ιαπωνια-κινα το πιο φυσιολογικο απλα περνουνε υλικα Αποιοτητας
    και τα μηχανηματα της aple ολα απο κινεζους γινονται
    Βλεπε
    Foxconn
    Εγω παντως αν αγοραζα ενα οριτσιναλ δεκτη ο λογος θα ηταν γιατι σε καθε μαγαζι που παω να παρω ενα κλωνο 800αρι ο καθε μαγαζατορας τα εχει βαλει χερι λιγοι ειναι σωστη συγκεκριμενα πηγα σε ενα τουρκο που πουλουσε κλωνους sunray και με εσπασε τα νευρα 3 φορες πηγα να το αλλαξω και ο λογος γιατι αλλαξε το τιουνερ απο μεσα ειχε βαλει ενα παλιο την πρωτη φορα και τη δευτερη ειχε βγαλει την μητρικη και ειχε βαλει μια αλλη η οποια ειχε επεμβασης κατω απο τη μητρικη δλδ μεταχειρισμενη-επισκευασμενη,Καλα που ειμαι λιγο ιδιοτροπος με της πλακετες και της ριχνω ενα ματι μετα την αγορα,Και ο δευτερος λογος ειναι γιατι απλα δεν βρισκω σε κλωνο τον dream 7020hd
    Ελπιζω να βοηθησα τους υποψηφιους αγοραστες απλα προσεχετε απο που περνετε τα μηχανηματα γιατι σε οριτσιναλ δεν συμβαινουν τετοια πραγματα μονο σε κατι παραμαγαζα παραγκες που πουλανε αποκλειστικα κλωνους και μαλιστα χωρις εγγυηση

    Και γιατί ρε φιλαράκι έκανες τέσσερα post το ένα κάτω από το άλλο? μια χαρά τα διαβάζουμε...άσε που έχει και αρκετό χορό να γραφεις σελίδες ολόκληρες τα μάζεψα όλα σε ένα.

  2. Advertise Here
  3. #772
    Junior Member
    Join Date
    26-11-2011
    Location
    Earth
    Posts
    19
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by greensh View Post
    Εκανα ακριβως τις οδηγιες αλλα δεν μυο δουλευει καθολου , δεν κανει εναλαγη καναλιων και δεν εχει φτιαξει αρχειο στο /tmp.
    Τι μπορει να εχω κανει λαθος
    Καλησπέρα greensh,


    Πες πρώτα ένα γειά στην παρέα! (http://www.satsupreme.com/showthread...%CE%91!/page89)

    Λογικά πολλά μπορούν να συμβαίνουν. Καλό θα ήταν να έδινες μερικές πληροφορίες, όπως τι image έχεις.

    Αρχικά θα δοκίμαζα να το τρέξω (σε interactive mode) από το telnet. Δηλαδή κάνω telnet και τρέχω το /var/bin/fixber

    Εφόσον τρέξω την παραπάνω εντολή θα πρέπει να γράφει κάποια μυνήματα στο telnet (πχ Sleeping 3 seconds ή Oops BER is greater than 50 count it as an error κλπ)

    Αν δεν βλέπουμε κάτι απο τα παραπάνω, τότε κάτι δεν πάει καλά! Κάτι όμως πρέπει να εμφανίζει..

    Επίσης μπορείς να τρέχεις την παρακάτω εντολή στο telnet. θα αλλάξει στο κανάλι 1. Αν όχι μπορείς να μας πεις τι εμφανίζει;

    wget "http://root:[email protected]/cgi-bin/rc?2,352";

    Αν το password του root δεν είναι dreambox
    1. το αλλάζω σε dreambox ή 2. αλλάζω το password στην εντολή παραπάνω ή 3. Προσθέτω το 127.0.0.1 στα trusted host του webif

  4. #773
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    den mou les original exis i clono

    me ixe pesi enas 500 sta xergia ke prospa8ousa na tou alakso image gia clono ke aftos itan gnisios
    Συνονόματε οι original οι 500αρίδες μια χαρα παίζουν όλα τα image.

  5. #774
    Member
    Join Date
    18-08-2009
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια καλησπερα και HELP !!!!!
    πειρα ενα dm800se με sim 2.1 και bt 84 dreamoem

    εχω βελει image DOMICA-image-9a-dm800se-ramiMAHER #ssl84a

    στην δικη μου τηλεωραση δουλευε κανονικα τωρα στου φιλου μου δεν παιζει το hdmi και στην δικη μου να το βαλω παλι δεν παιζει τωρα
    τι κανω τωρα ?
    και τι image να εβαζα καλυτερα ?

    Ευχαριστω παιδια εχω ερθει σε αδιεξοδο

  6. #775
    New Member
    Join Date
    10-01-2012
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by uplotre View Post
    Καλησπέρα greensh,


    Πες πρώτα ένα γειά στην παρέα! (http://www.satsupreme.com/showthread...%CE%91!/page89)

    Λογικά πολλά μπορούν να συμβαίνουν. Καλό θα ήταν να έδινες μερικές πληροφορίες, όπως τι image έχεις.

    Αρχικά θα δοκίμαζα να το τρέξω (σε interactive mode) από το telnet. Δηλαδή κάνω telnet και τρέχω το /var/bin/fixber

    Εφόσον τρέξω την παραπάνω εντολή θα πρέπει να γράφει κάποια μυνήματα στο telnet (πχ Sleeping 3 seconds ή Oops BER is greater than 50 count it as an error κλπ)

    Αν δεν βλέπουμε κάτι απο τα παραπάνω, τότε κάτι δεν πάει καλά! Κάτι όμως πρέπει να εμφανίζει..

    Επίσης μπορείς να τρέχεις την παρακάτω εντολή στο telnet. θα αλλάξει στο κανάλι 1. Αν όχι μπορείς να μας πεις τι εμφανίζει;

    wget "http://root:[email protected]/cgi-bin/rc?2,352";

    Αν το password του root δεν είναι dreambox
    1. το αλλάζω σε dreambox ή 2. αλλάζω το password στην εντολή παραπάνω ή 3. Προσθέτω το 127.0.0.1 στα trusted host του webif

    Εχω το Gemini 4.7 GSF , εκανα μεσω telnet Και μου εμφανιζει

    /var/bin/fixber: 57: tr: not found
    [: 50: unkown operand
    Sleeping 3 seconds

    Αυτο εμφανιζει συνεχεια , ειτε σε καναλι με υψηλο ber , ειτε σε καναλι που παιζει.
    τα διακιωματα τα εκανα κανονικα με 755.

    Στο wget "http://root:[email protected]/cgi-bin/rc?2,352";
    εμφανιζει
    wget: rc?2,352: Read-only file system

  7. #776
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Συνονόματε οι original οι 500αρίδες μια χαρα παίζουν όλα τα image.
    isos na itan simptosi pou kolouse sto fortoma se dio image pou dokimasa

    ke sto gnisio fortose kanonika ala to leo oti apo 500 den polikatexo

  8. #777
    VIP Member LETITAN's Avatar
    Join Date
    19-11-2005
    Location
    belgium
    Posts
    1,555
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    gia sou soylio na pas na alaksis sto tuner na mi eine me hdmi

  9. #778
    New Member
    Join Date
    10-01-2012
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by greensh View Post
    Εχω το Gemini 4.7 GSF , εκανα μεσω telnet Και μου εμφανιζει

    /var/bin/fixber: 57: tr: not found
    [: 50: unkown operand
    Sleeping 3 seconds

    Αυτο εμφανιζει συνεχεια , ειτε σε καναλι με υψηλο ber , ειτε σε καναλι που παιζει.
    τα διακιωματα τα εκανα κανονικα με 755.

    Στο wget "http://root:[email protected]/cgi-bin/rc?2,352";
    εμφανιζει
    wget: rc?2,352: Read-only file system

    Φορτωσα το gemini 4.2 και η εντολη με το wget δουλεψε με παει στο καναλι RAI

    αλλα το fixber αρνειται να παιξει , βγαζοντας το ιδιο error
    Βαζοντας την εντολη wget http://root:[email protected]/satFinder -qO- 2>/dev/null |awk '/<td>BER:<\/td>/,/\&nbsp;/ { print $0; }' | tr '\n' ' ' |sed -e 's/[^0-9]//g'

    επιστρεφει tr: not found

    που σημαινει οτι δνε παιζει επειδη δεν βρισκει το ber απο οτι καταλαβα

  10. #779
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by soylio View Post
    Παιδια καλησπερα και HELP !!!!!
    πειρα ενα dm800se με sim 2.1 και bt 84 dreamoem

    εχω βελει image DOMICA-image-9a-dm800se-ramiMAHER #ssl84a

    στην δικη μου τηλεωραση δουλευε κανονικα τωρα στου φιλου μου δεν παιζει το hdmi και στην δικη μου να το βαλω παλι δεν παιζει τωρα
    τι κανω τωρα ?
    και τι image να εβαζα καλυτερα ?

    Ευχαριστω παιδια εχω ερθει σε αδιεξοδο
    Nα φανταστώ ότι έχεις εικόνα με skart αν ναι τότε.... τα Κινεζάκια πολλές φορες έχουν κακές κολλήσεις...πρώτα από όλα δοκίμασε άλλο καλώδιο hdmi...αν το πρόβλημα συνεχίσει τότε θα κάνει το εξής που είναι δοκιμασμένο αν το κατέχεις φυσικά..θα άνοιξης το κουτί του dream και θα καθαρίσεις με προσοχή τις επαφές τις εξόδου του hdmi ακριβώς εκεί που γίνεται η σύνδεση με την motherbord με μια οδοντόβουρτσα μαλακή και λίγο οινόπνευμα επάνω...μεγάλη προσοχή όμως γιατί τα συρματάκια είναι σαν τρίχα που ενώνει τα δυο μέρη.

  11. #780
    Junior Member
    Join Date
    26-11-2011
    Location
    Earth
    Posts
    19
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by greensh View Post
    Φορτωσα το gemini 4.2 και η εντολη με το wget δουλεψε με παει στο καναλι RAI

    αλλα το fixber αρνειται να παιξει , βγαζοντας το ιδιο error
    Βαζοντας την εντολη wget http://root:[email protected]/satFinder -qO- 2>/dev/null | awk '/<td>BER:<\/td>/,/\&nbsp;/ { print $0; }' | tr '\n' ' ' |sed -e 's/[^0-9]//g'

    επιστρεφει tr: not found

    που σημαινει οτι δνε παιζει επειδη δεν βρισκει το ber απο οτι καταλαβα
    Καλησπέρα greensh,

    Το ότι σε πάει στο κανάλι RAI, είναι πάρα πολύ καλό (εγώ στο 1 έχω βάλει το Ert World).

    Είσαι αρκετά κοντά! Το πρόβλημα είναι οτι το gemini 4.2 δεν έχει την εντολή tr (translate) η οποία αλλάζει την αλλαγή γραμμής (\n) με κενό! (αυτό το καταλαβαίνεις από το tr: not found)

    Αν τρέξεις μόνο την εντολή (χωρίς το | tr '\n' ' ' |sed -e 's/[^0-9]//g')

    PHP Code:
    wget http://root:[email protected]/satFinder -qO-  2>/dev/null | awk '/<td>BER:<\/td>/,/\&nbsp;/ { print  $0; }' 
    θα πρέπει να σου εμφανίσει το παρακάτω:

    PHP Code:
    root@dm500 /tmp # wget http://root:[email protected]/satFinder -qO- 2>/dev/null |awk '/<td>BER:<\/td>/,/\&nbsp;/ { print $0; }'
                
    <td>BER:</td>
                <
    td align="center">0</td>
                <
    td>&nbsp;</td
    Εφόσον δεν υπάρχει η tr θα πρέπει να γράψουμε το παραπάνω με άλλον τρόπο. Θα κάνουμε χρήση της awk. Παρακάτω είναι η γραμμή χωρίς την tr αλλά με awk (αλλάξαμε το tr '\n' ' ' με awk -vRS="\n" -vORS="\t" '1').

    H νέα εντολή είναι η παρακάτω:
    PHP Code:
    wget http://root:[email protected]/satFinder -qO- 2>/dev/null | awk '/<td>BER:<\/td>/,/\&nbsp;/ { print $0; }' | awk -vRS="\n" -vORS="\t" '1' | sed  -e 's/[^0-9]//g' 
    Επισυνάπτω και το fixber (fixber_no_tr.zip) με τις νέες αλλαγές.

    Λογικά τώρα θα τρέχει το script. Αν θέλεις βάλε το νέο script από το zip και δοκίμασε πάλι (τα δικαιώματα ξαναδώστα για καλό και για κακό).

    Μπράβο greensh που ασχολήθηκες γιατί μάλλον τα dm500 τα έχουν ξεγράψει σχεδόν όλοι. Τουλάχιστον ας αυτοματοποιήσουμε την αλλαγή καναλιού μιας και είναι το μόνο το οποίο λειτουργεί (και αυτό όχι πάντα ).

    http://stackoverflow.com/questions/1...tab-characters

    ΥΓ. Την αλλαγή γραμής με κενό ήθελα να την αλλάξω, αλλά και με tab (\t) λειτουργεί γιατί η sed που ακολουθεί αφαιρεί ό,τι δεν είναι αριθμός.
    Attached Files Attached Files

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •