Solvedddddddddddddddd!!
Solvedddddddddddddddd!!
gia ta hd το ξερω αλλα δεν μου βρισκει ουτε το no@@ cinema 2 3 4 oyte ta sport 356 αυτα εχουν διαφορετικη αναλυση?
παντως καποια αλλα hd τα βρισκει σαν υπηρεσια αλλα δε τα παιζει αυτο ειναι λογικο το ξερωδεν τα κωδικοποιει. μηπως ομως για να πιασω τα αλλα χρειαζομαι μεγαλυτρερη κεραια εχω την 65 εκ.
..Aftes oi syxnotites alaksan to symbolrate SR apo 27500 se 29900.
Ρε φιλαράκι έχεις γράψει 5 post... σε λίγο θα γεμίσεις όλο το thread..θα σου πω εγώ μια δικη μου εμπειρία από πέρυσι που βασίλευε ο δράκος η ασβός αν τον έχεις ακουστά... και αυτή η μαγική κάρτα έδινε τα hd με κάποια αρχεία που κυκλοφορούσανε στο net, σε κάποια image τα hd δεν είχανε φωνή μονο εικόνα δίνανε άλλαξα το image και μου παίξανε μια χαρά τι ωραίες εποχές πάνε τα γατιά... πάνε τα δρακάκια... μας την έκατσε την φόλα ο μπογιας...που να μην σώσει.
καλησπερα σας.
ειμαι καινουριος στο φορουμ. μολις γραφτηκα.
βασικα εχω ενα προβλημα με τον dreambox μου.
εξηγω
εχω τον dreambox 800 hd
φοραι ενα προγραμματακι που λεγεται enigma2.3.
λοιπον πιανω αρκετα καναλια μαζι με τα ελληνικα (νοβα)
το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι στο μπουκετο των γαλλικων που εχω βαλει για την κοπελα μου μου κανει πολλες διακοπες και κολλαει.
εγω βασικα ειμαι ασχετος. ενα παιδι μου το εφτιαξε, φλασαρε και εστησε μαζι με το πιατο.
η αποκωδικοποιηση γινετε μεσω ενος σερβερ που αυτος γνωριζει(δεν ασχολουμαι εγω).
αλλα βρε παιδια πολλες διακοπες. τι μπορω να κανω?
ευχαριστω φιλε μου για την γρηγορη απαντηση.
δηλαδη ο βασικος υπευθυνος για lag ,διακοπες και κολληματα ειναι ο σερβερ.
το ιντερνετ μου ή το ρουτερακι δεν παιζουν τοσο μεγαλο ρολο.
το λεω γιατι εχω wind(tellas) και το ρουτερακι της zte και ελεγα μηπως εφταιγε αυτο?
επισης ποια ειναι μια λογικη τιμη για πληρωμη σερβερ το εξαμηνο για ν..α ευρωπαικα.
εμενα μου παιρνει 70 ευρω.60 για το πακετο της ν..α και 10 για το γαλλικο πακετο?
καλα ειναι ή ????
μόνο στο sky το κάνει στα άλλα πακέτα δεν έχω πρόβλημα και για τις δέσμες κατεβάζω τις περισσότερες
δε κατάλαβες καλά στην χειροκίνητη ανεύρεση τα βλέπω ώμος δεν αποθηκεύονται
και για το προηγούμενο φίλο ούτε στην μεγάλη λίστα φαίνονται
ευχαριστώ και καλό βράδυ σε όλους ...
File to elisa to provlima ekana replace tin mgcamd pou mou edose enas filos apo edo.