Καλημέρα
εδώ και 1 χρόνο αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εναλλαγή από κάποιο κΑΝΆλι hotbird σε άστρα και το αντίστροφο. Δεν δίνει σήμα σαν να μην υπάρχει δορυφόρος. Κάποιες φορές ανοίγει κάποιες παραμένει το σήμα χαμηλό για μέρες. Φώναξα τεχνικό άλλαξα diseq (πήρα ένα johansson) αλλά πάλι τα ίδια. Αλλο πρόβλημα δεν υπάρχει Εχει κανείς ιδέα? Εχω dream 500plus γνήσιο










