Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 90 of 101 FirstFirst ... 40658085888990919295100 ... LastLast
Results 891 to 900 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #891
    New Member
    Join Date
    30-05-2010
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημέρα
    εδώ και 1 χρόνο αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εναλλαγή από κάποιο κΑΝΆλι hotbird σε άστρα και το αντίστροφο. Δεν δίνει σήμα σαν να μην υπάρχει δορυφόρος. Κάποιες φορές ανοίγει κάποιες παραμένει το σήμα χαμηλό για μέρες. Φώναξα τεχνικό άλλαξα diseq (πήρα ένα johansson) αλλά πάλι τα ίδια. Αλλο πρόβλημα δεν υπάρχει Εχει κανείς ιδέα? Εχω dream 500plus γνήσιο

  2. Advertise Here
  3. #892
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by pkarav View Post
    Καλημέρα
    εδώ και 1 χρόνο αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εναλλαγή από κάποιο κΑΝΆλι hotbird σε άστρα και το αντίστροφο. Δεν δίνει σήμα σαν να μην υπάρχει δορυφόρος. Κάποιες φορές ανοίγει κάποιες παραμένει το σήμα χαμηλό για μέρες. Φώναξα τεχνικό άλλαξα diseq (πήρα ένα johansson) αλλά πάλι τα ίδια. Αλλο πρόβλημα δεν υπάρχει Εχει κανείς ιδέα? Εχω dream 500plus γνήσιο
    Οταν λες plus εννοείς τον 500hd? η το απλό? αν είναι το απλό φιλε μου κατά 99% έχει πρόβλημα το tuner δεν αξίζει το κόπο να το κανεις...το κόστος είναι μεγαλύτερο από το να αγοράσεις καινούργιο και μιλάμε πάντα για κλώνο μιας και το original έχει σταματήσει η παραγωγή του από το 2008.

  4. #893
    Member korinasat's Avatar
    Join Date
    11-11-2010
    Location
    Earth
    Posts
    56
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by pkarav View Post
    Καλημέρα
    εδώ και 1 χρόνο αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εναλλαγή από κάποιο κΑΝΆλι hotbird σε άστρα και το αντίστροφο. Δεν δίνει σήμα σαν να μην υπάρχει δορυφόρος. Κάποιες φορές ανοίγει κάποιες παραμένει το σήμα χαμηλό για μέρες. Φώναξα τεχνικό άλλαξα diseq (πήρα ένα johansson) αλλά πάλι τα ίδια. Αλλο πρόβλημα δεν υπάρχει Εχει κανείς ιδέα? Εχω dream 500plus γνήσιο
    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Οταν λες plus εννοείς τον 500hd? η το απλό? αν είναι το απλό φιλε μου κατά 99% έχει πρόβλημα το tuner δεν αξίζει το κόπο να το κανεις...το κόστος είναι μεγαλύτερο από το να αγοράσεις καινούργιο και μιλάμε πάντα για κλώνο μιας και το original έχει σταματήσει η παραγωγή του από το 2008.
    O filos milai gia ton dm500+ pou ine o diadoxos-antikatastatis tou dm500s

  5. #894
    Member
    Join Date
    16-11-2008
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Kάποιο αξιόπιστο Image για 7020hd; Να περιλαμβάνει ή να μπορώ να περάσω plugin για update k@ys.
    Δουλεύω το Newnigma2 v3.3.2, αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος... δουλεύει emu για λίγο και μετά κολλάει και δεν ανοίγει κανάλια!

    Ευχαριστώ.

  6. #895
    Senior Member
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    GR
    Posts
    135
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γιασασ σε ολουσ,

    Έχω ένα πρόβλημα με DM500s! δεν σινδεετε στο νετ,ουτε με dreamup δεν συνδεεται!για να μπορεσο να το φλασρο.
    αυτα που εχο παρατιρισει ειναι οτι,τα λαμπακια του εθερνετ στο μητρικο μενουν αναμενα,και χορισ το καλοδιο εθερνετ σινδεμενο!σαν image λιτουργει κανονικα!
    αν μπορει καπιοσ να μου πει κατη σε αυτο το θεμα?

  7. #896
    VIP Member LETITAN's Avatar
    Join Date
    19-11-2005
    Location
    belgium
    Posts
    1,555
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γιασασ σε ολουσ,

    Έχω ένα πρόβλημα με DM500s! δεν σινδεετε στο νετ,ουτε με dreamup δεν συνδεεται!για να μπορεσο να το φλασρο.
    αυτα που εχο παρατιρισει ειναι οτι,τα λαμπακια του εθερνετ στο μητρικο μενουν αναμενα,και χορισ το καλοδιο εθερνετ σινδεμενο!σαν image λιτουργει κανονικα!
    αν μπορει καπιοσ να μου πει κατη σε αυτο το θεμα?

    kalispera file vres ena dreamup na exei kai to crak na to valis ena image kai tha eine ola ok

  8. #897
    Member korinasat's Avatar
    Join Date
    11-11-2010
    Location
    Earth
    Posts
    56
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by humidream View Post
    Kάποιο αξιόπιστο Image για 7020hd; Να περιλαμβάνει ή να μπορώ να περάσω plugin για update k@ys.
    Δουλεύω το Newnigma2 v3.3.2, αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος... δουλεύει emu για λίγο και μετά κολλάει και δεν ανοίγει κανάλια!

    Ευχαριστώ.
    Dokimase to Nemesis i to DreamElite ke tha dis terastia diafora.To newnigma ine skoupidi mprosta tous.

  9. #898
    New Member
    Join Date
    30-05-2010
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Οταν λες plus εννοείς τον 500hd? η το απλό? αν είναι το απλό φιλε μου κατά 99% έχει πρόβλημα το tuner δεν αξίζει το κόπο να το κανεις...το κόστος είναι μεγαλύτερο από το να αγοράσεις καινούργιο και μιλάμε πάντα για κλώνο μιας και το original έχει σταματήσει η παραγωγή του από το 2008.
    Είναι ο γνήσιος 500 plus.

  10. #899
    Senior Member
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    GR
    Posts
    135
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    LETITAN kalispera file vres ena dreamup na exei kai to crak na to valis ena image kai tha eine ola ok

    χερετο,

    δοκιμασα και dreaup me crak,αλλα τιποτα!το προβλημα παραμενι το ιδιο!
    κατι αλλο που παρατηρισα ειναι οτι το τσιπακη του εθερνετ με κοδικο (ax 88796 LF)ζεστενετε
    παρα πολη!δεν ξερο εαν αυτο,οφειλετε σε καπιο απο τις πικνοτεσ που εχη κοντα στο τσιπακη,εαν εχουν χαλλασει?

  11. #900
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Εχει αγοράσει κανεις 800hd η 800se με το νέο μονο tuner G να μας πει τις εντυπώσεις του?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •