Πληροφορίες λένε για αναβάθμιση του ccam στα επόμενα s/w μάλλον στα kunibert πρώτα .
Πληροφορίες λένε για αναβάθμιση του ccam στα επόμενα s/w μάλλον στα kunibert πρώτα .
Να υποθέσω πως είμαι ο μοναδικός που μαθημένος σε dream θέλω να φτιάξω λίστες καναλιών μόνος μου αλλά όχι χειροκίνητα;Δεν υπάρχει κάποιος που να έχει ή να χρησιμοποιεί channel editor για να φτιάξει τα κανάλια του και να μην είναι χύμα;Αν ναι με ποιον editor,γιατί όσους βρήκα είναι σε demo έκδοση και δεν με αφήνει να ολοκληρώσω τις λίστες και να τις σώσω.Αν κάποιος έχει τον editor αυτόν παρακαλώ ας τον ανεβάσει
euxaristo kanena allo image ektos apo kunibert icliebe??? yparxei gia ton poccolo?? euxaristo
wraios thanks gia tis info
Καλησπέρα παιδιά!
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει για το πως περνάμε τα κλειδιά ccw στον δέκτη highspeed edisioΝ; Τα έχω καταφέρει με τα υπόλοιπα, αλλά όχι με τα ccw.
Ευχαριστώ πολύ.
kserei kapoios na mou pei poia einai i kaliteri ekdosi kunibert gia piccolo?
http://www.seteditfiles.de/SetEditAr...gusMini_en.pdf
http://www.seteditfiles.de/SetEditAr...gusMini_de.pdf
ke sta ellinika ti alo 8elis pesmou
la8os pdf ixa vali mono se aftes tis dio gloses iparxi
yparxei kai sta ellhnika ok thn exw hdh katebasei kales giortes se olous