Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 75 of 100 FirstFirst ... 2550657073747576778085 ... LastLast
Results 741 to 750 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #741
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by McLaren. View Post
    katze fronima giati tha fonakso to nano
    Zitat von nanos1234 Beitrag anzeigen
    Dann ist es so


    PS: me liga logia sta Ellinika,

    Kane oti kalitero mboris
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    i apantisi apo ton

    drakosEB

    ksewidomeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee:la chlach

    meta apo ena mina tu apantises
    wromises oli tin elliniki gonia me malakies


    sou lei tipota afto to post gia ton filosou ton nano sto geraki eliniki gonia

    αν εχις προβλιμα Να το διαβασις να το γραπσο με ελληνικά γράμματα για να το καταλάβεις. για να μην με κοροϊδεύετε για ορθογραφία για πεσμου

  2. Advertise Here
  3. #742
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    pios esvise to post pou ekana edo???????????

    mipos kapious den sinferi na diavasoun afta pou grafo???????

    an den tous sinferi tote na me diagrapsoun telios kanena provlima

    8a to ksanagrapso apo tin arxi

  4. #743
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by McLaren. View Post
    katze fronima giati tha fonakso to nano
    afta apo mena gia ton nano gia na min grapso ke pios ine



    Zitat:
    Zitat von nanos1234 Beitrag anzeigen
    Dann ist es so


    PS: me liga logia sta Ellinika,

    Kane oti kalitero mboris


    ------------------------------------

    h apantisi apo ton filo ????????????????

    ksewidomeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee:la chlach

    meta apo ena mina tu apantises
    wromises oli tin elliniki gonia me malakies


    tora milame gia to geraki eki pou to pezete manges

  5. #744
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    pios esvise to post pou ekana edo???????????

    mipos kapious den sinferi na diavasoun afta pou grafo???????

    an den tous sinferi tote na me diagrapsoun telios kanena provlima

    8a to ksanagrapso apo tin arxi
    Το έσβυσα εγώ μετά από παράκληση θιγόμενου μέλους.
    Αν το ξαναγράψης θα είναι η πρώτη μου κόκκινη κάρτα δια παντός φίλε μου.
    Δεν ενδιαφέρει κανέναν τι έγινε αλλού.
    Τώρα γράφουμε εδώ και εδώ κρινόμαστε κατάλαβες φίλε μου,τίποτε προσωπικό ,ούτε και με ενδιαφέρει, έχω 2 συνδρομμές της ΝΟΒΑ δικές μου και δεν μου καίγεται καρφάκι υπάρχουν δεν υπάρχουν αρχεία.

  6. #745
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    καλησπεριζω την παρεα,,, βλεπω Κρητικοπουλο εβαλες σκουπα και καλα εκανες,, βλεπεις και εσυ μολις ακουστει κατι για γατες σκυλλους και λοιπα ζωα και πτηνα τρεχουν ολοι ενω τοσο καιρο ειμασταν 3 κι...2.jpg

  7. #746
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Το έσβυσα εγώ μετά από παράκληση θιγόμενου μέλους.
    Αν το ξαναγράψης θα είναι η πρώτη μου κόκκινη κάρτα δια παντός φίλε μου.
    Δεν ενδιαφέρει κανέναν τι έγινε αλλού.
    Τώρα γράφουμε εδώ και εδώ κρινόμαστε κατάλαβες φίλε μου,τίποτε προσωπικό ,ούτε και με ενδιαφέρει, έχω 2 συνδρομμές της ΝΟΒΑ δικές μου και δεν μου καίγεται καρφάκι υπάρχουν δεν υπάρχουν αρχεία.
    kanena provlima gia tin kokini karta
    ke pio ine to 8igomeno melos???? den xriasete na to grapsis ke na me diagrapsis telios den exo provlima. ego 8a grafo pio ine to sosto se opion aresi ke se oipon den aresi

    ksexasa na grapso ke ti mas to les exis 2 sindromes nova

    pios esvise to post pou ekana edo???????????

    mipos kapious den sinferi na diavasoun afta pou grafo???????


    Γι' αυτό το γράφω ,

  8. #747
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    kanena provlima gia tin kokini karta
    ke pio ine to 8igomeno melos???? den xriasete na to grapsis ke na me diagrapsis telios den exo provlima. ego 8a grafo pio ine to sosto se opion aresi ke se oipon den aresi

    ksexasa na grapso ke ti mas to les exis 2 sindromes nova
    Νικολα καλησπερα ,, μπορεις να εκφραζεσε απολυτα ελευθερα φτανει να μην προσβαλλεις κανενα προσωπικα,, αν νοιωσεις οτι σου αφαιρουν την ελευθερια κανε την μαχη σου αλλα το ξαναλεω.. πολιτισμενα και αυτο στο λεει ο Παρον πρωην αετος... ελπιζω να καταλαβαινεις τι λεω.. και περνα για τι τσιπουρακι σου...

  9. #748
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Νικολα καλησπερα ,, μπορεις να εκφραζεσε απολυτα ελευθερα φτανει να μην προσβαλλεις κανενα προσωπικα,, αν νοιωσεις οτι σου αφαιρουν την ελευθερια κανε την μαχη σου αλλα το ξαναλεω.. πολιτισμενα και αυτο στο λεει ο Παρον πρωην αετος... ελπιζω να καταλαβαινεις τι λεω.. και περνα για τι τσιπουρακι σου...
    antrea diavases na grafo pou8ena kanena onoma an ke katalaves????????

    edo mesa exoume xounta den exi kamia sxesi me dimokratia ke me elefteria

  10. #749
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ρε τι ειναι αυτα??? Γιατι σβηνετε ποστ??? Ποιος ο ο λογος???? Εξηγηστε μου!!

  11. #750
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by polteris View Post
    Ρε τι ειναι αυτα??? Γιατι σβηνετε ποστ??? Ποιος ο ο λογος???? Εξηγηστε μου!!
    Καλησπερα polteris ..ελπιζω να παρεις καποια απαντηση στο ερωτημα σου.. απο παλια στο φορουμ υπαρχει μια παρεξηγημενη εικονα για τη εννοια της ελευθεριας της εκφρασης γι αυτο και μειναμε αυτοι που μειναμε.. Καλες γιορτες να εχεις..

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •