Zitat von nanos1234 Beitrag anzeigen
Dann ist es so
PS: me liga logia sta Ellinika,
Kane oti kalitero mboris
-------------------------------------------------------------------------------------------
i apantisi apo ton
drakosEB
ksewidomeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee:la chlach
meta apo ena mina tu apantises
wromises oli tin elliniki gonia me malakies
sou lei tipota afto to post gia ton filosou ton nano sto geraki eliniki gonia
αν εχις προβλιμα Να το διαβασις να το γραπσο με ελληνικά γράμματα για να το καταλάβεις. για να μην με κοροϊδεύετε για ορθογραφία για πεσμου








