Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 7 of 46 FirstFirst ... 256789121732 ... LastLast
Results 61 to 70 of 454

Thread: Εγκατάσταση δορυφορικής κεραίας+Δορυφ/κά Νέα

  1. #61
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Quote Originally Posted by patrickdrd View Post
    edit2: ενας αλλος παλι σε αλλο φορουμ γραφει οτι λαμβανει τα 2 γνωστα καναλια του δορυφορου με 75αρι gibertini κεντραρισμένο,
    ελεος, τι ισχυει τελικα; :S
    Εγώ είμαι ο "ένας άλλος σε άλλο forum" και ό,τι σου είπα, ισχύει. Πρέπει να κεντράρεις στις 10E και με βάση την 11387. Το "έλεος" ας μην το σχολιάσω...

  2. Advertise Here
  3. #62
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    το "ελεος" προφανως κ δεν πηγαινε σε σενα παντως,
    αλλα η αποψη σου δεν ξερω αν συμβαδιζει με των προλαλησαντων

  4. #63
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Quote Originally Posted by patrickdrd View Post
    το "ελεος" προφανως κ δεν πηγαινε σε σενα παντως,
    αλλα η αποψη σου δεν ξερω αν συμβαδιζει με των προλαλησαντων
    Φίλε μου από πότε πρέπει να '' συμβαδίζουν'' οι θέσεις/απόψεις όλων μας.
    Γράφει ο καθένας την δικιά του και την κρίνουν οι υπόλοιποι,
    Ο φίλος Serafeim πάντος μέχρι τώρα δεν έχει δώσει δικαίωμα αμφισβήτισης σε τεχνικά θέματα ,τουλάχιστον σε εμένα,και είναι και του χώρου!
    .Αλλά από ότι λέει πρέπει να κεντράρεις το πιάτο σου στις 10.

  5. #64
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    μα δεν τον αμφισβητησα ρε παιδια, απλα μου φανηκε κουφο ο ενας να λεει οτι χρειαζεται πιατο 1,20 κ ο αλλος οτι το πιανει με 0,75,
    εχει μια διαφορα νομιζω, δεν αμφισβητησα ουτε την μια αποψη, ουτε την αλλη,
    αν καταληξω καπου θα σας πω,
    για την ωρα, ουτε κανενα απο τα δυο παιδια ξερω,
    με τον σεραφειμ εχουμε μιλησει κ παλιοτερα,

    ουτως ή αλλως δεν ειναι τπτ προσωπικο,
    προς θεου, χαλαρωστε λιγο, για να βοηθιομαστε ειμαστε εδω,
    οχι για να βγαζουμε τα ματια μας

  6. #65
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Η ποιότητα του πιάτου παίζει κι αυτή το ρόλο της,μην το ξεχνάς,το 0.75 gibertini μπορεί άνετα να συναγωνιστεί
    διάμετρο 1.0 ενός "no name" πιάτου και για τη συγκεκριμένη συχνότητα η διαφορά μιάς μοίρας είναι υπόθεση.
    Μή θεωρείς τίποτα σαν "κουφό" σε θέματα δορυφορικής λήψης,άκου τις διάφορες απόψεις και πειραματήσου.

  7. #66
    Member jtsou's Avatar
    Join Date
    05-04-2009
    Location
    Tsi-mpu-di
    Posts
    79
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Quote Originally Posted by patrickdrd View Post
    μα δεν τον αμφισβητησα ρε παιδια, απλα μου φανηκε κουφο ο ενας να λεει οτι χρειαζεται πιατο 1,20 κ ο αλλος οτι το πιανει με 0,75,
    εχει μια διαφορα νομιζω, δεν αμφισβητησα ουτε την μια αποψη, ουτε την αλλη,
    αν καταληξω καπου θα σας πω,
    για την ωρα, ουτε κανενα απο τα δυο παιδια ξερω,
    με τον σεραφειμ εχουμε μιλησει κ παλιοτερα,

    ουτως ή αλλως δεν ειναι τπτ προσωπικο,
    προς θεου, χαλαρωστε λιγο, για να βοηθιομαστε ειμαστε εδω,
    οχι για να βγαζουμε τα ματια μας
    Φίλε μου για να βοηθήσω,αν και έχω dream800se,με 1 μέτρο πιάτο κινητό από Αργολίδα,το NBAtv δεν έχει σπασίματα ούτε και σε δυνατή βροχή.'Αρα κάτι δεν πάει καλά στο κεντράρισμα στις 10Ε που έχεις.Μην εστιάσεις στις 9Ε,είναι ισχυρότερος ο δορυφόρος και θα έχεις σήμα έτσι κι αλλιώς...επίσης δες και την στροφή του lnb...
    επειδή ξεφύγαμε,αν πρέπει ας διαγραφεί το post μου,αφού το δει ο ενδιαφερόμενος φίλος

  8. #67
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Quote Originally Posted by jtsou View Post
    Φίλε μου για να βοηθήσω,αν και έχω dream800se,με 1 μέτρο πιάτο κινητό από Αργολίδα,το NBAtv δεν έχει σπασίματα ούτε και σε δυνατή βροχή.'Αρα κάτι δεν πάει καλά στο κεντράρισμα στις 10Ε που έχεις.Μην εστιάσεις στις 9Ε,είναι ισχυρότερος ο δορυφόρος και θα έχεις σήμα έτσι κι αλλιώς...επίσης δες και την στροφή του lnb...
    επειδή ξεφύγαμε,αν πρέπει ας διαγραφεί το post μου,αφού το δει ο ενδιαφερόμενος φίλος
    το διαβασα φιλε κ σ' ευχαριστω πολυ κ εσενα κ οσους απαντησαν,
    θα ερθει μες στην βδομαδα ο τεχικος μου να μου πιασει οσο καλυτερα γινεται την 11387 ή/και την 11221,

  9. #68
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Quote Originally Posted by marine96 View Post
    Προσεχε ομως γιατι το πιατο σου ειναι μικρο για τον εν λογω αναμεταδοτη.Αν ριξεις μια ματια σε καποιο τελευταιο τευχος του digitaltvinfo θα δεις οτι προτεινει πιατο 1.20.,λογω του οτι ερχεται απο Αγγλια μερια.
    Καμία σχέση δεν έχει από πού έρχεται το κανάλι...

    Quote Originally Posted by patrickdrd View Post
    μα δεν τον αμφισβητησα ρε παιδια, απλα μου φανηκε κουφο ο ενας να λεει οτι χρειαζεται πιατο 1,20 κ ο αλλος οτι το πιανει με 0,75
    Με 75 cm γίνεται η λήψη. Η στόχευση πρέπει να γίνει με βάση την 11387 που είναι πιο αδύναμη από την 11221.
    Attached Images Attached Images

  10. #69
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    73% εχω στην 11221, αλλα στην 11387 ανεβοκατεβαινω αναμεσα στο 30 & στο 50%

    το 69% που βλεπω ειναι σταθερο;

  11. #70
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    αυτη την στιγμη δεν παιζει καθολου, τα παιδικα αντιθετα στην 11399 παιζουν μια χαρα,
    μπορει να βαλει κανεις να πει αν του παιζει;

Page 7 of 46 FirstFirst ... 256789121732 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •