το "ελεος" προφανως κ δεν πηγαινε σε σενα παντως,
αλλα η αποψη σου δεν ξερω αν συμβαδιζει με των προλαλησαντων
Φίλε μου από πότε πρέπει να '' συμβαδίζουν'' οι θέσεις/απόψεις όλων μας.
Γράφει ο καθένας την δικιά του και την κρίνουν οι υπόλοιποι,
Ο φίλος Serafeim πάντος μέχρι τώρα δεν έχει δώσει δικαίωμα αμφισβήτισης σε τεχνικά θέματα ,τουλάχιστον σε εμένα,και είναι και του χώρου!
.Αλλά από ότι λέει πρέπει να κεντράρεις το πιάτο σου στις 10.
μα δεν τον αμφισβητησα ρε παιδια, απλα μου φανηκε κουφο ο ενας να λεει οτι χρειαζεται πιατο 1,20 κ ο αλλος οτι το πιανει με 0,75,
εχει μια διαφορα νομιζω, δεν αμφισβητησα ουτε την μια αποψη, ουτε την αλλη,
αν καταληξω καπου θα σας πω,
για την ωρα, ουτε κανενα απο τα δυο παιδια ξερω,
με τον σεραφειμ εχουμε μιλησει κ παλιοτερα,
ουτως ή αλλως δεν ειναι τπτ προσωπικο,
προς θεου, χαλαρωστε λιγο, για να βοηθιομαστε ειμαστε εδω,
οχι για να βγαζουμε τα ματια μας
Η ποιότητα του πιάτου παίζει κι αυτή το ρόλο της,μην το ξεχνάς,το 0.75 gibertini μπορεί άνετα να συναγωνιστεί
διάμετρο 1.0 ενός "no name" πιάτου και για τη συγκεκριμένη συχνότητα η διαφορά μιάς μοίρας είναι υπόθεση.
Μή θεωρείς τίποτα σαν "κουφό" σε θέματα δορυφορικής λήψης,άκου τις διάφορες απόψεις και πειραματήσου.
Φίλε μου για να βοηθήσω,αν και έχω dream800se,με 1 μέτρο πιάτο κινητό από Αργολίδα,το NBAtv δεν έχει σπασίματα ούτε και σε δυνατή βροχή.'Αρα κάτι δεν πάει καλά στο κεντράρισμα στις 10Ε που έχεις.Μην εστιάσεις στις 9Ε,είναι ισχυρότερος ο δορυφόρος και θα έχεις σήμα έτσι κι αλλιώς...επίσης δες και την στροφή του lnb...
επειδή ξεφύγαμε,αν πρέπει ας διαγραφεί το post μου,αφού το δει ο ενδιαφερόμενος φίλος
73% εχω στην 11221, αλλα στην 11387 ανεβοκατεβαινω αναμεσα στο 30 & στο 50%
το 69% που βλεπω ειναι σταθερο;
αυτη την στιγμη δεν παιζει καθολου, τα παιδικα αντιθετα στην 11399 παιζουν μια χαρα,
μπορει να βαλει κανεις να πει αν του παιζει;