Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 8 of 46 FirstFirst ... 3678910131833 ... LastLast
Results 71 to 80 of 454

Thread: Εγκατάσταση δορυφορικής κεραίας+Δορυφ/κά Νέα

  1. #71
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    IMG20130129_001.jpgIMG20130129_003.jpgIMG20130129_004.jpg
    Quote Originally Posted by patrickdrd View Post
    αυτη την στιγμη δεν παιζει καθολου, τα παιδικα αντιθετα στην 11399 παιζουν μια χαρα,
    μπορει να βαλει κανεις να πει αν του παιζει;
    τωρα που μιλάμε παιζει κανονικά το nba

  2. Advertise Here
  3. #72
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    αλλαξε το biss του nba tv παιδες;

    αν κ οταν βρει κανεις το νεο, ας το γραψει κ εδω

  4. #73
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Κάνε ξανά ανίχνευση της συχνότητας.

  5. #74
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    πολυ σωστος, thanks για αλλη μια φορα



    καλό θα ήταν από την επόμενη φορά να πατάς το αστεράκι κάτω αριστερά για τα ευχαριστώ

    1.δεν γεμίζουμε με άχρηστα post
    2.βρίσκουμε ποιό εύκολα της απαντήσης μας
    3.το κάθε μέλος έχει πραγματική επιβράβευση.

  6. #75
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    με το premier league tv τι παιζει; εκανα σκαναρισμα της συχνοτητας

  7. #76
    Junior Member
    Join Date
    19-02-2010
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    γεια σας κ απο μενα θα ηθελα να ρωτήσω αν στησω πιατο 1.10 ή 1.20 με κεντρο τισ 28.2 θα μπορεσω να βγαλω παρακεντρα 42-19-13 κ 9 περιοχη ΔΡΑΜΑ.ευχαριστω προκαταβολικα.

  8. #77
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Quote Originally Posted by patrickdrd View Post


    καλό θα ήταν από την επόμενη φορά να πατάς το αστεράκι κάτω αριστερά για τα ευχαριστώ

    1.δεν γεμίζουμε με άχρηστα post
    2.βρίσκουμε ποιό εύκολα της απαντήσης μας
    3.το κάθε μέλος έχει πραγματική επιβράβευση.
    για το αστερακι δεν το ηξερα καν, τοσα χρονια μες στα φορουμ πρωτη φορα βλεπω κατι τοσο δυσδιακριτο,
    συνηθως υπαρχει ενα τεραστιο thanks button διπλα στο reply u know

    1) δεν ηταν καθολου αχρηστο ποστ αγαπητε, εμενα με βοηθησε παρα πολυ
    2) αν πας να κανεις αναζητηση με τις δυο πολυ μικρες λεξεις nba tv στο φορουμ θα σου βγαλει:
    Sorry - no matches. Please try some different terms.
    3) αυτο δεν το καταλαβα καν

    και τελος, λιγο περισσοτερη ευγενεια κ σεβασμος σε ενα νεο μελος οπως ειμαι εγω εδω δεν θα εβλαπτε,
    ειχα κ εξακολουθω να εχω, παρα το παραπανω ποστ, οτι εδω μεσα ειμαστε για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον εξαλλου

    edit: βρεθηκε τι απεγινε το pltv, πηγε στην 11305, πφφφ



    1. το άχρηστα post ήταν για το "πολυ σωστος, thanks για αλλη μια φορα"

    2. ήμουν καθ'όλα ευγενής μαζί σου, τώρα εσύ αν μιά παρατήρηση την θεωρής έλειψη ευγένειας και σεβασμού είναι καθαρά δικό σου θέμα.3 διάβασε τους κανόνες.


    καλή σου μέρα


  9. #78
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Να συμπληρώσω κι εγώ χωρίς να θυμώσεις όμως για το 3. που δεν κατάλαβες καθόλου,
    εννοεί ο @andymal οτι αυτός που βοηθάει τους άλλους μόνο με το αστεράκι επιβραβεύεται
    στην ουσία,διότι του προστίθενται πόντοι απο το σύστημα του φορουμ σαν χρήσιμο μέλος.
    Το να πληκτρολογήσεις μόνο ευχαριστώ,δεν του προσθέτει απολύτως τίποτε.

    Quote Originally Posted by dk65gr View Post
    γεια σας κ απο μενα θα ηθελα να ρωτήσω αν στησω πιατο 1.10 ή 1.20 με κεντρο τισ 28.2 θα μπορεσω να βγαλω παρακεντρα 42-19-13 κ 9 περιοχη ΔΡΑΜΑ.ευχαριστω προκαταβολικα.
    Θα έχεις πολλές απώλειες συχνοτήτων στις 42 και τις 9 μπορεί να μην τις πιάσεις και καθόλου,νομίζω.

  10. #79
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Στην ΑΤΤΙΚΗ , με πιατο 1μ και κεντρο τις 19Ε προσπαθω να βγαλω τις 23.5Ε σε παρακεντρο ( μαζι με 9Ε και 13Ε ) και δεν βγαινει με τιποτα .Με το ιδιο πιατο ( ανωνυμο ) και μοτερ δεν εχει προβλημα .Η αλλαγη πρεπει να γινει σε σταθερο γιατι καθε φορα που αυξανονται τα ....μποφωρ μετα θελει ξαναρυθμισμα .Τι μπορει να συμβαινει .?

  11. #80
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Εγκατάσταση Δορυφορικής kεραίας+Δορυφορικα νε&

    Πολύ περίεργο... Μήπως έχει πρόβλημα το lnb;

Page 8 of 46 FirstFirst ... 3678910131833 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •