ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ commander 5000 kai thn g@mm@ card ΤΟ ΕΞΗΣ:
ΑΛΛΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ commander ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ..ΑΛΛΩΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ,ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΜΙΑ g@mm@ card.an ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΔΕΚΤΗΣ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...




Reply With Quote



