για τον φιλο xalaro 10 απο που θα το βρω το ιματζ αυτο?
καλησπερα σας.θα σας εκφρασω την δικη μου γνωμη.
εχω προσεξει οτι το κλεισιμο των καρτων ηταν αρκετο καιρο γνωριμο απο τους σερβεραδες.μαλλον αδυνατουσαν να ανοιξουν τα HD καναλια της κυριας.
ισως και το αφησαν επιτηδες για να μια νεα τεχνολογια, που λεγεται iptv (μιας και δεν χρειαζεσαι εξοπλισμο παρα μονο...συσκευες υποστηριξης του,και επειδη ο κοσμος τις κατεχει σχετικα!
επισης,αυτο το πακετο της κυριας δεν εχει την απαιτουμενη ευρωπαικη ζητηση για διαφορους λογους (π.χ οπως μειωμενη σε αριθμο μεταδοση αγγλικων αγωνων κ.λ.π).
να προσθεσω επισης, οτι εαν οι σερβεραδες δουλεψουν σκληρα, ωστε να βγαλουν ενα προγραμμα μεταγλωττισης στα ελληνικα απο αλλα ξενα μπουκετα/καναλια τους τοτε καμια νοβα με cs δεν ειναι αναγκαια (εξαιρεταιου του ελλην. πρωταθληματος),και χωρις τρεξιμο κοστους με iptv προγραμμα και τα σχετικα!
σας ευχαριστω πολυ.
Xmmm ...ok symfwnw afto isxyei gia esas pou eiste ellada.Oi katoikoi ekswterikou aman kanoun gia ena elliniko kanali,eidika meta to kleisimo tis ERT i nova mas einai aparaititi.Meta to kopsimo twn kartwn omws elaxistoi tha paroun karta apo aftin.Me tous perissoterous pou exw milisei i OTE tha paroun i tha strafoun sti DIGEA.
σε ευχαριστω
geia sas mia voitheia .thelo se enan amiko me hdmu image na valo ena oscam ymod
pioos mporei na me voithisei poio ? kai pos to pernao?
Den xrisimopoiw pia to HDMU apo oti thimamai tha sou pw,an kanw lathos as me diorthwsei kapoios.To BIN (oscamYMOD) to pernas sto /var/bin.sto var/emu exeis kapoio fakelo start ekei tha valeis to script (#Oscam
emuname =oscamYMOD
binname =oscamYMOD
startcam =/var/bin/start_oscamYMOD
stopcam =killall -9 oscamYMOD ). To teleftaio oscam ymod pou dokimasa i tan to t38 diavazei keys ( gia digea to dokimasa).Sto /var/keys prepei na peraseis to oscam keys (kleidia).Peraseta me ena DCC (gia na mporeseis na allakseis tis onomasies).Kai kati simantiko to oscam T38 den anoigei tin nova,ola ta alla ta anoigei.Exei vgei kai to t39-40 alla den to exw dokimasei.
καλησπερα,παιδια.
σε ενα vu+ solo με image openpli 3.0 beta ιουλιου θελω να περασω τα softcam keys της digea.οταν κατεβασω το σοφτκαμ mgcamd στο μηνυμα γραφει οτι usr/keys killed και ετσι οταν παω ftp/usr/keys δεν εχει περασμενο το softcam keys μενου.
υπαρχει τροπος να το περασω μεσα για να βαλω τα κλειδια?
ευχαριστω