Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 75 of 96 FirstFirst ... 2550657073747576778085 ... LastLast
Results 741 to 750 of 953

Thread: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

  1. #741
    Member
    Join Date
    23-01-2012
    Posts
    47
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by tamo View Post
    παντα τα μεχανιματα αλι τσιπ οι κατι παρομειο εχουνε ενα ID. πχ.06020800 ι τελιονη με 200 αναλογα με των δεκτη εαν αφτη ι πορτα δεν ειναι συμβατο με το cpu id,.......δεν αναγνωριζετε (για το καλο σου)γιατι αλιος ο δεκτησ θα κοληση στο ON.γιαφτο πσαξε κατη αλλω φιλε μου .

    Οχιδεν το διατυπωσα εγώ σωστα.
    το image το δεκτηκε και τρεχει μια χαρα χωρις κολληματα και αλλα χαζα.
    άλλα το image ali προσθετει το web tv plug in οπως στο pingulux π.χ που το εχει σαν special tv ωστε να προσθεσεις http.....ip tv klp
    το ερωτημα εαν ηξερε καποιος το μενυ web tv εχει δυνατοτητα load web tv file
    Τι καταληξη να ειναι αυτο το αρχειο και τι ονομασια ειναι το ερώτημα.
    επισης εαν θες να κανεις load keys το κανεις load στο αναλογο μενου.
    ετσι εχει και το web tv.

  2. Advertise Here
  3. #742
    Member
    Join Date
    23-01-2012
    Posts
    47
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by rosypetal2004 View Post
    γιατί δεν τους λες το πιο απλό?
    πηγαίνουμε και διορθώνουμε την συχνότητα που το χει βρει ο δέκτης μας & την κάνουμε ίδια με αυτή που έχει το αρχείο μας!
    δεν ξέρουν όλοι να χρησιμοποιήσουν mcas.key editor δυστυχώς δεν είναι πολύ απλό για κάποιους



    μα τι λες ρε φίλε? δεν γίνονται αυτά τα πράματα.
    να το αποσυμπιέσει και να το ρίξει χύμα μέσα στο dir/ του στικ usb πρεπει



    δυστυχώς αυτό δεν γίνεται.
    αν θες τέτοιες δυνατότητες πρέπει να πάρεις pingulux (αν και καλύτερα να μην πάρεις pingulux αλλά τον καινούριο τους που δεν έχει προβλήματα! optimus os1, αλλιώς κάτι σε enigma2)
    βασικα εαν περασεις ali yamatu image σου δινει την δυνατοτητα για web tv δηλαδη IPtv μονο που εγω ακομα δεν καταφερα να το λειτουργησω ενω βαζω καναλια γνωστα οπως CNN κλπ δεν μου τα ανοιγει.
    Τέλος Ενας ultra solo Enigma 2 σε λιγες ημερες ερχεται στην θεση του piccollo HD και τελειωσα,ευχαριστω πολυ φιλε μου.

  4. #743
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by rosypetal2004 View Post

    μα τι λες ρε φίλε? δεν γίνονται αυτά τα πράματα.
    να το αποσυμπιέσει και να το ρίξει χύμα μέσα στο dir/ του στικ usb πρεπει
    Το rar σημαίνει συμπιεσμένο αρχείο ,αν δεν ειναι συμπιεσμένο βγάλε του το .rar από το τέλος

    Τώρα βλέπεις αυτό που γράφω η να το ''μεγαλώσω'' και άλλο.
    Γιατί αν δεν το καταλαβαίνεις ...δεν μπορώ να κάνω τίποτε

  5. #744
    New Member
    Join Date
    15-04-2009
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    καταρχην γεια σε ολους και απο εμενα και παρακαλω την βοηθεια σας αγορασα εναν Argus miniplus Highspeed για να βλεπω την digea αλλα και καλυτερη εικονα για το sky που εβλεπα ηδη με ipbox 250 με mgcamd μεχρι τωρα εχω καταφερει να βλεπω τα μισα καναλια απο την digea αυτα που βρησκει σαν hd μεγα ,902 αντ1 δεν τα ανοιγει και ελπιζω καποιος να με βοηθησει πως να ανοιξω και τα αλλα και επισης μια βοηθεια πως να βαλω αρχειο mgcamd η cccamd h Oscam h ACamd για το sky στον Argus miniplus Highspeed ευχαριστω και περιμενω.

  6. #745
    Member
    Join Date
    23-01-2012
    Posts
    47
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Κατέβασε απο εδώ το 1560 περασε το στο δεκτη λογικα ξερεις πως,και μεσα στο αρχειο που θα περασεις εχει και τα mg cc κλπ πυ ζητάς.επισης μεσα στο αρχειο abs.εχει και τα κλειδια για να σου ανοιξουν τα καναλια.
    οφειλο να σου πω ομως οτι στις 3 μοιρες δηλαδη δορυφορικα eutelsat θα βλεπεις μονο mega,ant1skai,alpha,star,mtv,902. Και οχι οτι λοιπα που καναλια πιανεις επιγεια.
    δες εδω .

  7. #746
    New Member
    Join Date
    15-04-2009
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    ευχαριστω Maevius για την αμεση απαντηση θα το δοκιμασω το απογευμα να εισαι παντα καλα.

  8. #747
    Junior Member
    Join Date
    06-09-2012
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    καλημέρα επειδη ειμαι λίγο άπειροσ θελω τα φωτα σας..εχω δεκτη τον edision argus mini 2 se 1... παλαιότερα ανανεώνα τα κλειδιά με edision mcaskey..τωρα που βρίσκω νεα κλειδιά για download?

  9. #748
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by messiniakos View Post
    καλημέρα επειδη ειμαι λίγο άπειροσ θελω τα φωτα σας..εχω δεκτη τον edision argus mini 2 se 1... παλαιότερα ανανεώνα τα κλειδιά με edision mcaskey..τωρα που βρίσκω νεα κλειδιά για download?
    orismenoi den trogeste me tipota pigene re megale mia selida piso kai tha vreis auto pou psaxneis

  10. #749
    Junior Member
    Join Date
    06-09-2012
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    θελω βοηθεια εκει που πειραζα χειροκινητα το dιseque του δεκτη με πυξιδα αστρα 28.2 για να εγκαταστησω το 36.5 μοιρεσ εφυγα 100 move east και εχασα ολους τουσ δορυφορους...εχω μοτερ και το τοξο ξεκινα απο nilesat ως το turksat...τι μπορω να κανω παω δυτικα και δε βρισκει τιποτα...βοηθεια παρακαλω

  11. #750
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Βγηκε και το 1.5.27 (επισημα) απο kunibert (ILTV).
    Δειχνει ιδιο με το 1.5.21 ( σε piccollo ) και ανοιγει τα ιδια καν. Με digea στις 3.1Ε αλλα και αυτο χωρις ANT1 europe.
    Σε αναμονη για καποιο mcaskey

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. New Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Tecview.
    By HOBSAT in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 55
    Last Post: 17-02-2013, 15:28:42
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.
    By TARZAN1020 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1001
    Last Post: 01-02-2012, 08:57:09

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •