
Originally Posted by
rosypetal2004
γιατί δεν τους λες το πιο απλό?
πηγαίνουμε και διορθώνουμε την συχνότητα που το χει βρει ο δέκτης μας & την κάνουμε ίδια με αυτή που έχει το αρχείο μας!
δεν ξέρουν όλοι να χρησιμοποιήσουν mcas.key editor δυστυχώς δεν είναι πολύ απλό για κάποιους
μα τι λες ρε φίλε? δεν γίνονται αυτά τα πράματα.
να το αποσυμπιέσει και να το ρίξει χύμα μέσα στο dir/ του στικ usb πρεπει
δυστυχώς αυτό δεν γίνεται.
αν θες τέτοιες δυνατότητες πρέπει να πάρεις pingulux (αν και καλύτερα να μην πάρεις pingulux αλλά τον καινούριο τους που δεν έχει προβλήματα! optimus os1, αλλιώς κάτι σε enigma2)