Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Οπότε ξεχνάω απολύτως την ιδέα με τα κλειδιά και απολαμβάνω μόνο τα ελεύθερα γερμανικά του astra. Και αυτοί πολύ εκμεταλλευτές βρε παιδιά με το HD+ Των ιδιωτικών καναλιών. Ευχαριστώ πάντως. Ο δέκτης μου είναι αυτός.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Οπότε ξεχνάω απολύτως την ιδέα με τα κλειδιά και απολαμβάνω μόνο τα ελεύθερα γερμανικά του astra. Και αυτοί πολύ εκμεταλλευτές βρε παιδιά με το HD+ Των ιδιωτικών καναλιών. Ευχαριστώ πάντως. Ο δέκτης μου είναι αυτός.
Φίλοι μου καλησπέρα! Εχω τον δέκτη Rrotek 9600 IP και έχει περασμένο το λογισμικό ΒΤ 1.34 sw T24e K116 και θέλω να του βγάλω αυτά τα λογιμισκά και να μπορώ να του περνάω χειροκίνητα τα κλειδιά, που με αυτά που έχει αν και τα περνάω δεν ανοίγουν αυτά τα λίγα πού ανοίγουν σήμερα π.χ το πιό απλό viaccess για τον mezzo το 08 Πιό λογισμικό να του περάσω μέσω ίντερνετ από την ειδική θύρα όπως παλαιά.
Οποιος μπορεί να βοηθήση ας μου γράψει βήμα βήμα τι να κάνω και πιό λογισμικό να του περάσω!
Xronia polla sto forum.
mia aporia se gigablue me Mgcamd 1.38 vazontas sto /var/keys ayto to softcam.key pou katevasa apo edw http://www.satsupreme.com/download.p...3?d=1388075412 eimai ok gia na dw oti anoigi apo biss stis 3,1 k 9? xreiazomai kati allo?mesa sto softcam exei k gia allous doryforous pou den exw.ta krataw ola i krataw ayta pou me endiaferoun?ennow tha prokali kapoio thema me tin egkatastasi mou.elpizw na min einai poly xazi erwtisi...:)
γεια σας παιδες κανενα site για ανεπισημο λογησμικο για ΑΜΙΚΟ 8360 υπαρχει?
καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους !!! εχω τον amiko shd 8140 και προσπαθώ εδώ και μέρες να κατεβάσω cccam , αλλά τίποτα .... μιλάω για free server cccam , βάζω διεύθυνση , πόρτα , username , pass..πατάω οκ server 1 ανάβει το πράσινο , και απο κάτω μου γράφει .... connect... ok working μετά τι κάνω ? κάνω restad? κάνω κάποιο λάθος ? τη βοήθεια σας !!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
καλη χρονια!
θελω την γνωμη σας για τον δεκτη medialink ixxus one τον εχει παρει κανενας να μας πει εντυπωσεις
για enigma2 που ειναι εχει καλη υποστηριξη?
Kalimera kai kali xronia. Exei perasei apo ta xeria mou enas ixxus... Oraios itan alla tin eixa gia 1-2 meres... Ton vrika pantos poli akrivo... Se ti timi ton exeis vrei ?